Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een geruzie....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat een geruzie....

    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    Het is 'K' die over mods en censureren begon. Daarom mijn reply.
    En het was mijn zeg i.v.m. het niet ingrijpen van mod als het originele onderwerp begint te ontsporen.
    Groeten aan 'L' en 'ABC...' vanwege 'K'

    H alias 'K'
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • Re: Wat een geruzie....

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Haha.
      De jury hier heeft ook beslist om twee reacties te verwijderen.
      Allee, we kunnen weer "normaal ???" verder
      Zo naief ben je toch niet he theoke?
      Hoe kun je normaal verder gaan, terwijl mensen je naaien waar je niet bij bent.
      Laat dit maar eens uit lopen op een harde confrontatie....maar wel een beschaafde...zonder allerlei persoonlijke aanvallen.
      Ik wil iig dat mensen die mij hier het licht in de ogen niet gunnen NU spreken.
      Ik ben er...dus zeg maar wat je op je lever hebt,

      Comment


      • Re: Wat een geruzie....

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        Terug? Normaal krijgt ze toch een levenslange ban voor het weghalen van al je postings?
        Prima, maar eerst gaan de billen hier bloot.

        Comment


        • Re: Wat een geruzie....

          Hey juppekes

          Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          Prima, maar eerst gaan de billen hier bloot.
          Wie weet kunnen er wat foto's gemaakt worden van die blote billen om te posten in SC "mensen en modellen"
          Bootjes

          Comment


          • Re: Wat een geruzie....

            Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Zo naief ben je toch niet he theoke?
            Hoe kun je normaal verder gaan, terwijl mensen je naaien waar je niet bij bent.
            Laat dit maar eens uit lopen op een harde confrontatie....maar wel een beschaafde...zonder allerlei persoonlijke aanvallen.
            Ik wil iig dat mensen die mij hier het licht in de ogen niet gunnen NU spreken.
            Ik ben er...dus zeg maar wat je op je lever hebt,
            Monicaatje toch
            Het mag van mij hoor, wie ben ik.
            Ik ben al lang op BD en ik ga nog langer met mensen om
            Een forum is totaal anders dan het werkelijke leven waar je mensen ontmoet
            en spreekt in het openbaar, elkaar in de ogen kunt kijken.
            Op een forum kan je niet voorzichtig genoeg zijn.
            Plus wij zijn niet allemaal gelijk of hetzelfde.

            En geloof me vrij: er bestaan (ook) slechte mensen.
            Die hun drijfveer begrijp ik niet. Wat winnen ze erbij of hebben ze gewoon
            plezier om anderen de duvel aan te doen.
            Dit interesseert me in zoverre dat ik graag wil weten waarom ze zo doen en handelen.
            Ik wil steeds helpen MAAR kleine kinderen kunnen nog veranderen,
            bij volwassenen kan dit niet (meer).

            Zo heb ik ook soms zaken uitgelegd met veel te weinig woorden.
            Ok, er zijn mensen die met een paar woorden alles duidelijk en begrijpelijk kunnen
            uitleggen maar die lopen niet dik
            Ik herinner me zoiets over "een kat en lekker eten".
            Kreeg ik het me over mijn donder
            Ik bedoelde het letterlijk maar er werd hier gesproken over "vergiftigen"....
            Als men mij beter KENT.... dan weet men dat dit nooit mijn bedoeling zou zijn.

            Om meer concreet te zijn nu
            Modellen en foto's, en reacties die leuk zijn of niet.
            Ik heb jouw site bekeken en dat weet je (zie mijn pm).
            Daar zag ik mooie foto's, mooi gepresenteerd en mooi afgewerkt.
            Er waren wel een paar foto's bij waarvan de witte kleding van kinderen
            verzonk in een witte achtergrond. Bedoel dus dat het detail ontbrak in de kleding.
            Ik zou die dus anders belicht hebben. Voilà
            Kom ik daarmee in de problemen?
            Bekijk het ook zo: als de klant tevreden is dan is het opgelost.
            Persoonlijk kan ik jou op technisch vlak niet verbeteren

            Modellen > zie sommige naaktfoto's.
            Eerlijk gezegd bezoek ik die afdeling niet meer.
            Je ken intussen mijn mening daarover
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Wat een geruzie....

              Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              Hey juppekes



              Wie weet kunnen er wat foto's gemaakt worden van die blote billen om te posten in SC "mensen en modellen"
              Bespaar me dat he
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Wat een geruzie....

                Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                mensen die naar mijn mening een forum verzieken.
                Misschien hoor jij daar ook wel bij.

                Grow up!

                Comment


                • Re: Wat een geruzie....

                  Zonder namen te noemen of oude koeien uit diepe grachten te halen ...

                  Als iemand openlijk op BD verkondigd, wegens diverse redenen, géén foto's meer te posten dan heb ik daar alle respect voor maar dan vind ik ook dat die persoon ook achter zijn/haar beslissing moet blijven.

                  Voor mij staat zo'n beslissing gelijk aan een "gentlemen's agreement", het doorbreken van zo'n beslissing na enige tijd is voor mij persoonlijk een signaal dat de persoon in kwestie de schouderklopjes & kuddo's van een forum als BD mist.

                  Jammer dat sommigen (na een fles wijn ofzo) dit schreeuwen van de daken maar een tijdje later terugkeren op hun beslissing.

                  Ikzelf heb een hele tijd geleden deze "gentlemen's agreement" aangenomen, ik blijf BD-minded maar het posten van nieuwe beelden in ruil voor schouderklopjes heb ik steenvast afgewezen.

                  Ik hou van BD ... maar dan op mijn manier!
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • Re: Wat een geruzie....

                    Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                    Misschien hoor jij daar ook wel bij.

                    Grow up!
                    Kijk dat is nu wat ik bedoel....



                    En dat is misschien de reden waarom sommige mensen weg blijven op BD door zulke onnodige uitspraken...
                    Het is zoals een gifslang zijn prooi volgt op haar pad naar de dood...
                    Zeer sportief hoor....
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • Re: Wat een geruzie....

                      Het valt me wel op hoe de kudde zich hier tegen één persoon keert.
                      En ik ben er bijna zeker van dat het gewoon om afgunst en jaloezie gaat.
                      Als ik de verhalen hoor, kan dat wel kloppen.
                      Ik zit niet in de 'business', maar heb wel al door dat het er aardig hard aan toe gaat.
                      Van de moment dat je meer bereikt dan het gemiddelde, word je gewoon afgekraakt.

                      Collega's noemt men dat
                      Dikke pluim voor iedereen , kijk eerst maar eens naar je eigen verdiensten hier.
                      Ook ik ja, maar op deze manier.... dat niet.

                      En ja dit is een forum, maar dat betekent niet dat je zomaar je ongezouten mening kan spuien omdat er toch een ander naampje boven dat tekstvak staat.
                      Vele halen hier het voorbeeld aan dat de omgang in 'real live' anders zou zijn.
                      Dat bewijst dan toch gelijk dat je, zoals het er hier aan toe gaat, zelf ook nie zou omgaan met iemand anders.


                      Ik vind het spijtig dat erg getallenteerde mensen (en dat zijn er veel de laatste weken) hier alles weghalen. Dat zijn mensen waar ik als 'beginner' (ik verafschuw dat woord) nog veel van kan leren. Maar helaas denken sommigen er anders over.
                      Nikon D7000 en wat lenzen.
                      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                      Comment


                      • Re: Wat een geruzie....

                        Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                        Misschien hoor jij daar ook wel bij.

                        Grow up!
                        Over grow up gesproken...onderbouw je losse flodder eens en dan wel beschaafd.

                        Comment


                        • Re: Wat een geruzie....

                          Soms helpt het om even diep adem te halen en dan pas te antwoorden.
                          Zelf heb ik me voorgenomen om alleen nog positief te schrijven, en me niet (meer) te laten verleiden door trollen etc (haloween, straks komen ze weer boven).
                          Maar ik ben dan ook 'alleen maar' actief in de minder drukke onderdelen, dat zal het wel makkelijker maken.
                          Oh ja, en ik gebruik de negeerlijst, dat helpt om het allemaal leesbaarder te houden hoor, kan ik zonder meer aanraden.

                          Comment


                          • Re: Wat een geruzie....

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                            Zonder namen te noemen of oude koeien uit diepe grachten te halen ...

                            Als iemand openlijk op BD verkondigd, wegens diverse redenen, géén foto's meer te posten dan heb ik daar alle respect voor maar dan vind ik ook dat die persoon ook achter zijn/haar beslissing moet blijven.

                            Voor mij staat zo'n beslissing gelijk aan een "gentlemen's agreement", het doorbreken van zo'n beslissing na enige tijd is voor mij persoonlijk een signaal dat de persoon in kwestie de schouderklopjes & kuddo's van een forum als BD mist.

                            Jammer dat sommigen (na een fles wijn ofzo) dit schreeuwen van de daken maar een tijdje later terugkeren op hun beslissing.

                            Ikzelf heb een hele tijd geleden deze "gentlemen's agreement" aangenomen, ik blijf BD-minded maar het posten van nieuwe beelden in ruil voor schouderklopjes heb ik steenvast afgewezen.

                            Ik hou van BD ... maar dan op mijn manier!
                            Ik krijg genoeg schouderklopjes Tom, ik heb inmiddels 6 foto's in de HOF en er zijn mensen die mijn foto's mooi vinden. Mensen mogen ze ook gerust niet mooi vinden. Even goede vrienden. BTW...de mensen die het meest kritisch zijn op mijn foto's, DAAR heb ik juist heel goed contact mee.
                            Het gaat om een venijnige valse sfeer, waarin mensen elkaar opzettelijk lijken te willen kwetsen. Persoonlijke uithalen, die nergens op gebaseerd zijn. Op een gegeven moment kun je dat aardig zat worden.
                            Ik heb ook niets tegen BD, integendeel zelfs. Maar hier nog foto's posten of mijn eerlijke mening geven over foto's, dar begin ik niet meer aan.

                            btw...zwart gaas over bouncer werkt perfect

                            Comment


                            • Re: Wat een geruzie....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                              Soms helpt het om even diep adem te halen en dan pas te antwoorden.
                              Zelf heb ik me voorgenomen om alleen nog positief te schrijven, en me niet (meer) te laten verleiden door trollen etc (haloween, straks komen ze weer boven).
                              Maar ik ben dan ook 'alleen maar' actief in de minder drukke onderdelen, dat zal het wel makkelijker maken.
                              Oh ja, en ik gebruik de negeerlijst, dat helpt om het allemaal leesbaarder te houden hoor, kan ik zonder meer aanraden.
                              Discussie is niet trollen he. Als ik het goed begrepen heb is trollen toch het opzettelijk aanzetten tot ruzie maken, kortweg 'stoken'.
                              Ik denk dat het normaal is dat er af en toe eens een negatief woord valt.

                              Maar je hebt alleszins volkomen gelijk
                              Nikon D7000 en wat lenzen.
                              http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                              Comment


                              • Re: Wat een geruzie....

                                Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                                Ik heb ook niets tegen BD, integendeel zelfs. Maar hier nog foto's posten of mijn eerlijke mening geven over foto's, dar begin ik niet meer aan.

                                Spijtig, ik denk dat ik ,zoals ik al schreef, nog veel kan leren van mensen zoals jij.
                                Maar ze vertrekken allemaal door de sfeer hier.
                                Nikon D7000 en wat lenzen.
                                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                                Comment

                                Working...
                                X