Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een geruzie....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Wat een geruzie....

    Wat een gehakketak, een over en weer gescheld, uitdagingen en uitgedaagd worden,
    een kwaad worden en nog meer kwaad uitlokken, een kwetsen om te kwetsen. Ik heb
    de taal te lief om ze te misbruiken tegen andermans integriteit. Of zoals een wijs man
    ooit zei:
    woorden zouden enkel gebruikt mogen worden om de stilte te verbeteren...

    Comment


    • Re: Wat een geruzie....

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Monica ik vind dat je je tijd aan het verdoen bent...
      Zie je niet dat er sommigen zijn die je uit je schulp willen halen?
      Ik vind dat wat je hierboven schrijft eerlijk en oprecht is..maar geef niemand de kans om je op stang te laten jagen aub..Das misschien jou probleem dat je het hart op de tong hebt wat zeker niet verkeerd is hé..Maar zeg het nog eens..

      MAAK VUISTEN IN JE ZAKKEN....das nog steeds de beste remedie...en je leeft gewoon langer.
      Tegen jonge honden kan je als "oude bok "niets doen...(en dat heeft niets met je leeftijd te maken)...maar je zal vast begrijpen wat ik bedoel..
      Op een jaar tijd staan er altijd wel nieuwe talenten klaar om je voor je harses te schoppen....das nu gewoon zo.
      Andere mensen,andere meningen en andere gedachten..Of die nu radicaal zijn of niet dat merk je pas wanneer er een commentaar komt....en die pik je of niet.
      Maar we zijn een forum waar...en ik blijf het herhalen,zovele individuen,karakters,leeftijden en geaardheden samen komen dat je af en toe wel eens op een tegenpool stuitert....

      Maar de echte extremisten die lopen of liggen geduldig op de loer om je af te knallen als het moet maar dan alleen met de plastieken toetsen en gelukkig niet met een geweer...denk daar maar eens aan.

      Het is zoals een callgirl op internet..Ze doet haar werk maar niemand kan haar aanraken en krijgt nog de aandacht die ze verdiend ook..
      Wel zo zie ik soms bd ook..Alleen wordt ik er niet zo vet voor betaald...
      Maar allez...je weet wel wat ik wil zeggen hé? Zolang als het je koude kleren niet raakt dan ben je zo sterk als een rots toch?
      En de rest is maar een opinie,mening, indruk of persoonlijk smaak...of frustratie van een geïrriteerde persoon die iets of iemand wil uit zijn tent lokken.....
      ALs je als BD'er je hierover plaatst dan ben je voor alles safe.....

      Werk het weg met een smile....en de vuisten in de zakken...
      Mooi besluit eigenlijk en hopelijk het einde van dit gehakketak.
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

      Comment


      • Re: Wat een geruzie....

        Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
        Mooi besluit eigenlijk en hopelijk het einde van dit gehakketak.
        Ik hoop het ook
        Problemen worden niet opgelost door dit topic te sluiten maar imho: ik kan ze ook niet oplossen
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: Wat een geruzie....

          John Lennon :

          Give peace a change
          All you need is love

          ????

          Allemaal opgepast hé of ik ga direkt weer posten sé ; patat dadelijk in SC modellen....
          Jos
          Site

          Comment


          • Re: Wat een geruzie....

            Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
            John Lennon :

            Give peace a change
            All you need is love

            ????

            Allemaal opgepast hé of ik ga direkt weer posten sé ; patat dadelijk in SC modellen....
            Ja, die John is daar niet ver mee gekomen he
            Ze vlamden hem gewoon overhoop voor zijn eigen deur.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Wat een geruzie....

              Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
              Mooi besluit eigenlijk en hopelijk het einde van dit gehakketak.
              kwas nog iets vergeten:

              Ga allen heen in vrede. Amen
              Nikon D7000 en wat lenzen.
              http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

              Comment


              • Re: Wat een geruzie....

                Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                kwas nog iets vergeten:

                Ga allen heen in vrede. Amen
                In de strips van Nero zouden nu wafels op tafel komen
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Wat een geruzie....

                  En Wiske doet bij S&W.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                  Comment


                  • Re: Wat een geruzie....

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    En Wiske doet bij S&W.
                    Yep
                    Ik heb die strips allemaal gelezen.
                    (in alle kleuren)
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Wat een geruzie....

                      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      Monica ik vind dat je je tijd aan het verdoen bent...
                      Zie je niet dat er sommigen zijn die je uit je schulp willen halen?
                      Ik vind dat wat je hierboven schrijft eerlijk en oprecht is..maar geef niemand de kans om je op stang te laten jagen aub..Das misschien jou probleem dat je het hart op de tong hebt wat zeker niet verkeerd is hé..Maar zeg het nog eens..

                      MAAK VUISTEN IN JE ZAKKEN....das nog steeds de beste remedie...en je leeft gewoon langer.
                      Tegen jonge honden kan je als "oude bok "niets doen...(en dat heeft niets met je leeftijd te maken)...maar je zal vast begrijpen wat ik bedoel..
                      Op een jaar tijd staan er altijd wel nieuwe talenten klaar om je voor je harses te schoppen....das nu gewoon zo.
                      Andere mensen,andere meningen en andere gedachten..Of die nu radicaal zijn of niet dat merk je pas wanneer er een commentaar komt....en die pik je of niet.
                      Maar we zijn een forum waar...en ik blijf het herhalen,zovele individuen,karakters,leeftijden en geaardheden samen komen dat je af en toe wel eens op een tegenpool stuitert....

                      Maar de echte extremisten die lopen of liggen geduldig op de loer om je af te knallen als het moet maar dan alleen met de plastieken toetsen en gelukkig niet met een geweer...denk daar maar eens aan.

                      Het is zoals een callgirl op internet..Ze doet haar werk maar niemand kan haar aanraken en krijgt nog de aandacht die ze verdiend ook..
                      Wel zo zie ik soms bd ook..Alleen wordt ik er niet zo vet voor betaald...
                      Maar allez...je weet wel wat ik wil zeggen hé? Zolang als het je koude kleren niet raakt dan ben je zo sterk als een rots toch?
                      En de rest is maar een opinie,mening, indruk of persoonlijk smaak...of frustratie van een geïrriteerde persoon die iets of iemand wil uit zijn tent lokken.....
                      ALs je als BD'er je hierover plaatst dan ben je voor alles safe.....

                      Werk het weg met een smile....en de vuisten in de zakken...
                      Je hebt volkomen gelijk pascal...het is vergeefse moeite. Maar begrijp goed dat ik hier een berichtje typ en dan opsta en het van me afgeschud heb hoor Ik neem BD zeker niet mee naar bed
                      Voorlopig ga ik me lekker vol op fotograferen storten en heb ik nog wat leuke workshops op mijn verlanglijstje staan. Ik heb via NILMDTS veel sympathieke en bevlogen kinderfotografen leren kennen en het zal raar klinken, maar ook al is het vreselijk...als ik de foto's bekijk en de reacties van ouders zie.. dan ben ik wel een gelukkig mens.
                      Dus lekker verder trollen en kwetsen mensen, maar dan zonder mij. Ik heb echt nog veel betere dingen te doen. Zoals mijn meiden instoppen....wat ik NU ga doen

                      Mijn laatste oproepje: NILMDTS heeft mensen nodig!! Fotografen, assistenten, maar ook PS experts. Maak jezelf nuttig ipv rond te etteren op een forum op zoek naar een relletje.

                      Comment


                      • Re: Wat een geruzie....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        Je hebt volkomen gelijk pascal...het is vergeefse moeite. Maar begrijp goed dat ik hier een berichtje typ en dan opsta en het van me afgeschud heb hoor Ik neem BD zeker niet mee naar bed
                        Voorlopig ga ik me lekker vol op fotograferen storten en heb ik nog wat leuke workshops op mijn verlanglijstje staan. Ik heb via NILMDTS veel sympathieke en bevlogen kinderfotografen leren kennen en het zal raar klinken, maar ook al is het vreselijk...als ik de foto's bekijk en de reacties van ouders zie.. dan ben ik wel een gelukkig mens.
                        Dus lekker verder trollen en kwetsen mensen, maar dan zonder mij. Ik heb echt nog veel betere dingen te doen. Zoals mijn meiden instoppen....wat ik NU ga doen

                        Mijn laatste oproepje: NILMDTS heeft mensen nodig!! Fotografen, assistenten, maar ook PS experts. Maak jezelf nuttig ipv rond te etteren op een forum op zoek naar een relletje.
                        Het is hier precies aan het leeglopen , zal ik nog eens wat posten om voor de nodige animatie te zorgen lol?

                        Comment


                        • Re: Wat een geruzie....

                          dat is jou wel toevertrouwt

                          Comment


                          • Re: Wat een geruzie....

                            Weet je wat ik nu eens zalig vind? hehehe...

                            M'n vriendin en ik zijn aan het diëten. En zij is vanavond de hort op. Had nu wel niet eens zalig veel zin in zo'n diepvriespannekoekje gevuld met chocolade? Ik heb er me twee genomen, bijna 2 minuutjes in de micro... pingggg!
                            Daar komt een heerlijk bordje tevoorschijn, lekker dampend, geurige chocolade...
                            Tijd om dit bordje met een brede grijs op te smoefelen en te genieten van deze topic...
                            Hmmm... een beetje cartoonesk, niet?
                            Maar ik smul lekker verder... vriendinnetje lekker ver weg, 9 paginaatjes gelezen ondertussen...
                            Was me dit zalig!

                            En sebiets de chocoladesporen in m'n bord wegspoelen... snap je het?

                            SNAP JE HET???
                            www.brunodyserinck.be
                            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                            Comment


                            • Re: Wat een geruzie....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                              Weet je wat ik nu eens zalig vind? hehehe...

                              M'n vriendin en ik zijn aan het diëten. En zij is vanavond de hort op. Had nu wel niet eens zalig veel zin in zo'n diepvriespannekoekje gevuld met chocolade? Ik heb er me twee genomen, bijna 2 minuutjes in de micro... pingggg!
                              Daar komt een heerlijk bordje tevoorschijn, lekker dampend, geurige chocolade...
                              Tijd om dit bordje met een brede grijs op te smoefelen en te genieten van deze topic...
                              Hmmm... een beetje cartoonesk, niet?
                              Maar ik smul lekker verder... vriendinnetje lekker ver weg, 9 paginaatjes gelezen ondertussen...
                              Was me dit zalig!

                              En sebiets de chocoladesporen in m'n bord wegspoelen... snap je het?

                              SNAP JE HET???
                              Heb just een paar wafels binnen
                              (verse he, zelf gebakken enz. enz.)
                              SPO-GENT > 4 tegen 1.
                              Snap je het?
                              Ik ook niet
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Wat een geruzie....

                                Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

                                Mijn laatste oproepje: NILMDTS heeft mensen nodig!! Fotografen, assistenten, maar ook PS experts. Maak jezelf nuttig ipv rond te etteren op een forum op zoek naar een relletje.
                                Heb me daar ooit aangeboden ...
                                Maar hun programma laat EU fotografen niet toe

                                Beter deze organisatie: http://www.makeamemory.nl/
                                www.fotofolio.be

                                Comment

                                Working...
                                X