Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Zo zie je maar dat geld en roem ook niet alles is. Dan heb je een villa(of appartement) in Monaco en een Lamborghini Murcielago onder je reet. Als die dingen gelukkig zouden maken, zou hij geen coke nodig hebben.
    Tom heeft een hobby nodig. Schilderen of zo
    Last edited by Stepn; 10 juni 2008, 10:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stepn Bekijk bericht
      Zo zie je maar dat geld en roem ook niet alles is. Dan heb je een villa(of appartement) in Monaco en een Lamborghini Murcielago onder je reet. Als die dingen gelukkig zouden maken, zou hij geen coke nodig hebben.
      je hebt er kijk op Stepn.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Of gewoon: volwassen worden?
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
          Er worden er zoveel gepakt die coke snuiven en daar hoor je niets van... Als dan een BV eens gepakt wordt is het land te klein.
          Klopt maar als je in de belangstelling wil staan dan weet je dat dit op zowel positieve als negatieve manier kan.
          Hij heeft in alle kranten en op vele zenders geweest met zijn campagne voor veilig verkeer.
          Hij is natuurlijk een mens als een ander dat fouten kan maken maar net je rijbewijs kwijtgespeeld zijn en dan weer eens gepakt worden wegens overdreven snelheid en met drugs in je lijf is geen gewone pech meer.
          Je weet dat je in de belangstellig staat en dat je de aandacht trekt van heel de (inter)nationale pers, hou er dan ook rekening mee dat je geen stommiteiten mag begaan of dat gans het land het geweten zal hebben.
          Hij verdedigt hier toch een belangrijk gedeelte van ons land op gebied van sport, als nu blijkt dat dit onder drugsgebruik is dan heeft hij toch iedereen dik bedrogen en zijn er al ettelijke miljoenen aan hem gespendeerd voor niets.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Zo zie je maar dat geld en roem ook niet alles is.
            Ik kan heel gelukkig zijn met een sportwagen, een sportmoto en mij toch aan de regeltjes houden. Er zijn er die met een kleine Fiat, Dacia, Peugeot, enz. tegen 180 over de Ring scheren of stomdronken de baan op gaan.
            U aan de regeltjes houden heeft niets met rijkdom te maken ... dat zit in uw bolleke en ligt puur aan uw mentaliteit.
            De meeste Ferrari's dat ik tegen kom zijn mensen die zich houden aan het verkeersreglement, het zijn mensen die dat kopen omdat ze het graag hebben en het zich kunnen permitteren maar het is niet omdat ge dat hebt dat ge dat ook moet misbruiken.
            Natuurlijk maakt geld en roem u niet gelukkig maar het is niet omdat je het hebt dat ge niet gelukkig kunt zijn.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
              Ik heb er echt zin in, dat ze hem maar eens goed straffen.
              Den opgeblazen dikke nek.

Vanaf dat onze Jean Marie dedecker ne keer een stok in het kippenhok heeft gesmeten is het met mr spock gedaan.
              Omdat hij toen in het "Wereldje" al thuis hoorde is hij nog verkozen tot sportman van het jaar. Zal hem veel lijntjes gekost hebben.

Dit allemaal ten koste van onze Sven.
              1 groen truitje is heel veel meer waard dan 100 koersen rijden en er maar 98 winnen.

Tommeke, ik hoop dat je meer geluk heb als uw vriendje Frank [Mod] deel verwijderd wegens ongepast.
              Hier komen de moraalridders...

Nog nooit een pintje gedronken? (is harddrugs net als coke, maar ja dat verkopen ze niet achter den bar é...of wel?)
              Nog nooit te snel gereden? (sure...)
              Nog nooit te weinig belastingen betaald? (in monaco gaan wonen..)
              Nog nooit tegen uw zoon gezegd dat ie moet opletten in het verkeer, om dan in te halen op een heuvel of bocht? (goeie voorbeeld tonen hé!!)

Ik ben gene fan van Tom Boonen noch van wielrennen maar we moeten wel serieus blijven é...

[Mod] deel verwijderd wegens ongepast.

Internet menigsjes...tjongens toch...
              Last edited by zunoel; 13 juni 2008, 23:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MI&MA Bekijk bericht
                Nog nooit een pintje gedronken?
                Nog nooit te snel gereden?
                Nog nooit te weinig belastingen betaald?
                Nog nooit tegen uw zoon gezegd dat ie moet opletten in het verkeer, om dan in te halen op een heuvel of bocht?
                Voor velen wel waar maar hebben ze dan ook meegewerkt aan campagnes voor veiliger verkeer en met hun snoet in alle kranten en op bijna alle zenders gestaan?
                En van te weinig belastingen betalen ... als gewone werkmens (bediende) kan ik dat inderdaad niet.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Kan dit ergens anders. We zijn op dit forum niet om wielrenners te beoordelen.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marc-Jente Bekijk bericht
                    Kan dit ergens anders. We zijn op dit forum niet om wielrenners te beoordelen.....
                    Ook niet om kritiek te geven op andermans posts ... dit is chitchat!

Trouwens geeft iedereen gewoon een mening en die moet toch niet voor iedereen dezelfde zijn?

PS Niet verplicht om mee te lezen hé.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

't Zat er aan te komen. Vorig jaar peperdure wagen in de prak, kameraad die aangeeft dat Tom met drugs in aanraking is gekomen, onlangs twee (zware) snelheidsovertredingen op zes weken tijd en dan nu dit weer . De zielige kant van het sukses.
                      En toch hebben sommigen nog compassie met zo'n mannen?
                      Een zware straf en schorsing da's het minste wat nodig is om Tom met zijn voeten terug op de grond te krijgen.
                      Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MI&MA Bekijk bericht
                        Hier komen de moraalridders...

Nog nooit een pintje gedronken? (is harddrugs net als coke, maar ja dat verkopen ze niet achter den bar é...of wel?) Ja, en dat is legaal.
                        Nog nooit te snel gereden? (sure...) Ja, maar nog nooit 180km/u waar je maar 90 mag. + Ik ga niet de heilige spelen en meedoen aan verkeerscampagnes.Nog nooit te weinig belastingen betaald? (in monaco gaan wonen..) Nee!Nog nooit tegen uw zoon gezegd dat ie moet opletten in het verkeer, om dan in te halen op een heuvel of bocht? (goeie voorbeeld tonen hé!!) n.v.t.

Ik ben gene fan van Tom Boonen noch van wielrennen maar we moeten wel serieus blijven é...

En iemand zelfmoord toewensen omdat ie een lijn coke snuift?????
                        Doe niemand iets aan dat je zelf niet wilt aangedaan krijgen...je zou beter nog eens je sig nalezen beste...

Internet menigsjes...tjongens toch...
                        Het gaat mij er om dat hij ne schijnheilige kerel is. Dat is alles.
                        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                          Het gaat mij er om dat hij ne schijnheilige kerel is. Dat is alles.
                          En zich laat doorgaan als een voorbeeld voor de jeugd.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marc-Jente Bekijk bericht
                            En topics om hem te verheerlijken mag dan weer wel
                            http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=208174
                            Mvg Tim

Comment

Of fotograferen?!
                              Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                                ach ja, gewoon gelijk behandelen gelijk elke andere coke-junk...
                                Er worden er zoveel gepakt die coke snuiven en daar hoor je niets van... Als dan een BV eens gepakt wordt is het land te klein.
                                Net zoals bij sommige voetballers die zich domweg te pletter rijden tegen een boom...
                                Als jij of ik dat aan de hand hebben, staat er (misschien) een klein fotooke in de krant. Als zij dat doen, rouwt het hele land!
                                Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Working...
                                X