Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tommeke Tommeke Tommeke...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tommeke Tommeke Tommeke...

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
    Ik kreeg hier in het buitenland via een sms'je dus het bericht dat "ons" Tommeke betrapt was met coke. Ik was niet echt verbaasd omdat het er ergens toch zat aan te komen. Zoals eerder vermeld is het in prak rijden van je Lambo en 2 boetes voor het toch niet een klein beetje de max snelheid te overschrijden, ...
    Dat hele gedoe met dat 16-jarig meiske was ook al iets wat niet helemaal klopte hoe volwassen ze ook mocht zijn in de omgang.

Aan de andere kant is het wel typisch Belgisch een BV echt te zien vallen en hem/haar van zijn/haar voetstuk te stoten. Zodra iemand iets wonderbaarlijks bereikt heeft kunnen we als Belg niet wachten voor men deze persoon kan neersabelen ...
    "Ik vind het doodjammer omdat alles had kunnen voorkomen worden.
    En nu wordt hij opgevreten door iedereen."
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      lullig voor hem, maar ook voor zijn werkgever, die nog zo veel plannen met hem had.
      grt,bouk.
      Weet niet precies wat je bedoelt maar met die werkgever moet ik mee lachen bouk.
      Die weet véél meer dan wij twee samen
      Als Tom een echt goede vriend is van die werkgever dan zijn er nog mogelijkheden anders valt Tom als een baksteen.
      Plus Tommeke is al een tijdje zijn Frans aan het oefenen
      Die contacten met Bouygues Telecom zijn er ook al een tijdje maar heeft meer
      te maken met de huidige sponsor die veel minder zal investeren.

Nu politiek en media zijn al lang aan 't loeren naar Tom zijn ploeg...
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Ik zit me net nog een bedenking te maken. Sterchele rijdt zich te pletter tegen een boom met ook een meer dan behoorlijke auto ergens midden in de nacht net voor een belangrijke match. Heel het land in shock en nagenoeg niemand die zich vragen stelt over het verantwoord gedrag.
        Ook bijna niemand die zich vragen stelde bij het gedrag van Tommeke over het wel of niet kunnen van zijn frapatsen. De tekenen zijn nochtans duidelijk dat hij "de pedalen aan het verliezen is" om het eens met een wielrennersuitdrukking te stellen.
        Ik zal nog steeds met plezier naar de Tour kijken en nog steeds tegen de algehele publieke opinie in geloven dat er zijn die clean rijden. Ook hoop ik echt dat Tom zich kan herpakken (alhoewel dat wel helemaal niet nodig zal zijn volgens hem en Patrick) want ik blijf er nog in geloven dat hij nog steeds een toekomst heeft in het wielrennen.
        Misschien moeten we toch echt leren dat wielrenners ook maar mensen zijn en geen hele of halfgod zijn.

Comment

Zodra iemand iets wonderbaarlijks bereikt heeft kunnen we als Belg niet wachten voor men deze persoon kan neersabelen ...
          Indien gerechtvaardigd heb ik daar geen probleem mee. Er lopen al veel te veel BV's rond. Ik heb al altijd een hekel gehad aan dergelijke personencultussen. Ronduit ergerlijk is het dan ook als het gedrag van die halfgoden door velen nog goedgepraat wordt ook. In De Morgen stond daar een goed stukje over.

Comment

Ik zit me net nog een bedenking te maken. Sterchele rijdt zich te pletter tegen een boom met ook een meer dan behoorlijke auto ergens midden in de nacht net voor een belangrijke match. Heel het land in shock en nagenoeg niemand die zich vragen stelt over het verantwoord gedrag.
            Ook bijna niemand die zich vragen stelde bij het gedrag van Tommeke over het wel of niet kunnen van zijn frapatsen. De tekenen zijn nochtans duidelijk dat hij "de pedalen aan het verliezen is" om het eens met een wielrennersuitdrukking te stellen.
            Ik zal nog steeds met plezier naar de Tour kijken en nog steeds tegen de algehele publieke opinie in geloven dat er zijn die clean rijden. Ook hoop ik echt dat Tom zich kan herpakken (alhoewel dat wel helemaal niet nodig zal zijn volgens hem en Patrick) want ik blijf er nog in geloven dat hij nog steeds een toekomst heeft in het wielrennen.
            Misschien moeten we toch echt leren dat wielrenners ook maar mensen zijn en geen hele of halfgod zijn.
            Sterchele?
            Wie was dat weer?
            (sorry...)
            Zo gaat dat: vandaag nieuws morgen geschiedenis.
            De resultaten van de lijkschouwing gaan we nooit te weten komen.
            (schreef ik al de dag na zijn overlijden...)

En iedereen verdient een tweede kans.
            Maar niet op ons kosten...
            (duurt te lang om uit te leggen)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              Indien gerechtvaardigd heb ik daar geen probleem mee. Er lopen al veel te veel BV's rond. Ik heb al altijd een hekel gehad aan dergelijke personencultussen. Ronduit ergerlijk is het dan ook als het gedrag van die halfgoden door velen nog goedgepraat wordt ook. In De Morgen stond daar een goed stukje over.
              Ja Hans maar de echte zotten zijn de media en de supporters.
              (ik heb het artikel nog niet gelezen)

Ik heb nooit goed begrepen dat een prestatie van een ander mij beter zou maken
              Maar het werkt, en het werkt zeer goed zelfs.
              Dju, ik moet nog veel leren
              (van en over de mensen he)

* nu wel even gelezen.
              Die eerste zin staat me niet aan.
              Impliceert weer dat Tom een dikke nek had: dat klopt niet.
              Met de rest kan ik wel eens zijn.
              Last edited by theokus; 10 juni 2008, 17:55.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Weet niet precies wat je bedoelt maar met die werkgever moet ik mee lachen bouk.
                Die weet véél meer dan wij twee samen
                Als Tom een echt goede vriend is van die werkgever dan zijn er nog mogelijkheden anders valt Tom als een baksteen.
                Plus Tommeke is al een tijdje zijn Frans aan het oefenen
                Die contacten met Bouygues Telecom zijn er ook al een tijdje maar heeft meer
                te maken met de huidige sponsor die veel minder zal investeren.

Nu politiek en media zijn al lang aan 't loeren naar Tom zijn ploeg...
                daar doelde ik inderdaad op.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                  Niemand die zich afvraagt waarom een mens zoiets doet...

Veel sterkte aan zijn familie en vrienden !!!!
                  Dat ze hem maar goed opvangen, dan kan het nog goed komen.

Als ze hem aan de meute overlaten...

Een verslaving komt in alle klasses voor...
                  Dit is nu één van de weinige stellingen waarin ik me kan vinden.
                  Voor velen is het hier blijkbaar nodig om eerst eens een maand op een berg te gaan zitten, vooraleer ze hun gedachten en emoties kunnen ordenen.

Dat Boonen fout bezig is, zal niemand ontkennen ... maar het gebeuren in de juiste context plaatsen zou niet misplaatst zijn. Wanneer we morgen alle twintigers die afgelopen maand geklist zijn voor snelheidsovertredingen, rijden onder invloed of cocaïne-gebruik op de Grote Markt zouden zetten, zou deze groep ontstellend groot zijn. Gelukkig zijn de meesten van hen, nobele onbekenden en worden ze daardoor niet door de halve wereld verguisd.
                  Wanneer ge goed in iets zijt, wordt ge tegen wil-en-dank een publieke figuur. Wat ge ook doet, alles wordt onder de loep genomen en op een weegschaaltje gelegd. Tegelijkertijd meent dan een bende hardroepers dat alles gepermitteerd is, want de betrokkenen is "een bekende figuur". In geval van een wielrenner betekent dit dat wanneer je niet wint, je voor alles wat lelijk is, wordt uitgescholden. Maar wanneer je dan een prachtprestatie neerzet ... je wel "gepakt" zult hebben!
                  In de meeste gevallen worden deze mensen tot "voorbeelden" gebombardeerd ... terwijl niemand hen vraagt of dat ze dat eigenlijk ook wel willen zijn. Vaak worden jonge mensen ook als "gezicht" van één of andere campagne opgevoerd, iedereen vindt dat normaal, maar tegelijkertijd beseft blijkbaar niemand dat men hen voor jaren met een zeer zware last opzadelt. Jonge topsporters lopen in de meeste gevallen vrijwel hun ganse jeugd, in een strak "gareel", alleen op die manier kunnen ze topprestaties leveren ... sport is hun uitlaatklep! Maar als de machine dan op een gegeven moment wat gaat tegensputteren, liggen ze niet alleen met zichzelf, maar tegelijk ook met de halve wereld overhoop ... met alle gevolgen van dien!

Velen moeten hier een hun eigen uitlatingen nalezen en bedenken hoe ze zouden reageren wanneer dit over over henzelf hun eigen kinderen zou gaan.
                  ... Met wat ik hier lees, kan men maar van harte hopen dat jullie kinderen geen "hoogvliegers" in wat dan ook zullen worden, het zal hen veel pijn en ergernis besparen. Eigenlijk is dat in-triest ... want middelmaat kan toch nooit het hoogste streven zijn?

Comment

Een ongepaste opmerking en alle reacties daarop werden verwijderd.
                    Aan iedereen: gelieve het een beetje fatsoenlijk te houden.
                    Uit de hand gelopen maatschappelijke discussie worden in de vuilbak gekiepert
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                      Dit is nu één van de weinige stellingen waarin ik me kan vinden.
                      Voor velen is het hier blijkbaar nodig om eerst eens een maand op een berg te gaan zitten, vooraleer ze hun gedachten en emoties kunnen ordenen.

Dat Boonen fout bezig is, zal niemand ontkennen ... maar het gebeuren in de juiste context plaatsen zou niet misplaatst zijn. Wanneer we morgen alle twintigers die afgelopen maand geklist zijn voor snelheidsovertredingen, rijden onder invloed of cocaïne-gebruik op de Grote Markt zouden zetten, zou deze groep ontstellend groot zijn. Gelukkig zijn de meesten van hen, nobele onbekenden en worden ze daardoor niet door de halve wereld verguisd.
                      Wanneer ge goed in iets zijt, wordt ge tegen wil-en-dank een publieke figuur. Wat ge ook doet, alles wordt onder de loep genomen en op een weegschaaltje gelegd. Tegelijkertijd meent dan een bende hardroepers dat alles gepermitteerd is, want de betrokkenen is "een bekende figuur". In geval van een wielrenner betekent dit dat wanneer je niet wint, je voor alles wat lelijk is, wordt uitgescholden. Maar wanneer je dan een prachtprestatie neerzet ... je wel "gepakt" zult hebben!
                      In de meeste gevallen worden deze mensen tot "voorbeelden" gebombardeerd ... terwijl niemand hen vraagt of dat ze dat eigenlijk ook wel willen zijn. Vaak worden jonge mensen ook als "gezicht" van één of andere campagne opgevoerd, iedereen vindt dat normaal, maar tegelijkertijd beseft blijkbaar niemand dat men hen voor jaren met een zeer zware last opzadelt. Jonge topsporters lopen in de meeste gevallen vrijwel hun ganse jeugd, in een strak "gareel", alleen op die manier kunnen ze topprestaties leveren ... sport is hun uitlaatklep! Maar als de machine dan op een gegeven moment wat gaat tegensputteren, liggen ze niet alleen met zichzelf, maar tegelijk ook met de halve wereld overhoop ... met alle gevolgen van dien!

Velen moeten hier een hun eigen uitlatingen nalezen en bedenken hoe ze zouden reageren wanneer dit over over henzelf hun eigen kinderen zou gaan.
                      ... Met wat ik hier lees, kan men maar van harte hopen dat jullie kinderen geen "hoogvliegers" in wat dan ook zullen worden, het zal hen veel pijn en ergernis besparen. Eigenlijk is dat in-triest ... want middelmaat kan toch nooit het hoogste streven zijn?
                      Dat van die "grote markt" heb ik vandaag nog ergens gelezen
                      Maar je hebt gelijk, vooral in die voorbeeldfunctie.
                      Het zijn altijd die ermee voor de dag komen die er mee winnen.

Voor mij begint alles thuis.... (pa en ma enz.)
                      Zie maar naar Kim Clijsters, zo kan het ook.
                      Als ik toch een naam mag noemen.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        daar doelde ik inderdaad op.
                        grt,bouk.
                        ok bouk en sorry voor het misverstand.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Dat van die "grote markt" heb ik vandaag nog ergens gelezen
                          Ge moogt ze voor mij part ook in de "grote statie" zetten ... als er maar plaats genoeg is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                            Ge moogt ze voor mij part ook in de "grote statie" zetten ... als er maar plaats genoeg is!
                            Hahaha....
                            Ik moet hier ferm gaan opletten of ze wordt lastig
                            Maar je hebt gelijk natuurlijk.
                            Tom zijn ding wordt opgeblazen en wereldnieuws,
                            andere, gelijkaardige gevallen zijn zo alledaags....

Toch ben ik het eens met jou.
                            Niet dat de wereld daarvan (van mij dus) wakker ligt.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                              Niemand die zich afvraagt waarom een mens zoiets doet...

Veel sterkte aan zijn familie en vrienden !!!!
                              Dat ze hem maar goed opvangen, dan kan het nog goed komen.

Als ze hem aan de meute overlaten...

Een verslaving komt in alle klasses voor...
                              Wie zegt dat hij verslaafd is? Dit zijn eveneens overhaaste conclusies.

Ik vind het gewoon degoutant dat hij zich als moraalridder (expliciet tegen doping notabene en voorstander van veilig verkeer) profileerde en nu zelf het ene schandaal na het andere veroorzaakt.
                              Iedereen maakt wel eens fouten, maar de opeenvolging van stommiteiten lijkt mij nu toch wel nefast.

Logisch dat vele mensen zich bekocht voelen. Ik denk hier in eerste plaats aan de trouwe supporterskern.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Tis triestig gesteld met ons belgenlandje,
                                geen deftige voetbalploeg,
                                geen steengoede tennislegendes,
                                of judokas,
                                zelfs geen deftige olympische zwemmer
                                en nu nog dit: geen wielerafgod meer!
                                De fans gaan in een zwart gat vallen...
                                smile ! ...it confuses people ...

Comment