Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw IPHONE 3G vanaf 11 juli in België vr spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Als ik dat allemaal zo lees Doc dan is er toch verschil.
    Hier kan je kiezen wat je gaat doen met het abo maar je betaalt de volle "ipot"

    In andere landen zit je vast aan een abo dat tot 2 jaar kan gaan.
    Het toestel wordt goedkoper maaaaaar de operator betaalt het verschil.

    Dan moet je de werkelijke kosten eens uittellen:
    525 + (24 x 30) waarbij 30€ het goedkoopste abo is.
    Je kan ook op ebay een iphone kopen zonder abonnement...en nog merkelijk goedkoper.
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

    Comment


    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
      zeg, er zijn nog alternatieven;
      in zwitserland zonder abonnement te verkrijgen vr 320 euro... en al die belgen die in congé gaan nr Italië en moeten passeren in .... Zwitserland..
      Dat is al menselijker (in vgl met USA tarief dan)

      Weet er iemand hoe het in Luxemburg getseld staat? Is korter bij huis (voor geval je beroep moet doen op de garantie) en heeft reputatie om goedkoper te zijn op gebied van electronica.

      Comment


      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

        Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
        Je kan ook op ebay een iphone kopen zonder abonnement...en nog merkelijk goedkoper.
        Tja Jan dat zou ik niet eens durven...
        Vooraf betalen zeker en god weet wat je krijgt.

        Met heel veel geluk kan ik een gratis krijgen
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

          Hoe zit dat nu weer met die koopkrachtvermindering?

          Comment


          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

            Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Hoe zit dat nu weer met die koopkrachtvermindering?
            Hans, er zitten hier weinigen die daar last van hebben.
            Of ze spelen ferm komedie.

            Die onbedwingbare drang om dat ding te hebben is niet te verslaan

            Maar ik gun er iedereen vier.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Tja Jan dat zou ik niet eens durven...
              Vooraf betalen zeker en god weet wat je krijgt.

              Met heel veel geluk kan ik een gratis krijgen
              hoe kan je op ebay iets kopken wat nog niet uitgekomen is???
              Het gaat hier over de iphone 2 en niet de 1e versie.
              Zullen er daar weer een pak inlopen en dan achteraf moord en brand schreeuwen

              Comment


              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                hoe kan je op ebay iets kopken wat nog niet uitgekomen is???
                Het gaat hier over de iphone 2 en niet de 1e versie.
                Zullen er daar weer een pak inlopen en dan achteraf moord en brand schreeuwen
                Ik zei dat niet he kris.
                (van dat kopen op e-bay)
                En eerlijk gezegd zou ik dat ook nooit doen.
                Maar ja, iedereen is vrij van doen en laten.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Die onbedwingbare drang om dat ding te hebben is niet te verslaan
                  Ja, de stormloop voor dat ding is onbegrijpelijk hé .

                  Dan wordt dat vergoelijkt met :

                  Oorspronkelijk geplaatst door Deefke Bekijk bericht
                  Iphone nieuwe versie
                  = telefoon
                  = Mp3 speler
                  = Basis fototoestel
                  = GPS
                  = Wifi connectie
                  = 3 G connectie
                  = Draagbaar video speler
                  maar iedereen heeft al een gsm, als Mp3 speler is 8GB nogal beperkt (op mijn 160GB Ipod staat 32GB muziek, kost maar de helft en deze kan ik dan nog gebruiken als externe HD), ik heb al 2 handheld gps toestellen en over dergelijke basis fototoestellen wordt doorgaans nogal meewarig gesproken - toch zeker op een FOTO forum . Wat doe je dan met al die toestellen dat je reeds hebt? En als die iPhone stuk is of kwijt dan heb je meteen niets meer, geen gsm, geen gps, geen Ipod, niets...

                  Pas op, misschien koop ik er ook ééntje hoor, zonder ben je anders niet meer met je tijd mee hé .

                  Comment


                  • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    Ja, de stormloop voor dat ding is onbegrijpelijk hé .

                    Dan wordt dat vergoelijkt met :



                    maar iedereen heeft al een gsm, als Mp3 speler is 8GB nogal beperkt (op mijn 160GB Ipod staat 32GB muziek, kost maar de helft en deze kan ik dan nog gebruiken als externe HD), ik heb al 2 handheld gps toestellen en over dergelijke basis fototoestellen wordt doorgaans nogal meewarig gesproken - toch zeker op een FOTO forum . Wat doe je dan met al die toestellen dat je reeds hebt? En als die iPhone stuk is of kwijt dan heb je meteen niets meer, geen gsm, geen gps, geen Ipod, niets...

                    Pas op, misschien koop ik er ook ééntje hoor, zonder ben je anders niet meer met je tijd mee hé .
                    Muziek enzo zegt me niet veel Hans.
                    Niet op TV, de radio of waar ook.
                    Wel als muziekbestand omdat ik ook redelijk veel met muziek bezig ben.
                    Een contra-dictie maar het is zo.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Tja Jan dat zou ik niet eens durven...
                      Vooraf betalen zeker en god weet wat je krijgt.

                      Met heel veel geluk kan ik een gratis krijgen
                      Als je ebay wat kent, dan weet je meestal waarmee je te doen hebt. Koop zelf zeeeeeeer veel op ebay en slechts 1 maal een probleem gehad.
                      Dit was in het begin en mijn eigen stomme fout.
                      Verder zie ik er echt geen problemen in om een iphone op ebay te kopen.
                      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

                      Comment


                      • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                        pfff, er zijn er hier die ofwel niet weten waarover ze spreken, ofwel dom zijn.
                        De iphone 3G is officieel te koop in Belgie, ofwel met een abbo, en dan is de aankoopprijs artificieel (de 199$ uit VS bijvoorbeeld), ofwel simlockvrij zoals in Belgie, waar de koppelverkoop (HOERA overigens) de kombinatie verkoop verbied, en ze dus simlock vrij moeten zijn. Dan kan ik hem tenminste kopen en op elk Belgisch kaartje gebruiken.
                        Persoonlijk vind ik, vergeleken met de concurrentie, de iphone "normaal" geprijsd. Ik verwacht ook geen Mercedes voor de prijs van een Kia.
                        En voor de rest dromen jullie maar rustig verder, je gaat GEEN iphone 3G vinden aan 199$. Ook niet op Ebay, ook al staan ze daar volop te koop.
                        En ja hoor, vanaf zondag zullen de gekraakte softwares er al zijn, maar voor welke doelgroep? Mensen die een abbonement genomen hebben zullen toch best dat abbonement uitdoen, en de anderen kopen hem simlockvrij. Een kleine groep zal er zich wel mee bezig houden, maar niet op schaalgrote zoals het nu met de iphone 1 is.
                        Voorbij de US uitvoer van goedkope Iphones, helaas, maar ze hebben het daar goed gezien in Cuppertino. Eerst een geweldige hype creeren, hoe meer voor en tegenstanders, hoe beter, er is nog NOOIT een telefoon geweest die op 3 dagen 20 keer in het nieuws gekomen is.

                        En er is altijd nog zoiets als een HiPhone.

                        Comment


                        • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                          Overigens, titel zou toch aangepast mogen worden :
                          Iphone 2.0 kan evengoed op software slaan, de "oude" kan je nu op software 2.0 zetten, en heb je dan een iphone 2.0????
                          De nieuwe heet Iphone 3G volgens mij.

                          [MOD]
                          Even titel gecorrigeerd
                          James71
                          Last edited by James71; 9 juli 2008, 17:15. Reden: aanpassing titel

                          Comment


                          • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                            Ik begrijp niet waarom die toestellen in het buitenland simlocked zijn. Als je'r een abo bijneemt met een minimale duur, wat geeft het dan of je'r een ander SIM kaartje in kan steken? De operator is zeker van de inkomsten door het contract.

                            Ik kreeg bij mijn Proximus Mobile Internet destijds een insteekkaartje, gratis, omdat ik getekend had voor een jaar. Waarom kan zoiets niet met een iPhone? Abo voor twee jaar, met een minimumbedrag, en de iPhone er gratis bij? Dan hoeven ze'm niet te simlocken en dan mag het dus wel.

                            Ik ben trouwens van mening dat als je een toestel aanbiedt aan een "normale" prijs, maar ook goedkoper met inbegrip van abo, dat dat geen koppelverkoop is.

                            Geen wetswijziging nodig om mijnheer de minister zijn iPhone betaalbaar te maken.

                            Dave
                            pixelpusher

                            Comment


                            • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Ik begrijp niet waarom die toestellen in het buitenland simlocked zijn. Als je'r een abo bijneemt met een minimale duur, wat geeft het dan of je'r een ander SIM kaartje in kan steken? De operator is zeker van de inkomsten door het contract.

                              Ik kreeg bij mijn Proximus Mobile Internet destijds een insteekkaartje, gratis, omdat ik getekend had voor een jaar. Waarom kan zoiets niet met een iPhone? Abo voor twee jaar, met een minimumbedrag, en de iPhone er gratis bij? Dan hoeven ze'm niet te simlocken en dan mag het dus wel.

                              Ik ben trouwens van mening dat als je een toestel aanbiedt aan een "normale" prijs, maar ook goedkoper met inbegrip van abo, dat dat geen koppelverkoop is.

                              Geen wetswijziging nodig om mijnheer de minister zijn iPhone betaalbaar te maken.

                              Dave
                              Ja juist.
                              En waarom mag enkel Mobistar aankopen?
                              (en verkopen)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: Nieuw IPHONE 2.0 vanaf 11 juli in België vr spotprijs

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Ja juist.
                                En waarom mag enkel Mobistar aankopen?
                                (en verkopen)
                                Pff da kan mij geen barst schelen. Als ik een product maak, kies ik zelf aan wie het verkoop, of via wie ik het verkoop.

                                De producten van Amway zijn ook alleen maar te krijgen via dat pyramidespelnetwerk van verkopers van hun.

                                Dave
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X