Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 30 euro

    Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Bekijk bericht
    Guruh, een aardige theorie, maar ik zou graag een concreet voorbeeld van jouw willen waar je die 'dwang' ziet.
    Het voorstel van studententarief is er gekomen om iedereen de mogelijkheid te geven zijn deel bij te dragen als ie dat wenst, natuurlijk, GEEN verplichting.
    Publiceer dan je banknummer en laat iedereen vrij in wat ie over heeft voor BD. Misschien zul je dan toch enkele stortingen van 5 of 10 euro extra binnenkrijgen.

    Comment


    • Re: 30 euro

      Dat banknummer is gepubliceerd en je doet er inderdaad mee wat je wil.

      Comment


      • Re: 30 euro

        Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
        Op zich vind ik 'n reclamebanner niet storend, maar dan moet ie niet zo flikkeren en flashen zoals die hier boven! Of 'm onderaan de pagina zetten zodat je niet na elke pagina een eindje moet scrollen om 'm uit beeld te krijgen.
        Zou toch op z'n minst zorgen dat betalende leden die banner niet hoeven zien, die ergernis kwijt zijn zou volgens mij ook frequente bezoekers over de streep kunnen krijgen lid te worden.
        Maar dat is het !
        Dat is de oplossing voor die hinderlijke flashende prul die een site naar beneden haalt... (Ikzelf zap al weg van een website als er zo reclamedings opstaan)
        Dus de betalende leden krijgen geen reclame te zien en de niet betalende, betalen hun bijdrage door reclame banners, popups .. Dash, Persil, Coca-Cola, Fanta, Ford, Danone enz...
        Dat is het...
        Dan zijn de betalende leden tevreden: ah ja, die krijgen waar voor hun geld, lekker een mooie site zonder hinderlijke reclame.
        En dan zijn de niet leden tevreden: zij kunnen gratis meekijken.

        Dat is het.
        Ik schrijf 't op (anders vergeet ik 't de volgende keer als er algm. verg. is te zeggen).. NNNnnnnnota vooorr de volllgenddee vergaaaaderinggg. zo 't is genoteerd.

        Dat is het !!!

        Comment


        • Re: 30 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Bekijk bericht
          Guruh, een aardige theorie, maar ik zou graag een concreet voorbeeld van jouw willen waar je die 'dwang' ziet.
          En toch voel ik dat ook wat aan, vooral de groene bol stigmatiseert de niet-betalers een beetje...

          Enfin, het zal zeker de bedoeling niet zijn, maar het komt min of meer zo over...
          Het is mss daarmee dat de niet-betalers hier zich zo negatief uiten...

          En als 30 Euro teveel is, kan je nog altijd (zoals ik) voor een half jaar lidmaatschap betalen (15 euro).

          In mijn geval is het niet zo dat ik geen 30 euro kan missen, maar ik vind het persoonlijk toch wat veel...

          Maar voor de rest hun ik BD de 15 euro van harte & hoef daar zeker geen extraatjes voor te krijgen (kortingsacties e.d.)

          Ik weet gewoon nog niet of ik de 1ste of de 2e helft ga betalen

          Comment


          • Re: 30 euro

            Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
            En toch voel ik dat ook wat aan, vooral de groene bol stigmatiseert de niet-betalers een beetje...

            Enfin, het zal zeker de bedoeling niet zijn, maar het komt min of meer zo over...
            Het is mss daarmee dat de niet-betalers hier zich zo negatief uiten...

            En als 30 Euro teveel is, kan je nog altijd (zoals ik) voor een half jaar lidmaatschap betalen (15 euro).

            In mijn geval is het niet zo dat ik geen 30 euro kan missen, maar ik vind het persoonlijk toch wat veel...

            Maar voor de rest hun ik BD de 15 euro van harte & hoef daar zeker geen extraatjes voor te krijgen (kortingsacties e.d.)

            Ik weet gewoon nog niet of ik de 1ste of de 2e helft ga betalen

            Maar je hebt wel je groene bol

            Comment


            • Re: 30 euro

              Voor mij mag die groene bol onmiddellijk verdwijnen...

              Comment


              • Re: 30 euro

                Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                En toch voel ik dat ook wat aan, vooral de groene bol stigmatiseert de niet-betalers een beetje...
                Ik ben sinds dit jaar betalend lid maar heb (nog?) geen groene bol .. En eerlijk gezegt maakt me dat ook geen bal uit.

                Ruim een jaar heb ik de kat uit de boom gekeken om te kijken of ik hier terug zou blijven keren, dat is dus duidelijk het geval en daarom ben ik van mening dat men ook op steun van mij mag rekenen. Mensen die daar anders over denken zijn daar gelukkig geheel vrij in.
                Ik ben er klaar mee.

                Comment


                • Re: 30 euro

                  Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                  Maar je hebt wel je groene bol
                  Officieel gezien moet ik dus nen halven bol krijgen
                  Ofwel ene met de opaciteit op 50 %

                  Jajaaaa, we mogen toch nog eens zeveren ook zeker

                  Comment


                  • Re: 30 euro

                    Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                    Voor mij mag die groene bol onmiddellijk verdwijnen...
                    Ja, idd, en vervangen door iets wat beter opvalt... is ook mijn gedacht..
                    Het mag gerust iets groter.
                    Zoiets bevoorbeeld...

                    Comment


                    • Re: 30 euro

                      :d :d

                      Comment


                      • Re: 30 euro

                        Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                        guruh,
                        ik volg je betoog en vind het wonderwel goed geschreven.

                        sta me echter toe een kleine nuance toe te voegen:
                        "een beginnende vorm van sociale afkeuring tegen de mee-eters"
                        vermits de betalende leden het behoud van het gemeenschappelijk goed behartigen, lijkt mij dit een logische houding, niet?
                        echter het mee-eten van sommigen én
                        het afkeuren (!) van deze houding door diezelfde mee-eters én
                        het uiten van ontevredenheid over het forum door diezelfde mee-eters doorzie ik niet.

                        kun je dat even toelichten vanuit deze invalshoek?

                        mm
                        Ik denk dat er hier een mee-eters zijn die niet geloven dat de circa 5000 euro die het lidgeld opbrengt + nog eens een aardig bedrag voor de banners besteed worden zoals het een VZW beaamt: geen winst, maar alleen om de omkosten te betalen.
                        Ze hebben het louter over de financiële kant van de zaak, geen idee waarom ze geen vertrouwen zouden hebben in JaJa en zijn sidekicks.

                        En over dat ontevredenheid uiten over het forum van desbetreffende personen: niet echt rationeel gedrag hé, dat is zoals zagen op een gratis concert waar je vrijblijvend naar toe kan gaan. Achteraf ga je toch geen proces aangaan tegen de organisatie omdat het geluid slecht voor de oren was? (Om even in u interesseveld te blijven ).

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Bekijk bericht
                        Guruh, een aardige theorie, maar ik zou graag een concreet voorbeeld van jouw willen waar je die 'dwang' ziet.
                        Het voorstel van studententarief is er gekomen om iedereen de mogelijkheid te geven zijn deel bij te dragen als ie dat wenst, natuurlijk, GEEN verplichting.
                        Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                        En toch voel ik dat ook wat aan, vooral de groene bol stigmatiseert de niet-betalers een beetje...

                        Enfin, het zal zeker de bedoeling niet zijn, maar het komt min of meer zo over...
                        Het is mss daarmee dat de niet-betalers hier zich zo negatief uiten...
                        ^ What he said.
                        flickr

                        Comment


                        • Re: 30 euro

                          Oorspronkelijk geplaatst door mic Bekijk bericht
                          Ja, idd, en vervangen door iets wat beter opvalt... is ook mijn gedacht..
                          Het mag gerust iets groter.
                          Zoiets bevoorbeeld...


                          Akkoord met bovenstaande tekening:
                          BD0723BE

                          Comment


                          • Re: 30 euro

                            Guruh verwijst dan voornamelijk naar de 'sociale' dwang die een kuddedier zichzelf oplegd. het 'erbij willen horen'.

                            Dmv van die groene bol wordt er een duidelijk onderscheid gemaakt tussen de betalenden en de niet-betalenden.
                            Dit zal voornamelijk bedoeld geweest zijn vanuit een positieve invalshoek gekozen zijn. Het belonen van degenen die een bijdrage leveren. Maar de rest beziet dit vanuit het negatieve gevoel er niet meer bij te horen.

                            Voor de rest zal die bol me persoonlijk worst wezen. Ik heb nooit graag uiterlijke kenmerken gedragen die me stigmatiseerden als zijnde .... (vul in wat je zelf herkent in je dagelijkse leven). Geen Millet, geen badges, geen ...
                            PS. Ik wou dat ik het kon

                            Comment


                            • Re: 30 euro

                              pffffffffffffttttttt,

                              wat een bazaar ,

                              er staat hier een hoop onzin , en een hoop intresante dingen te lezen ,
                              als ik hier men mening over kwijt wil ben ik morgen nog bezig ,ik ga dat wijselijk niet doen ,en neen ik ben geen betalend lid ,maar loop hier al rond op de site van 2002 ,de tijd van men eerste pocket ,na enige tijd ben ik lid geworden , en sinds vandaag heb ik beslist om betalend lid te worden ,of ik daar al dan niet veel voordeel mee doe dat zal ik wel zien ,de beslissing om betalend lid te worden is omdat ik enorm veel geleerd heb op de site (alles wat met fotografie te maken heeft komt hier van daan)en omdat hazevet korting geeft aan BD leden ,en omdat ik in de toekomst men eigen fotos op BD kan zetten ?,en omdat mijne strap versleten is en ik nu een nieuwe krijg?
                              en veel meer zal het niet zijn zeker ,niet omdat het goedkoop is ,en somige vinden dat de prijs nog hoger moet ?wat voor de ene veel geld is is voor een ander enorm veel !! maar daar word blijkbaar door sommige geen rekening mee gehouden in hun uitspraken ,ook niet omdat men studioflitsers gekocht heeft en men daar als lid gebruik van kan maken ,ik woon ten eerste veel te ver en ten tweede, wie heeft daar nu iets aan ?ik bedoel als je fotos van kanaries en cactussen maakt dus de ene is bevoordeeld en de andere moet maar zijne plan trekken ook niet omdat het heel duidelijk was wat men voordelen zijn als lid,(ik vind dat niet echt goed terug),ofwel ben ik zo stom.
                              Maar wel omdat ik een steentje wou bijdragen ,en omdat ik vind dat met men gebrekkige kennis van fotografie in 2002 ,ik nu al een grote stap verder sta en dit dankzij het forum ,en ja over die 30 euro heb ik wel moeten nadenken ,en niet omdat ik niet wil !! dus als men rekening houd met anderen zijn voor mijn part reclame boodschappen welkom,zolang deze maar niet storend werken .

                              Comment


                              • Re: 30 euro

                                Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht
                                Dmv van die groene bol wordt er een duidelijk onderscheid gemaakt tussen de betalenden en de niet-betalenden. ...
                                't is door dit topic dat ik de betekenis ervan weet, dacht dat 't gewoon 'n soort avatar was of teken dat mensen krijgen als ze hééééél veel posts op dit forum hebben gezet, in elk geval maakt mij bol of geen bol, geen bal uit

                                Comment

                                Working...
                                X