Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 30 euro

    Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
    Dat is toch niet normaal eigenlijk dat iemand die níet heeft? Stel je kind vernielt (per ongeluk) een ruit bij de buren (en dan noem ik nog maar iets wat niet veel geld kost) en je moet zelf die schade betalen. Dat risico kun je toch niet serieus willen lopen?
    Ik ben het helemaalmet je eens , maar als oud verzekerings agent kom je ze helaas nog veel tegen. Zelf de verplichte WA voor auto's is nog vaak genoeg niet afgesloten , daar heb je dan gelukkig het waarborgfons voor maar toch.
    Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
    Canon eos 7D Mijn site

    Comment


    • Re: 30 euro

      Grappig dat iemand z'n oude beroep niet goed weet te schrijven...

      Comment


      • Re: 30 euro

        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        Grappig dat iemand z'n oude beroep niet goed weet te schrijven...
        omdat er een spatie tussen staat.......????????? haal dan ff al de fouten uit dit toppic maar goed kritiek geven is kritiek krijgen dus niet treuren maar dit is ziften.
        Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
        Canon eos 7D Mijn site

        Comment


        • Re: 30 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
          omdat er een spatie tussen staat.......????????? haal dan ff al de fouten uit dit toppic.
          Ik kijk wel uit, dat zijn er veel te veel. Maar je eigen beroep? En dan ook nog spaties voor punt en komma. Zonde van al dat overbodige werk.
          Het platform Signalering Onjuist Spatiegebruik (SOS) strijdt op een vrolijke manier tegen onjuist spatiegebruik in de Nederlandse taal.
          Last edited by Leonidas; 11 januari 2007, 15:33. Reden: Tikfout verbeterd :D

          Comment


          • Re: 30 euro

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
            Ik kijk wel uit, dat zijn er veel te veel. Maar je eigen beroep? En dan ook nog spaties voor punt en komma. Zonde van al dat overbodig werk.
            http://www.spatiegebruik.nl/index.php
            Dat is nu 18 jaar geleden, dan mag je een slipper maken. En over overbodig werk gesproken, is deze zinloze discussie ook niet een beetje overbodig
            Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
            Canon eos 7D Mijn site

            Comment


            • Re: 30 euro

              Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
              Zelf de verplichte WA voor auto's is nog vaak genoeg niet afgesloten , daar heb je dan gelukkig het waarborgfons voor maar toch.
              Dat is dan nu toch weer veranderd Wim, je kunt je auto pas laten registreren voor een kentekenbewijs als je hem óók verzekerd hebt, dat is nl. nu gekoppeld dacht ik. Idem met de motorrijtuigenbelasting.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • Re: 30 euro

                Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                Ik vond je opmerking heel valabel.
                Sommige mensen hier hebben zich nogal erg laten kennen. De Nederlandse uitdrukking is - als ik me niet vergis - "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten". Ze willen van alles profiteren, alle informatie en alle bronnen hebben, maar het mag niets kosten. De internetterm is lurkers: ze dragen niets bij, geen plichten, maar alleen rechten. Desnoods willen ze wel wat niet ter zake doende commentaar geven of het warm water opnieuw uitvinden.

                En intussen hebben ze wel duidelijk honderden redenen om niets te moeten betalen. Terwijl er maar één enkele is: vrekkigheid. Als je zoveel toegeworpen krijgt, is het normaal dat je probeert iets terug te doen, uit solidariteit, zeg maar. Of zelfs uit eigenbelang: om het voortbestaan van een forum te helpen verzekeren, waar je heel wat aan hebt.

                Maar de holle-vaten-beste-stuurlui profiteursmentaliteit zit me enorm dwars. Ik krijg er het apezuur van.

                Mijn persoonlijke mening. Mileage may vary.
                Bedankt Fullator voor de korte samenvatting, nu moet ik dat allemaal niet meer zelf typen
                BD0497BE : Nikon body + glas
                www.RudyVerrijt.info

                Comment


                • Re: 30 euro

                  Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                  Dat is dan nu toch weer veranderd Wim, je kunt je auto pas laten registreren voor een kentekenbewijs als je hem óók verzekerd hebt, dat is nl. nu gekoppeld dacht ik. Idem met de motorrijtuigenbelasting.
                  In Nederland is dit gekoppeld.. idd...Maar in Belgïë niet.
                  Als je in Belgenlandje het tweede jaar je verzekering niet betaald is der geen kat die der wat van zegt... en kan je onverzekerd rijden.
                  Dit kan in Nederland niet, daar is dit idd gekoppeld en verlies je je kenteken als je geen verzekering meer betaald.
                  Er zijn in Nederland ook maar 9 % niet verzekerde wagens.. Hier is dit nu 38% ...
                  Zegt genoeg dacht ik.

                  Comment


                  • Re: 30 euro

                    Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                    Dat is dan nu toch weer veranderd Wim, je kunt je auto pas laten registreren voor een kentekenbewijs als je hem óók verzekerd hebt, dat is nl. nu gekoppeld dacht ik. Idem met de motorrijtuigenbelasting.
                    volgens mij kun je nog steeds zonder bewijs van verzekering een auto op je naam laten schrijven bij het postkantoor,wel is het zo dat alle gegevens met elkaar verbonden zijn , zodat je aan de hand van een kenteken alle gegevens unt opvragen. Maar er veranderd veel dus ik kan het ook mis hebben.
                    Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                    Canon eos 7D Mijn site

                    Comment


                    • Re: 30 euro

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                      En intussen hebben ze wel duidelijk honderden redenen om niets te moeten betalen. Terwijl er maar één enkele is: vrekkigheid. Als je zoveel toegeworpen krijgt, is het normaal dat je probeert iets terug te doen, uit solidariteit, zeg maar. Of zelfs uit eigenbelang: om het voortbestaan van een forum te helpen verzekeren, waar je heel wat aan hebt.
                      Van dit soort opmerkingen zakt mijn broek vanaf! Jij betaalt zeker ook netjes aan elke pagina waar je informatie vanaf haalt via google dat je er zo'n botte redenatie op na houdt? Dit soort opmerkingen doen de zin om in de toekomst betalend lid te worden bij mij in elk geval eerder dalen dan toenemen.

                      Comment


                      • Re: 30 euro

                        Dit soort opmerkingen doen de zin om in de toekomst betalend lid te worden bij mij in elk geval eerder dalen dan toenemen.
                        in 1 woord: zwak (allez ben content dat ik deze emoticon nog eens mocht gebruiken ... 't was heel lang geleden )
                        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                        Comment


                        • Re: 30 euro

                          sorry, maar ik houd er niet van om als (nog) niet betalend lid door 'n betalend lid 'n vrek te worden genoemd: dan pas ik dus gewoon he!

                          Comment


                          • Re: 30 euro

                            ja maar da's de reactie van een gewoon lid zoals jij & ik ... dit lijkt dus een ietwat goedkoop excuus hé. Kwam de reactie van een Moderator of zo dan had je recht op "kwaad zijn op BD" nu niet, vind ik.
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                            Comment


                            • Re: 30 euro

                              ben ook niet kwaad op bd, maar door zo'n opmerking van een betalend lid voel ik dus wel weerzin om lid te worden van 'n groep mensen waar enkelen dus blijkbaar zo tegen de niet-betalende bezoekers van de site aankijken

                              Comment


                              • Re: 30 euro

                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                Wat houdt zo'n lidmaatschap eigenlijk in?
                                Is dat alleen om de webspace te bekostigen? En als er dan toch al maar liefst 172 betalende leden zijn, waarom staan er dan nog bewegende reclamebanners bovenaan de pagina?
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                172 x 30 euro is 5160 euro, een heel bedrag lijkt mij, maar daar wordt dus niks extra's voor de leden mee gedaan?

                                de topicstarter maakt 't dan wel helemaal bont met nog 'n nulletje er achter willen, dat zou dan 1720 x 30 euro is 51.600 euro! dan kan de forumeigenaar zo onderhand wel gaan stoppen met werken als ie zoveel zou kunnen verdienen aan z'n site
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                Jocca, met jouw voorstellen zou ik gelijk lid worden! Vooral die 5% korting bij een fotozaak spreekt mij wel aan!

                                In Nederland post ik op diverse forums en ook op het internationale TrekEarth. Sommige forums hebben zelfs nog 'n uploadmogelijkheid zodat je niet zelf eerst foto's op 'n gratis site moet gaan uploaden alvorens ze te linken. Die forums zijn allen reclamevrij (omdat de oprichter van die forums het als hobby zien) maar er wordt wel af en toe om 'n vrijwillige bijdrage gevraagd om serverruimte te bekostigen. Maar zoveel duizenden eurootjes als er hier binnen komen is daar echt niet voor nodig bij hen. Natuurlijk is het leuk om met je hobby, het opzetten van 'n forum, ook geld te verdienen, maar persoonlijk zou ik lidmaatschap alleen overwegen als er ook 'n voor mij aantrekkelijk voordeel aan zou zitten. Er zijn tenslotte zoveel meer forums.
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                Als ik aan elk forum waar ik op post 30 euro zou moeten geven, dan zou ik een 2e baan bij kunnen gaan zoeken.

                                Je haalt bij elk forum een stukje nuttige info, zeker niet bij eentje alles, dus er zou écht geen beginnen aan zijn om overal steun aan te geven.

                                Een forum opzetten is een hobby van iemand en natuurlijk is het fijn als ie middels vrijwillige bijdragen uit de ergste kosten kan komen, maar 't moet niet als 'n verplichting gaan voelen om ook bij te dragen natuurlijk.
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                als ik alle forums waar ik kom zou moeten steunen kan ik voor dat forumbezoek gaan bijwerken, kortom daar is geen beginnen aan
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                zit ik niet echt op te wachten

                                ben al verzekerd, dus ook overbodig

                                kost tijd en geld om naar toe te gaan
                                etc. etc.

                                In elk geval nog geen dingen waar echt profijt uit te halen valt.

                                Ook genoemde flitssetjes en evt. andere attributen om te lenen is niet echt interessant als je eerst km's moet rijden daarvoor.
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                als je inderdaad slechts één stamforum hebt waar je alle dagen vertoeft kan ik mij voorstellen dat je er zo over denkt en daar dus ook wat geld in wilt steken, maar als je vele forums afhopt dan is zoiets gewoon niet mogelijk (of je moet 'n geldboom in de tuin hebben )

                                bovendien ik kom hier ook nog maar net kijken, sinds 31 dec, dus veel te vroeg om al te weten of dit ooit een vast honk voor mij gaat worden
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                het zou best kunnen dat ik daar aan 't begin van het volgende lidmaatschapsjaar ook zo over denk, maar voor nu blijf ik nog ff de kat uit de boom fotograferen
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                een eerste periode op 'n forum ben je altijd actiever omdat alles nog nieuw is en je nog veel moet ontdekken en bijlezen, maar vaak komt daar toch op 'n gegeven moment de slop in (kan moeilijk alle tig forums zo druk bezoeken en eveneens nog werken en mijn sociale leven bijhouden en... en... en... ) omdat je dan alles al wel weer gezien hebt

                                maar we wachten af... misschien ben ik hier over 'n jaar nog steeds actief
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                ook maar lid van één forum zeker?

                                met alle forums die ik tot nog toe ken is dit overigens wel het allereerste waar men je dan wel niet verplicht tot betalen van geld, maar je toch 'n schuldgevoel wil aanpraten als je het niet doet; moet wel zeggen dat dát mij tegenstaat
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                'k heb hier anders de term 'moreel verplicht voelen om bij te dragen' al voorbij zien komen

                                en nog op geen enkel ander forum heb ik meegemaakt dat men aan aan betalende ledenwerving doet, misschien is dat in Nederland niet gebruikelijk en op Belgische fora wel?
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                is goed hoor

                                enneh, ik stook af en toe gewoon graag en dit topic/onderwerp was daarvoor ook zeer uitnodigend moet ik zeggen
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                misschien groeien ze wel terug aan met mij in de buurt

                                mijn geschiedenis van nicknames (die zich overigens vaak spontaan bij me aandienden) zijn niet voor niks redbulletje, elninjoo en nu paparazzi...
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                Op zich vind ik 'n reclamebanner niet storend, maar dan moet ie niet zo flikkeren en flashen zoals die hier boven! Of 'm onderaan de pagina zetten zodat je niet na elke pagina een eindje moet scrollen om 'm uit beeld te krijgen.
                                Zou toch op z'n minst zorgen dat betalende leden die banner niet hoeven zien, die ergernis kwijt zijn zou volgens mij ook frequente bezoekers over de streep kunnen krijgen lid te worden.
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                Publiceer dan je banknummer en laat iedereen vrij in wat ie over heeft voor BD. Misschien zul je dan toch enkele stortingen van 5 of 10 euro extra binnenkrijgen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                't is door dit topic dat ik de betekenis ervan weet, dacht dat 't gewoon 'n soort avatar was of teken dat mensen krijgen als ze hééééél veel posts op dit forum hebben gezet, in elk geval maakt mij bol of geen bol, geen bal uit
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                dat klopt, maar ik beperk me niet graag tot één plek

                                'k ga ook graag elk jaar naar 'n ander (ver) land op vakantie terwijl er mensen zijn die al 20 jaar naar dezelfde camping in 't zelfde land gaan

                                ik houd gewoon van afwisseling en overal is wel iets van je gading te vinden, niet op één plaats alles
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                de mensen die niet-betalers mee-eters of iets vergelijkbaars noemen vergeten dat al dan niet betalend, de meeste mensen op een forum (behalve misschien de echte absolut beginners) niet alleen info némen, maar eveneens ook géven: zonder die wisselwerking zou 'n forum nooit stand houden
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                Van dit soort opmerkingen zakt mijn broek vanaf! Jij betaalt zeker ook netjes aan elke pagina waar je informatie vanaf haalt via google dat je er zo'n botte redenatie op na houdt? Dit soort opmerkingen doen de zin om in de toekomst betalend lid te worden bij mij in elk geval eerder dalen dan toenemen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                sorry, maar ik houd er niet van om als (nog) niet betalend lid door 'n betalend lid 'n vrek te worden genoemd: dan pas ik dus gewoon he!
                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                ben ook niet kwaad op bd, maar door zo'n opmerking van een betalend lid voel ik dus wel weerzin om lid te worden van 'n groep mensen waar enkelen dus blijkbaar zo tegen de niet-betalende bezoekers van de site aankijken
                                Alles eens op een rijtje, Papparazi.
                                Conclusies trekken doe ik niet, dat kan iedereen voor zich.
                                fotosite

                                Comment

                                Working...
                                X