Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 30 euro

    Wat heb je er 'n werk van gemaakt, Elsan? En dat helemaal gratis en voor niks!

    Comment


    • Re: 30 euro

      Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
      Wat heb je er 'n werk van gemaakt, Elsan? En dat helemaal gratis en voor niks!
      Je roept dit soort reacties ook wel op je af. Niemand, maar dan ook niemand verplicht je hier tot lid worden. Sterker nog, van iemand die onlangs forumlid is geworden (zoals jij dat pas 1 maand geleden bent geworden) zou ik het ook vreemd vinden om lid te worden. Natuurlijk kan het wel (en het mag ook zeker wel), maar je kent het forum en BD dan eigenlijk nog te kort om hier dan al serieus over na te gaan moeten denken.
      Last edited by JLP; 11 januari 2007, 20:26. Reden: foutje in tekst
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • Re: 30 euro

        Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
        Wat heb je er 'n werk van gemaakt, Elsan? En dat helemaal gratis en voor niks!
        Helemaal gratis!
        Zo kunnen alle forum- en vzw-leden lezen wat voor baarlijke nonsens Paparazzi verspreid. Op zulke leden zit geen enkel forum te wachten...

        groeten,

        Johan

        Comment


        • Re: 30 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
          sorry, maar ik houd er niet van om als (nog) niet betalend lid door 'n betalend lid 'n vrek te worden genoemd: dan pas ik dus gewoon he!
          Het lijkt wel of je mijn opmerking op jezelf wil betrekken . Wie 't schoentje past...

          Maar goed, je hebt zojuist een honderd-een-eenste reden gevonden: op het forum zitten mensen die de dingen bij hun naam noemen.

          F.
          Fullator
          Fotostudio Candela Zone
          website: http://www.chronax.be
          website: http://www.marquisemodels.eu

          Comment


          • Re: 30 euro

            Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
            Helemaal gratis!
            Zo kunnen alle forum- en vzw-leden lezen wat voor baarlijke nonsens Paparazzi verspreid. Op zulke leden zit geen enkel forum te wachten...
            dat vind ik ook vaak van 'n groot deel van het online publiek wat ik overal tegen 't virtuele lijf loop, maar het is 'n vrije wereld (totdat men écht afgezonderd en afgeschermd alleen voor 'n kliekje sympathisanten toegankelijkheid gaat bieden)

            Comment


            • Re: 30 euro

              Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
              Het lijkt wel of je mijn opmerking op jezelf wil betrekken . Wie 't schoentje past...

              Maar goed, je hebt zojuist een honderd-een-eenste reden gevonden: op het forum zitten mensen die de dingen bij hun naam noemen.

              F.
              awel, dat doe ik dus ook, ik heb de neiging om nogal recalcitrant te worden en zulke opmerkingen bieden mij een mooie gelegenheid daartoe

              Comment


              • Re: 30 euro

                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                awel, dat doe ik dus ook, ik heb de neiging om nogal recalcitrant te worden en zulke opmerkingen bieden mij een mooie gelegenheid daartoe
                En wat bereik je ermee? Niets, dus wat is dan de zin ervan?
                Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                --------

                Comment


                • Re: 30 euro

                  forumplezier!

                  Comment


                  • Re: 30 euro

                    BD is een lokale community van kwaliteit

                    daarenboven heb ik een aantal goede dingen tweedehands gekocht voor een redelijke prijs, zonder af te dingen (ik bied alleen af wanneer het te duur is)
                    je wordt nog vriendelijk ontvangen en kan alles proberen
                    vergelijk maar eens met eBay

                    voor wat hoort wat dus ik heb 30 EUR betaald

                    het is wel zo dat voor dit bedrag elders hosting wordt aangeboden
                    wanneer de inkomsten blijven groeien zou hier iets kunnen mee gedaan worden in die zin

                    Comment


                    • Re: 30 euro

                      Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                      forumplezier!
                      Wat een zielig jongetje!

                      Ik stel voor hem gewoon te negeren, dan is hij het na een poosje wel beu.
                      Da's meestal zo met jongetjes... en kan hij op een ander forum de mensen gaan vervelen.

                      Comment


                      • Re: 30 euro

                        ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

                        even ontspannen allemaal even lachen , diep adem halen en gewoon doorgaan het wordt nu echt leuk.
                        Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                        Canon eos 7D Mijn site

                        Comment


                        • Re: 30 euro

                          Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
                          Wat een zielig jongetje!

                          Ik stel voor hem gewoon te negeren, dan is hij het na een poosje wel beu.
                          Da's meestal zo met jongetjes... en kan hij op een ander forum de mensen gaan vervelen.
                          hahahahaha! jongetje?????? de laatste keer dat ik keek was ik nog steeds 'n vrouw en dat ga ik ook zo houden

                          maar eh, wat hebben jullie lange tenen zeg? geen enkel gevoel voor humor?

                          Comment


                          • Re: 30 euro

                            En ja...mijn groen bolleke staat er bij!!! En ik ben er fier op!!!!
                            BD0680BE Flickr
                            α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

                            Comment


                            • Re: 30 euro

                              Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                              de laatste keer dat ik keek was ik nog steeds 'n vrouw en dat ga ik ook zo houden
                              LOL

                              Comment


                              • Re: 30 euro

                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                hahahahaha! jongetje?????? de laatste keer dat ik keek was ik nog steeds 'n vrouw en dat ga ik ook zo houden

                                maar eh, wat hebben jullie lange tenen zeg? geen enkel gevoel voor humor?

                                Bewijzen ! Ik wil bewijzen

                                PS : de groen bollen zijn aangekomen

                                Comment

                                Working...
                                X