Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 30 euro

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
    ... maar niet uniek genoeg om 30€ lidgeld te betalen
    Dat is mijn persoonlijke keuze. Het is nog altijd zo dat ik hier meer mijn kennis met het forum deel dan dat ik hier kennis opdoe. Waarom zou ik daarvoor betalen? Alleen uit sympathie? Misschien, maar zo ver ben ik nog niet. Er staat namelijk tegenover dat ik me dagelijks verschrikkelijk erger aan het taalgebruik hier en waarom zou ik betalen voor ergernis?
    Last edited by Leonidas; 4 februari 2007, 15:25.

Comment

"Laat je een consequent beheer namelijk los dan is er vaak geen houden meer aan en krijg je "waarom hij wel en hij niet?".
      - helaas krijgen mensen die moderator worden vaak ...... trekjes. "

Daarom heb ik ook gereageerd, geen wraak of haatgevoelens, jegens iemand hier op BD.

En na de deugdoende arbeid in de tuin ga ik nu genieten van een lekker glaasje witte wijn.

Ik zal me verder onthouden van enige commentaar bij dit onderwerp.

Comment

Het is nog altijd zo dat ik hier meer mijn kennis met het forum deel dan dat ik hier kennis opdoe.
        tja, bij mij is het net andersom ... en daarom betaal ik met plezier die dertig euro (en ook een beetje uit sympathie uiteraard )

Wat betreft dat taalgebruik: velen zullen er zich wel eens aan ergeren maar d.i. een forum voor foto's en taalgebruik is hier niet het belangrijkste, denk ik (kan weer mis zijn natuurlijk).
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

13 pages to discuss 2 options.

1. Pay
          2. Don't Pay

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
            P.S. Beste leden van de RVB, samen met alle anderen die dit forum draaiende houden :
            Jullie weten het wel, maar ik wil het nog eens accentueren : voor iedere onverlaat die met modder staat te gooien, zijn er honderden anderen, die dit forum wèl gebruiken voor wat het gemaakt is : gezellig ervaringen en resultaten van een gezamenlijke hobby delen... Niets meer en niets minder. Vergeet dat a.u.b. niet !!!

Greetz,
            Kariboe
            Dat vergeten we niet hoor. Maar het is wel fijn om het te merken, te lezen en te horen. Want ja.. de rvb zijn ook maar een groepje mensen en kunnen hun geduld ook soms verliezen. En dan is een post als deze welkom. Net zoals een hoop andere reacties Bedankt.

Ik stel voor dat we nu on topic verder gaan?

Comment

tja, bij mij is het net andersom ... en daarom betaal ik met plezier die dertig euro (en ook een beetje uit sympathie uiteraard )
              Daarom is het ook goed dat het voor iedereen een eigen keuze is.

Wat betreft dat taalgebruik: velen zullen er zich wel eens aan ergeren maar d.i. een forum voor foto's en taalgebruik is hier niet het belangrijkste, denk ik (kan weer mis zijn natuurlijk).
              Met een eigen mening kun je niet gauw mis zijn. Ook dit ergeren is natuurlijk erg persoonlijk en ik heb er blijkbaar meer problemen mee dan de gemiddelde BD'er.

PS Ik was dit al aan het typen voordat snarfie opriep on-topic verder te gaan.

Comment

Working...
              X