Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 30 euro

    Oorspronkelijk geplaatst door Nivad Bekijk bericht
    Jocca ik gok dat jou voorstellen voortvloeien uit een soort beroepsmisvorming... je zit in de reclamewereld zei je toch?

    Maar heb je voor je al die mogelijkheden zag, en het is een enorm potentieel toegegeven, ook eens nagedacht over de mogelijke doelgroepen en doelstellingen van BD? Toch het eerste en belangrijkste gegeven dat je moet kennen voor je met een campagne begint, nietwaar...

    En misschien wil BD in de eerste plaats een warme familiale sfeer behouden en niet muteren in een koude logge kapitalistisch ingestelde machine...

    Met vriendelijke groet & in alle neutraliteit
    Ondanks het feit dat er stevig gereageerd is heeft het een mooie discussie opgeleverd , met veel dingen kun je niets , en met veel dingen kun je in iedergeval denken , ok ..... we gaan het eens bekijken . Dan heb je toch wat los gemaakt wat een hoop mensen op het hart lag . Ik hoop dan de sfeer op het forum het zelfde blijft en dat ik er nog lang van mag genieten. IK heb in ieder geval een hoop geleerd van deze discussie.
    Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
    Canon eos 7D Mijn site

    Comment


    • Re: 30 euro

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Het enige wat ik echt hoop is dat de mensen die hier belangeloos hun best doen voor dit forum ( ik heb er ondertussen al heel wat leren kennen ) zich niet laten ontmoedigen door sommige negatieve commentaren die hier geleverd worden, dan pas zou het echt zonde zijn . . .
      Inderdaad. En in 't verleden zijn die al eens harder geweest, en toen ...

      p.

      Comment


      • Re: 30 euro

        Ik ben al heel blij met de gratis Flits-Workshop.
        Dat is me al 30 euro waard.
        Misschien een idee om voor dit soort acties een bericht of mailtje te sturen naar de betalende leden.
        BD0724BE

        Nikon D 80

        Comment


        • Re: 30 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
          In eerste instantie is iedereen natuurlijk zelf verantwoordelijk voor zijn daden. De problemen beginnen pas bij zware (dodelijke) ongevallen of gevallen met erg veel schade. Dan gaan de verzekeringen hun uiterste best doen om niet te hoeven betalen en kunnen deze zich keren naar de organisator.
          Als je jezelf als organisator opstelt ipv als iemand die 'n vrijblijvende meeting regelt, zou dat nog niet zo mogen zijn vind ik persoonlijk, want zo kunnen die verzekeringen wel bezig blijven met extra's incasseren.

          Mijn doorlopende reisverzekering dekt bijv. ook alleen maar als ik een boeking van vervoer/accommodatie kan overleggen, maar als ik 'n weekend bij vrienden in A'dam ga logeren is dat net zo goed een uitstap, maar dat valt er ook niet onder: het zijn gewoon uitzuigers die verzekeringen!!!

          Overigens zou je van die aansprakelijkheid ook af kunnen door deelnemers iets te laten ondertekenen van te voren. 'k Meen mij te herinneren dat we in New Zealand voor het hanggliden een papier moesten tekenen.

          Comment


          • Re: 30 euro

            Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
            Inderdaad. En in 't verleden zijn die al eens harder geweest, en toen ...

            p.
            Idd, dat waren de zwarte dagen na Waterschei.
            Toen hing BD aan een zijden draadje he?

            Toen zijn er harde, negatieve reacties gevallen...
            Ik was toen de boeman, de slechte. Maar dat kwam gewoon omdat ik mijne mond toen opendeed... Terwijl vele anderen hetzelfde dachten maar zwegen.

            Dat is toen allemaal uitgepraat op de algemene vergadering in St Truiden.
            Moest wel, want de crew was kwaad op mij.
            Maar er moest toen dringend iets gebeuren he?

            En idd, ik heb fouten gemaakt, geef ik ook toe. Soms hou ik beter mijne grote mond. Maar mensen die me kennen weten dat dit niet gaat.
            En schrijven is nog erger dan zeggen.
            Toen zijn er idd harde woorden gevallen. Maar ik moet toegeven, het heeft z'n zin gehad.
            Er is veel verbetert sindsdien. BD was al een keitof forum, maar het is uitgegroeid tot een mijlpaal een referentie in de fotografenwebs.
            En ik steun de RVB crew en alle medewerkers van BD 200%
            Toen zei ik zelfs m'n lidmaatschap op te zeggen.. Nu drie jaar later wil ik zelfs het driedubbele betalen... dat zegt genoeg dacht ik.
            Proficiat mannen doe zo verder (drie duimpjes)
            En Peter en de rest van de toenmalige crew... sorry, no hard feelings.

            Comment


            • Re: 30 euro

              3O Euro ... komt dat niet in aanmerking voor een fiscaal attest?

              Groetjes, Wim (VZW-lid sedert 1 week)
              Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
              Fujifilm X100V - Sony RX100M3

              Comment


              • Re: 30 euro

                is al mijn tweede reactie hier op de 'topic' (????)
                blij dat ik mijn 30 euro hier kan aan geven , waar je tenminste adequate hulp en info krijgt, dan gratis waar men je boel om zeep helpt. en aan al diegene die wel willen komen hun kijken of er niks te rapen valt.....niets weerhoud de malcontenten om hun eigen gratis forum op te richten he

                ik ben tevreden hier, zelfs met de 30 euro
                Sony RX10 Mark IV
                nog een fijne dag verder!
                Guido

                Comment


                • Re: 30 euro

                  Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                  en aan al diegene die wel willen komen hun kijken of er niks te rapen valt.....
                  de mensen die niet-betalers mee-eters of iets vergelijkbaars noemen vergeten dat al dan niet betalend, de meeste mensen op een forum (behalve misschien de echte absolut beginners) niet alleen info némen, maar eveneens ook géven: zonder die wisselwerking zou 'n forum nooit stand houden

                  Comment


                  • Re: 30 euro

                    Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                    de mensen die niet-betalers mee-eters of iets vergelijkbaars noemen vergeten dat al dan niet betalend, de meeste mensen op een forum (behalve misschien de echte absolut beginners) niet alleen info némen, maar eveneens ook géven: zonder die wisselwerking zou 'n forum nooit stand houden
                    juist... en we geven al info sinds Sony met z'n eerste digitale camera op de markt kwam .. DeMavica (ofzoiets) daar kon je de foto's opslaan op een diskette van 1,4 mb (Megabyte niet gigabyte!)
                    Toen geloofde niemand dat dit speelgoed ooit de analoge fotografie zou verdringen... Nu heeft iedereen zo'n digitaal speelgoed.
                    Ik geloof dat ze nu zelfs digitale spiegelreflexen maken... tsss tsss niet te geloven... Daarvoor is zo'n forum als dit natuurlijk uiterst belangrijk he... ik bedoel voor de geschiedenis. 't is idd geven en nemen... die info...

                    Comment


                    • Re: 30 euro

                      ewel , is het misschien niet beter om gewoon, met dit nieuwe jaar 2007, iedereen in vrede te laten, en misschien moet iedereen wel voor zijn eigenste ik uit maken wat hij nu wel of niet doet. Heeft geen zin om hier over eindeloos over door te drammen. De een drinkt voor 30 euro pinten, de ander gaat eens lekker eten, of gaat iets leukers doen in een of ander straatje

                      laat ons zeggen: mens erger je niet en doe wel en zie niet om????

                      en juist: betalend of niet, iedereen heeft wel eens iets nodig van een ander, of geeft iets nuttigs aan iemand anders....het ligt in ieder geval niet in mijn bedoeling iemand ook te kwetsen of degenererend te doen hoor.


                      maak er een heeeeeel erg fijn fotojaar van, dit zijn mijn wensen aan elk en ieder van u
                      Last edited by guido1956; 10 januari 2007, 14:58. Reden: bijvoeging
                      Sony RX10 Mark IV
                      nog een fijne dag verder!
                      Guido

                      Comment


                      • Re: 30 euro

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Als je mijn intro herleest dan kan je dat misschien samenvatten tot de volgende (momenteel totaal niet relevante) vraag:

                        Ik zat te denken: Mocht BD nu eens plots ophouden met de mededeling: "het wordt te duur en slorpt veel tijd en te veel werk op" ,

                        zou u die dit leest en hier jaar in jaar uit vertoeft, dan niet denken: verdomme, had ik mijn steentje nu toch maar bijgedragen om dat te voorkomen.

                        Wie dat zou denken moedigde ik aan om die stap te zetten.

                        Méér moet je achter die "oproep" echt niet zoeken.

                        De talrijke respons heeft me wel verbaasd.

                        Het al dan niet sluiten of beëindigen van deze thread leg ik in handen van de moderatoren, er wordt wel vinnig gereageerd, maar het blijft toch nog altijd heel fatsoenlijk.
                        Ik vond je opmerking heel valabel.
                        Sommige mensen hier hebben zich nogal erg laten kennen. De Nederlandse uitdrukking is - als ik me niet vergis - "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten". Ze willen van alles profiteren, alle informatie en alle bronnen hebben, maar het mag niets kosten. De internetterm is lurkers: ze dragen niets bij, geen plichten, maar alleen rechten. Desnoods willen ze wel wat niet ter zake doende commentaar geven of het warm water opnieuw uitvinden.

                        En intussen hebben ze wel duidelijk honderden redenen om niets te moeten betalen. Terwijl er maar één enkele is: vrekkigheid. Als je zoveel toegeworpen krijgt, is het normaal dat je probeert iets terug te doen, uit solidariteit, zeg maar. Of zelfs uit eigenbelang: om het voortbestaan van een forum te helpen verzekeren, waar je heel wat aan hebt.

                        Maar de holle-vaten-beste-stuurlui profiteursmentaliteit zit me enorm dwars. Ik krijg er het apezuur van.

                        Mijn persoonlijke mening. Mileage may vary.
                        Fullator
                        Fotostudio Candela Zone
                        website: http://www.chronax.be
                        website: http://www.marquisemodels.eu

                        Comment


                        • Re: 30 euro

                          Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                          Ik heb gezocht en gelezen dat het om het materiaal te doen is wat men gebruikt. Wel, mijn materiaal heb ik zelf verzekerd en wij hebben in NL een verplichte aansprakelijkheids verzekering mochten wij materiaal van anderen per ongeluk kapot maken.
                          Sorry voor de verbetering , maar Wij in ned kennen alleen een verplichte aansprakelijkheids verzekering op Motor voertuigen helaas is de Aansprakelijkheids Verzekering Particulieren AVP niet verplicht.
                          Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                          Canon eos 7D Mijn site

                          Comment


                          • Re: 30 euro

                            Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                            Dus dat is toch anders geregeld dan in NL, want wij zijn al verzekerd tegen ongevallen. En is een ander aansprakelijk dan dekt zijn/haar WA verzekering. Volgens mij is dat alleen als je risicosporten gaat doen dat je iets extra's moet afsluiten, omdat de standaard verzekering dan kan gaan mekkeren.

                            Wat jullie doen is dubbelop dus (in elk geval waar het nederlandse deelnemers betreft)
                            Graag meer itleg , want volgens mij sla je toch de plank mis , in ned zijn wij niet zo maar verzekerd tegen ongevallen hoor , tenzij je die apart hebt afgesloten .
                            Hooguit je baas (als je die hebt ) zou er een voor je kunnen nemen als het om werk situaties gaat , veel auto verzekeringen smeren je er ook een aan . Het is een geheel opzichzelf staande verzekering en iemand betaald daar premie voor , maar het is zeker niet zo dat iedere nederlander die automatisch heeft .
                            Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
                            Canon eos 7D Mijn site

                            Comment


                            • Re: 30 euro

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                              Sorry voor de verbetering , maar Wij in ned kennen alleen een verplichte aansprakelijkheids verzekering op Motor voertuigen helaas is de Aansprakelijkheids Verzekering Particulieren AVP niet verplicht.
                              Heb nooit anders geweten dan dat die verplicht is en ik heb 'm dus ook altijd al gehad. Een klein ongelukje waarmee je 'n ander (materiele) schade berokkend kan dik in de papieren lopen en je zult dat maar zelf moeten betalen!

                              Comment


                              • Re: 30 euro

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                                Graag meer itleg , want volgens mij sla je toch de plank mis , in ned zijn wij niet zo maar verzekerd tegen ongevallen hoor , tenzij je die apart hebt afgesloten .
                                Hooguit je baas (als je die hebt ) zou er een voor je kunnen nemen als het om werk situaties gaat , veel auto verzekeringen smeren je er ook een aan . Het is een geheel opzichzelf staande verzekering en iemand betaald daar premie voor , maar het is zeker niet zo dat iedere nederlander die automatisch heeft .
                                Dat is toch niet normaal eigenlijk dat iemand die níet heeft? Stel je kind vernielt (per ongeluk) een ruit bij de buren (en dan noem ik nog maar iets wat niet veel geld kost) en je moet zelf die schade betalen. Dat risico kun je toch niet serieus willen lopen?

                                Comment

                                Working...
                                X