Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 30 euro

    Ook vergeten te vermelden...
    Ge krijgt een "groen bolleke" voor je nick...
    Ge krijgt een verzekering (gratis) op elke BD SD
    Ge wordt uitgenodigd op de algm. vergadering.
    En met een deel van de 30 euro wordt de server (eigen dedicated server) betaald. Dit is de server van BD zelf.

    En idd, je hebt zeer zeker inspraak, als vzw lid mag je zeer zeker agenda punten naar voor brengen op de algemene vergadering.. Ikzelf heb zo al veel, zeer veel verkregen.

    Allez, we hebben ooit zelfs gestemd om het op te trekken tot 30 euro... voor mij mocht 't zelfs nog meer zijn. ... 't is 't waard.
    Soms koop je iets van 30 euro en 't is prul, dan voel je je bedrogen... Wel van deze 30 euro heb ik plezier voor elke euro.

    Comment


    • #47
      Re: 30 euro

      -gratis afdrukken is niets voor mij, als ik al iets laat afdrukken dan is het minimum op 60/40
      -studioflitset ?? Ik zal niet van de kust naar aarschot rijden
      -IdImager : enkel voor windows, en ik werk op mac
      -mijn site is al gehost en ik heb gemiddeld 850.000 hits per jaar......misschien moet ik ook eens reclamebanners laten installeren, maar daar heb ik een gloeiende hekel aan.
      Last edited by Jazzaddict; 7 januari 2007, 20:13.

      Comment


      • #48
        Re: 30 euro

        Oorspronkelijk geplaatst door Bert Ydiers Bekijk bericht
        Zeker ? Ik zie toch niet bij elke starter van een thread in aangeboden het BD-logo staan ? Ik zal nog eens kijken.

        Bert
        Ik heb gezegd dat het een tip was, niet dat het zo werkte
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

        Comment


        • #49
          Re: 30 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
          Er zijn idd genoeg forums maar de hier bedoelde 30 euro moet meer gezien worden als "steun", enfin zo zie ik het toch.
          als ik alle forums waar ik kom zou moeten steunen kan ik voor dat forumbezoek gaan bijwerken, kortom daar is geen beginnen aan

          Comment


          • #50
            Re: 30 euro

            Oorspronkelijk geplaatst door mic Bekijk bericht
            Ge krijgt een "groen bolleke" voor je nick...
            zit ik niet echt op te wachten
            Ge krijgt een verzekering (gratis) op elke BD SD
            ben al verzekerd, dus ook overbodig
            Ge wordt uitgenodigd op de algm. vergadering.
            kost tijd en geld om naar toe te gaan
            etc. etc.

            In elk geval nog geen dingen waar echt profijt uit te halen valt.

            Ook genoemde flitssetjes en evt. andere attributen om te lenen is niet echt interessant als je eerst km's moet rijden daarvoor.

            Comment


            • #51
              Re: 30 euro

              Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
              zit ik niet echt op te wachten

              ben al verzekerd, dus ook overbodig

              kost tijd en geld om naar toe te gaan
              etc. etc.

              In elk geval nog geen dingen waar echt profijt uit te halen valt.

              Ook genoemde flitssetjes en evt. andere attributen om te lenen is niet echt interessant als je eerst km's moet rijden daarvoor.
              LOL
              Allez, ben ervan overtuigd da ik 30 euro weggegooid heb...

              Manneke als iedereen hier zo dacht... juist ja, dan was Napoleon hier nog de baas en hadden we geen forum.. hadden we zelfs geen computer...

              Maar allez, iedereen is hier vrij in... ik ben, daarentegen, blij dat die mannen dit voor mij (ons) willen doen.

              Ikzelf zit ook in 't bestuur van drie vzw's.. vrijwillig, zomaar zonder er iets mee te verdienen.. ik weet wat zoiets kost en met zich meebrengt. Zonder vrijwilligers en zonder centjes... gaat niets en is de cultuur en verenigingsleven om zeep.

              Comment


              • #52
                Re: 30 euro

                Dit forum was ooit gratis, maar dan werd dat wel volledig betaald door enkele van de oprichters ... Het succes drong betaling op omdat ons eigen materiaal (PC, server) niet meer voldeed. Het was zwaarder, nieuw aankopen of de boel sluiten. We besloten verder te leven, dus tot investering via lidmaatschap, vandaar
                Leuk verhaal te lezen dat 30 Euro nergens voor dient. Dan denk ik bij mezelf, sukkel(s), blijf hier dan liever weg, of beter stop met commentaren geven.
                Oh ja, Sinterklaas bestaat en de kabouterkes ook.
                De server is gratis, de software is gratis, alles moet gratis want anders verdien je er geld aan.
                Kleinzielig als je het mij vraagt en voor dat groene balloneke doe ik het niet hoor
                Ik doe dit opdat klungels als jij paparazzi de vraag zouden kunnen stellen, de sfeer verzieken en ons nog eens uitmaken voor dommerikken ...
                Gelukkig heb ik vele rienden en op de ALV, ja daar zeveren we niet over het lidmaatschapsgeld, neen daar maken we plezier en nemen leuke fotokes en ...

                Oh ja, het organizeren van SD-dagen brengt heel veel op hoor. Moet je dringend ook doen, dan weet je meer en beter, maar ja, waarschijnlijk wel geen tijd om vrijwillig de handen uit de mouw te steken, maar wel tijd om medewerkers, moderatoren, ... valselijk van winstbejag te beschuldigen ...
                Last edited by Wim.Vanmaele; 7 januari 2007, 19:37. Reden: sd-dagen
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’ętre heureux

                Comment


                • #53
                  Re: 30 euro

                  Oorspronkelijk geplaatst door mic Bekijk bericht
                  Ook vergeten te vermelden...
                  Ge krijgt een "groen bolleke" voor je nick...
                  Ge krijgt een verzekering (gratis) op elke BD SD
                  Ge wordt uitgenodigd op de algm. vergadering.
                  En met een deel van de 30 euro wordt de server (eigen dedicated server) betaald. Dit is de server van BD zelf.

                  En idd, je hebt zeer zeker inspraak, als vzw lid mag je zeer zeker agenda punten naar voor brengen op de algemene vergadering.. Ikzelf heb zo al veel, zeer veel verkregen.

                  Allez, we hebben ooit zelfs gestemd om het op te trekken tot 30 euro... voor mij mocht 't zelfs nog meer zijn. ... 't is 't waard.
                  Soms koop je iets van 30 euro en 't is prul, dan voel je je bedrogen... Wel van deze 30 euro heb ik plezier voor elke euro.
                  Alzo sprak een echte BD-er Mic, ik steun je voor 100% in je stelling hier.
                  ik zou er soms iets van krijgen, mensen die toestellen en lenzen kopen voor 1000-den euro's maar uit principe die 30€ niet willen ophoesten.

                  Kijk, mijn visie hierover is simpel, als je al langer bij BD bent ( zoals ik ) begrijp je dat het eigenlijk één grote familie is, zeker als je regelmatig de VZW vergaderingen meevolgt, wij zijn geen groep onbekenden voor elkaar, ik koop liever iets van een BD-er waar ik 200 km moet voor rijden dan bij een vreemde waar ik misschien minder moet betalen . . . zoiets noem ik vertrouwen hebben. Als je al achterdochtig wordt of die 30€ goed wordt besteed, ben je op de verkeerde plaats hier. Persoonlijk vind ik dat er echt ongelofelijk weinig lidmaatschapbijdragen worden betaald en ben ik blij dat ik ondertussen anderen heb kunnen overtuigen dit forum mee te steunen.
                  Als je moest weten hoeveel toffe mensen ik al leren kennen heb via BD dan besef je dat die 30€ een habbekrats is voor datgene wat je er voor terugkrijgt.
                  Van sommige opmerkingen hier draait mijn maag om . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #54
                    Re: 30 euro

                    als je inderdaad slechts één stamforum hebt waar je alle dagen vertoeft kan ik mij voorstellen dat je er zo over denkt en daar dus ook wat geld in wilt steken, maar als je vele forums afhopt dan is zoiets gewoon niet mogelijk (of je moet 'n geldboom in de tuin hebben )

                    bovendien ik kom hier ook nog maar net kijken, sinds 31 dec, dus veel te vroeg om al te weten of dit ooit een vast honk voor mij gaat worden

                    Comment


                    • #55
                      Re: 30 euro

                      Ik stort mijn bijdrage niet enkel om het forum financieel te helpen, eerder uit solidariteit . . . de kennis en informatie die je hier kan opdoen is eigenlijk niet uit te drukken in cijfers . . .
                      Sluit mij hier 100% bij aan ... maar ja BD is dan ook mijn "stamforum" (term is hier uitgevonden door een ander ).
                      Vroeg of laat ga ik eens naar een SD of AV gaan maar ondertussen heeft BD mij al zoveel "plezier" en "kennis" bijgebracht dat 30€ in feite maar een logische steunbetuiging is.
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                      Comment


                      • #56
                        Re: 30 euro

                        Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                        als je inderdaad slechts één stamforum hebt waar je alle dagen vertoeft kan ik mij voorstellen dat je er zo over denkt en daar dus ook wat geld in wilt steken, maar als je vele forums afhopt dan is zoiets gewoon niet mogelijk (of je moet 'n geldboom in de tuin hebben )

                        bovendien ik kom hier ook nog maar net kijken, sinds 31 dec, dus veel te vroeg om al te weten of dit ooit een vast honk voor mij gaat worden
                        Ik neem de nieuwkomers niets kwalijk, helemaal niet, het is altijd het beste om even de kat uit de boom te kijken maar staar je niet altijd blind op het spreekwoord : voor wat hoort wat
                        Toen ik nog nieuwkomer was heb ik ook de kat uit de boom gekeken maar toen ik ondervond dat ik hier bijna elke vertoefde, heb ik geen sec getwijfeld mijn bijdrage te storten . . . en NEEN, ik heb zelfs niet eens geînformeerd of er voordelen aan verbonden waren, ik vond het al voldoende deel uit te kunnen maken van een toffe groep.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #57
                          Re: 30 euro

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Ik neem de nieuwkomers niets kwalijk, helemaal niet, het is altijd het beste om even de kat uit de boom te kijken maar staar je niet altijd blind op het spreekwoord : voor wat hoort wat
                          Toen ik nog nieuwkomer was heb ik ook de kat uit de boom gekeken maar toen ik ondervond dat ik hier bijna elke vertoefde, heb ik geen sec getwijfeld mijn bijdrage te storten . . . en NEEN, ik heb zelfs niet eens geînformeerd of er voordelen aan verbonden waren, ik vond het al voldoende deel uit te kunnen maken van een toffe groep.
                          het zou best kunnen dat ik daar aan 't begin van het volgende lidmaatschapsjaar ook zo over denk, maar voor nu blijf ik nog ff de kat uit de boom fotograferen

                          Comment


                          • #58
                            Re: 30 euro

                            Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                            Mogelijke tip voor meer leden : Enkel VZW leden kunnen nieuwe threads maken in het forum 'aangeboden'
                            Haha deze vind ik goed

                            Maar ik zou het omdraaien, alleen leden mogen bieden
                            Tot sluitertijd, Dirk

                            Comment


                            • #59
                              Re: 30 euro

                              Ook ik ben nieuw en heb dadelijk besloten om lidgeld te betalen . Ik doe ook aan vrijwilliggerswerk en ik weet dat wij soms raar bekeken worden zo
                              van : " Waarom doet die gek dat nu gratis " .Maar ik weet dit ook , ik heb al 100000 keren al mijn uren in dankbaarheid terug gekregen . Dus bedankt voor deze mooi site
                              Last edited by eric schroeyen; 7 januari 2007, 20:01.
                              Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                              Comment


                              • #60
                                Re: 30 euro

                                Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                                Haha deze vind ik goed

                                Maar ik zou het omdraaien, alleen leden mogen bieden
                                Als je dan iets te koop zet, heb je wel veel minder kans dat je iets verkocht krijgt .


                                Ik vind het geen probleem om een jaarlijkse bijdrage van 30 euro te betalen.
                                Als ik lessen fotografie had moeten volgen, dan had ik veel meer geld uitgegeven .


                                (En als het forum er niet geweest zou zijn, dan had ik ook niet geweten dat de Canon 70-200 f2,8 L IS veel duurder zou worden. Door die nog op tijd te bestellen heb ik wel ruim 250 euro uitgespaard. Daarvan kan ik 8 jaar lidgeld betalen .)
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

                                Comment

                                Working...
                                X