Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Nikon D7000 Topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het Nikon D7000 Topic

    Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
    ik vroeg me ook af of de D7000 ook die hoednigheid heeft gelijk de D300 dat je met AI lenzen kan werken en lichtmeeting hebben
    Ja.



    Bron

    Comment


    • Re: Het Nikon D7000 Topic

      Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
      Ik moet er ook nog een nieuwe camera volgende maand , en door deze topic ben ik er nog niet uit , (was er al uit) , ik heb 1200+- te besteden zou een D90 + een lens van ongeveer 600 euro nu kan ik zeggen ik koop alleen een body De D7000 dan kost ongeveer evenveel , , dan zou de D7000 600 euro beter moeten zijn of toch verantwoord , ja kan later altijd nog eens een lens kopen heb er wel een stuk of 16,
      ik vroeg me ook af of de D7000 ook die hoednigheid heeft gelijk de D300 dat je met AI lenzen kan werken en lichtmeeting hebben
      amaimijnenfrakzonderleestekensenallesachtereenzoal shetinuwhoofdoppoptisdatniettelezenzenne!!
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

      Comment


      • Re: Het Nikon D7000 Topic

        Dat moet toch kunnen ,er staan er zelfs op bepaalde plaatsen dubbel, dat noemden ze bij ons begrijpend lezen

        Comment


        • Re: Het Nikon D7000 Topic

          mijne vandaag gaan halen deze morgen bij studio73 in Geel , er waren er 5 in stock eentje gereserveerd nog 3 nu dus

          Comment


          • Re: Het Nikon D7000 Topic

            Ik ben de mijne nu zaterdag bij Grobet gaan halen. Zeer vriendelijke mensen en ja ik was meteen verkocht.

            Lage ruis zelfs op iso 6400, leuk en eigenlijk gemakkelijk de verschillende voorinstellingen 'Scene' er zijn zoveel zaken die bijgekomen zijn en ik vind de kwaliteit perfect. Ook de Wb is goed, snel AF, eigenlijk alles.
            Kwaliteit van bijna d300 met het gemak van de d5000. Snel en doet wat hij moet doen en meer.
            Enkel de prijs maar ja voor wat hoort wat.

            Comment


            • Re: Het Nikon D7000 Topic

              Ik denk dat ik ga voor de Nikon D7000 + 18-105mm VR, €1298,00 , of Nikon D7000 + 18-55mm €1228 , dat valt dan nog mee denk , schijnt dat de 18-55mm beter is , ik kan hem halen wanneer ik wil , hij ligt klaar bij camera express , maar dat word maar volgende maand , ik heb tijd zat he
              Last edited by koen1950; 17 november 2010, 06:44.

              Comment


              • Re: Het Nikon D7000 Topic

                Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                Ik denk dat ik ga voor de Nikon D7000 + 18-105mm VR, €1298,00 , of Nikon D7000 + 18-55mm €1228 , dat valt dan nog mee denk , schijnt dat de 18-55mm beter is , ik kan hem halen wanneer ik wil , hij ligt klaar bij camera express , maar dat word maar volgende maand , ik heb tijd zat he
                Het zijn beide kitlenzen dus verwacht er ook niet téveel van; de 18-55 is "beter" omdat er minder glas in zit dus minder kwaliteitsverlies in je beeld.
                Persoonlijk zou ik in het geval van een kit gaan voor de 18-105 voor 70€ extra. Later kan je uiteraard nog investeren in deftige lenzen - maar persoonlijk vind ik 55mm nogal aan de korte kant...
                [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

                Comment


                • Re: Het Nikon D7000 Topic

                  Oorspronkelijk geplaatst door cee37 Bekijk bericht
                  Het zijn beide kitlenzen dus verwacht er ook niet téveel van; de 18-55 is "beter" omdat er minder glas in zit dus minder kwaliteitsverlies in je beeld.
                  Persoonlijk zou ik in het geval van een kit gaan voor de 18-105 voor 70€ extra. Later kan je uiteraard nog investeren in deftige lenzen - maar persoonlijk vind ik 55mm nogal aan de korte kant...
                  Ik dacht zo ,dan kan ik beter gaan voor een 70-200 bv, later dan he, ik heb wel wat glas al, en wat me ook niet erg aanstaat bij de 18-105 is dat de bajonet uit kunststof is

                  Comment


                  • Re: Het Nikon D7000 Topic

                    ik zelf heb de 18-105 ( AF-S DX nikkor 18-105 F/3.5-5.6G ED VR )

                    daar heb ik toch helemaal geen klagen over hoor.
                    het is zelfs momenteel de lens die ik eigenlijkhet meest gebruik.
                    minderwaardige lens... dat weet ik zo niet, er zit toch ook ED glas in.
                    ED glas.. zit dat niet in de ' betere' exemplaren ?
                    laatst nog een test gelezen van betaalbare lenzen. nuja betaalbaar, er zat BV ook een canon van 2500 euro bij , en deze nikkor scoorde daar heel goed ! kost los rond de 250 euro ofzo .
                    zelf ben ik zeer tevreden over dit lensje .
                    2 body's en wat lenzen ..

                    older and wiser ... my arse

                    Comment


                    • Re: Het Nikon D7000 Topic

                      De 18-105VR is één van de betere kitlenzen van Nikon...ben daar zeer tevreden van en ik vind hem beter dan de 18-200VRII van Nikon. M.a.w. een prijs/kwaliteitslens top enkel enig nadeel is de plastic-bajonetsluiting.

                      Grtz templar
                      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                      Comment


                      • Re: Het Nikon D7000 Topic

                        Ik heb nu nog een beetje tijd om me te bedenken wat de beste combinatie zou zijn en de 18-105 zal zeker de evenknie zijn van de 18-55 , alleen heeft ie dan een groter bereik , waar ik ook aan denk is de D7000 met de nikon 18-55 en dan de sigma 50-150 mm2.8 , schijnt ook goed te zijn

                        Comment


                        • Re: Het Nikon D7000 Topic

                          fotoke herfstkleuren , getrokken op zeer sombere dag in RAW ( 33.2 mb groot ) met 18-105 lens, op 35 mm
                          ben tevreden over de kleuren van de foto's gemaakt met D7000

                          Last edited by am-staff; 17 november 2010, 19:53.
                          2 body's en wat lenzen ..

                          older and wiser ... my arse

                          Comment


                          • Re: Het Nikon D7000 Topic

                            zie net dat er bij men foto's ééntje bij is van 38 Mb groot ( RAW ) .
                            2 body's en wat lenzen ..

                            older and wiser ... my arse

                            Comment


                            • Re: Het Nikon D7000 Topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door am-staff Bekijk bericht
                              zie net dat er bij men foto's ééntje bij is van 38 Mb groot ( RAW ) .
                              Ja, dat is al heel wat hee, zal maar extra geheugenkaartjes aankopen bij mijn D7000.
                              popol

                              http://www.fotopopol.be

                              Comment


                              • Re: Het Nikon D7000 Topic

                                fotoke herfstkleuren , getrokken op zeer sombere dag in RAW ( 33.2 mb groot ) met 18-105 lens, op 35 mm
                                ben tevreden over de kleuren van de foto's gemaakt met D7000
                                Was die lens bij de camera, want kamera express verkoopt hem samen met die als kit.

                                Comment

                                Working...
                                X