Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Nikon D7000 Topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: waar blijft de D7000

    De hoge iso foto's zien er inderdaad redelijk goed uit, maar kan iemand wat meer vertellen over de (auto) witbalans en de lichtmeting?

    Is dat verbeterd ten opzichte van zijn voorgangers, de D90 en in mijn geval de D80?
    Nikon D7000 + MB-D11, Nikon D80 + MB-D80, Nikon 24-70 F2.8, Tokina 11-16 F2.8, Nikon AF-S 18-70 F/3.5-4.5 , Nikon AF-D 50 F/1.8, Nikon AF-S 70-300VR, Nikon AF-S 300 F4 IF-ED

    Comment


    • Re: waar blijft de D7000

      Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
      de toestellekes die jullie ondertussen al hebben, zijn dat BE-versies, of is dat NL-import? 't Is maar omdat ze bij mij zeggen dat die nog altijd niet in BE geleverd werd en dat ze dat ten vroegste in de loop van volgende week verwachten.
      Wordt ik nu "in 't zak" gezet?

      Foto's zien er wel heel goed uit, tnx daarvoor trouwens!
      Invoer Nikon is BELUX, het kan dus makkelijk zijn dat als je bv.bij ART&Craft koopt dat er een Nederlandse garantiekaart bijzit, dat maakt niets uit, je kan voor garantie naar Brussel of bij Art&Craft terecht, en je hebt 2jaar garantie (belgische wetgeving) er zijn echter enkele Belgisch-Nederlandse handelaars (hier goed gekend) die niet vies zijn van grijze import, dat veranderd de zaak, zo een toestel kan je niet registeren op de belgische website, en je kan miserie krijgen met langdurige garantie's via de winkel.

      Art&Craft is tegenwoordig een van de hoofdverkopers in België en wordt makkelijker beleverd al is dat ook maar met mondjesmaat, maar zij hadden het toestel verleden week op stock, er zullen natuurlijk nog wel verkopers zijn die hem reeds binnen hebben of hadden zijn, maar als ze zeggen dat er geen nog geen belgische toestellen uitgeleverd zijn, wordt je iets wijsgemaakt.

      Comment


      • Re: waar blijft de D7000

        Hoeveel MB gemiddeld zijn de 16mpix fotos in RAW.
        Kan iemand met een d7000 dat even checken.

        Thanks
        popol

        http://www.fotopopol.be

        Comment


        • Re: waar blijft de D7000

          Lijkt me een erg goed toestel te zijn!


          Het verschil tussen fx en dx wordt wel heel klein als je die dr en iso waardes bekijkt
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • Re: waar blijft de D7000

            Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
            Tedoeme, kheb weer de verkeerde rij gekozen om aan de kassa aan te schuiven
            Ksta volgens hun nochtans wel nummer 1 op de wachtlijst
            Straks toch nog eens bellen naar daar... Ik stond ook als nummer 1 op hun wachtlijst

            Comment


            • Re: waar blijft de D7000

              Oorspronkelijk geplaatst door popol1964 Bekijk bericht
              Hoeveel MB gemiddeld zijn de 16mpix fotos in RAW.
              Kan iemand met een d7000 dat even checken.

              Thanks
              Ik zit op gemiddeld 20 mb.
              Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

              Comment


              • Re: waar blijft de D7000

                Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
                de toestellekes die jullie ondertussen al hebben, zijn dat BE-versies, of is dat NL-import? 't Is maar omdat ze bij mij zeggen dat die nog altijd niet in BE geleverd werd en dat ze dat ten vroegste in de loop van volgende week verwachten.
                Wordt ik nu "in 't zak" gezet?
                Staat een CE tekentje op mijn doos. Heb mij laten vertellen dat dit in Nederland er normaalgezien niet op staat. Tekentje zou moeten staan voor de 2 jaar garantie.
                Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

                Comment


                • Re: waar blijft de D7000

                  foto's zien er best wel goed uit.
                  20 mb files best wel leuk, extra verkoop van hdd op komst
                  nikon stuff

                  Comment


                  • Re: waar blijft de D7000

                    Oorspronkelijk geplaatst door muis Bekijk bericht
                    Iemand een idee hoe de stand van zaken is bij Grobet in Antwerpen ?
                    ook nog niet binnen daar...

                    Comment


                    • Re: waar blijft de D7000

                      Foto Rubens/Studio73 verwacht half november hun eerste levering binnen te krijgen. Ze hopen volgende week te kunnen uitleveren.

                      Comment


                      • Re: waar blijft de D7000

                        Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
                        Foto Rubens/Studio73 verwacht half november hun eerste levering binnen te krijgen. Ze hopen volgende week te kunnen uitleveren.
                        ik hoop het, ik hoop het

                        Comment


                        • Re: waar blijft de D7000

                          Op het internet kan je zien welke winkels hem binnen hebben

                          Comment


                          • Re: waar blijft de D7000

                            The D7000 outperforms every other Nikon, and weighs less than most of them.
                            Wie kan raden van wie deze quote komt, krijgt een e-koekje
                            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                            Comment


                            • Re: waar blijft de D7000

                              Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                              Wie kan raden van wie deze quote komt, krijgt een e-koekje
                              Ken Rockwell? Die braakt aan de lopende band controversiële Nikon oneliners uit om zo een massa bezoekers naar zijn site te lokken De "advertisement" kassa zal weer rinkelen

                              Comment


                              • Re: waar blijft de D7000

                                We hebben een winnaar
                                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                                Comment

                                Working...
                                X