Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wie zou er nu nog een diesel kopen ?
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
Wat moet Europa dan doen? Eisen dat er maar één type batterij in EU gebruikt mag worden? Lijkt me niet echt toekomstgericht want er zijn nog batterijen met andere samenstellingen in ontwikkeling, waaronder de langverwachte solid-state batterij.Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk berichtWat moet Europa dan doen? Eisen dat er maar één type batterij in EU gebruikt mag worden? Lijkt me niet echt toekomstgericht want er zijn nog batterijen met andere samenstellingen in ontwikkeling, waaronder de langverwachte solid-state batterij.
Die EV’s op zich staan wel op punt, maar de batterijen blijven een heikel punt,
iedere dag lees je wel ergens een of ander artikel van ene die DE batterij uitgevonden heeft,
over solid-state batterijen praten ze ook reeds jaren, maar ook daar zitten ze blijkbaar vast,
ik herinner mij nog een artikel over solid-state batterijen in een gsm die je in enkele seconden
zou kunnen opladen, ook nog maar weinig van te zien.
Comment
-
Zoals ik hier reeds sinds de eerste dag zei Hombre, is er nog veel werk aan de winkel.
iedere dag lees je wel ergens een of ander artikel van ene die DE batterij uitgevonden heeft,
over solid-state batterijen praten ze ook reeds jaren, maar ook daar zitten ze blijkbaar vast,
ik herinner mij nog een artikel over solid-state batterijen in een gsm die je in enkele seconden
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Zoals ik hier reeds sinds de eerste dag zei Hombre, is er nog veel werk aan de winkel.
................
Mensen die in een R&D omgeving werken moeten konstant keuzes maken om de :"betere" oplossingen toe te passen.
Daarna moeten de resultaten nog voorbij de boekhouder om daarna de echte beoordeling te ondergaan: de MARKT.
Het is telkens een lastig parcours.
Als er dan nog te strakke deadlines opgelegd worden dan brengt dat enorme meerkosten mee met te magere resultaten.
Zodoende zal de volwassen EV langer op zich laten wachten dan mogelijk had geweest.
Ondertussen maakt de ontwikkeling van de verbrandingsmotor een revival mee in de R&D wereld.
Hombre Hopelijk is deze gedachtengang niet te zwak?Last edited by Skitch; 6 augustus 2024, 02:06." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
-
Één addendum op mijn bericht hierboven:
Er zijn electrische bussen gekocht in China i.p.v. een bestelling te plaatsen bij een Belgische busbouwer, dewelke ook.....
In de pers heb ik gelezen dat VanHool de foutieve keuze gemaakt heeft om op waterstof aangedreven bussen te "gokken".
Volgens mij zal de toekomst uitwijzen dat ze gelijk hadden.
Maar de "deadlines".......
Hombre: Hopelijk is deze gedachtengang niet te zwak?
.Last edited by Skitch; 6 augustus 2024, 02:08." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
Hombre Hopelijk is deze gedachtengang niet te zwak?Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtHombre: Hopelijk is deze gedachtengang niet te zwak?
.Hombre
Comment
-
Hombre
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
Helemaal niet, perfect voor een puber.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
Daarom dat je het gelezen hebt?
Ik heb de tekst zo geschreven dat ook pubers die kunnen begrijpen." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
Zoals altijd ga jij specifiek op zoek baar problemen met een diesel of benzine.
Dat probleem is anders nog klein en goedkoop ten opzichte van een EV dat spontaan in de fik vliegt en ook heel uw huis mee in de as legt.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment