Re: Zit er bij Proximus wel iemand in hun call-center ?
Ik denk eerder dat er dan een paar ziek zullen worden omdat ze overwerkt zijn.
Het is altijd zo dat er veel meer telefoons aangeboden worden dan dat er opgenomen worden. Er is haast nooit een abandon rate van 0% in een contact center.
Wil men effectief meer gaan bellen, en gesprekken grofweg inkorten, inboeten in kwaliteit, meer stress, dan zal je in de praktijk veel ziekteverzuim zien... En dan is het in de praktijk zo dat men extra mensen moet aanwerven, om hetzelfde aantal telefoons te gaan doen die vooropgesteld zijn.
Het kost het callcenter méér.
Akkoord, men kijkt naar kwantiteit. En men gaat ook mensen proberen uitpersen om er zoveel mogelijk uit te halen, maar op termijn lijdt dat tot burnout bij werknemers. En dan breekt dat voor de werkgever zuur op.
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Bekijk bericht
Het is altijd zo dat er veel meer telefoons aangeboden worden dan dat er opgenomen worden. Er is haast nooit een abandon rate van 0% in een contact center.
Wil men effectief meer gaan bellen, en gesprekken grofweg inkorten, inboeten in kwaliteit, meer stress, dan zal je in de praktijk veel ziekteverzuim zien... En dan is het in de praktijk zo dat men extra mensen moet aanwerven, om hetzelfde aantal telefoons te gaan doen die vooropgesteld zijn.
Het kost het callcenter méér.
Akkoord, men kijkt naar kwantiteit. En men gaat ook mensen proberen uitpersen om er zoveel mogelijk uit te halen, maar op termijn lijdt dat tot burnout bij werknemers. En dan breekt dat voor de werkgever zuur op.
Comment