Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

auto chiptuning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: auto chiptuning

chiptuning? bah... ze moesten alle getunede bakken plat persen...(als hij op de openbare weg bolt)
    koop van de eerste pas en snelle auto zoals ik en betaal taks en verzekering zoals het hoort...
    3 liter 6cyl turbo intercooler benzine... kost wel wat , maar alles is er op afgesteld ....
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
      Goede tuning VERLAAGD uw roetuitstoot omdat het rendement van uw motor omhoog gaat.
      greetz!
      waahahaha wat een onzin....
      grts Peter
      BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Er is geen schoolplicht maar wel leerplicht. (Je mag dus evengoed thuis leren). Dus in elk geval moet "ieder gelijk voor de wet" toch gekend zijn. Iedere Belg moet trouwens de grondwet, en als hij met een auto rijdt ook de wegcode kennen...
        Idd, leerplicht is er wel, geen schoolplicht (behalve als je leerplicht niet voldoet)

Bij dat laatste zou ik zelfs durver opteren voor iedereen die de openbare weg opkomt (al is het nu te voet, te fiets, met de kruiwagen,...)
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Er is geen schoolplicht maar wel leerplicht. (Je mag dus evengoed thuis leren). Dus in elk geval moet "ieder gelijk voor de wet" toch gekend zijn. Iedere Belg moet trouwens de grondwet, en als hij met een auto rijdt ook de wegcode kennen...
          Maar... hoe weet je dan dat je leerplichtig bent?
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Maar... hoe weet je dan dat je leerplichtig bent?
            Opvoeding...

En als een evaluatie bemerkt dat je leerplicht niet voldoet, dan wordt het schoolplicht.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D;
              chiptuning? bah... ze moesten alle getunede bakken plat persen...(als hij op de openbare weg bolt)
              koop van de eerste pas en snelle auto zoals ik en betaal taks en verzekering zoals het hoort...
              3 liter 6cyl turbo intercooler benzine... kost wel wat , maar alles is er op afgesteld ....
              Aha, iemand die alles wettelijk doet ?

Proficiat hiervoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                Aha, iemand die alles wettelijk doet ?

Proficiat hiervoor
                Waarom niet ? Is dat dan verboden ? Kijk ik heb sinds heel kort ook een nieuwe wagen, na jaren met 2l tdi motoren ( nooit gechipt ) gereden te hebben wilde ik ook eens iets anders met wat meer souplesse en comfort. Ik ben nu overgeschakeld naar een dikke V6 tdi motor met automaatbak, ik kon die krijgen in 2 verschillende pk versies, een fiscaal gunstige en eentje die me de volle power gaf maar wel een pak BIV meer kost, ik heb voor het laatste gekozen. Geen geprul aan m’n wagen, garantieproblemen, wat bij bvb een dodelijk ongeval ? Ik ben van mening als je power wil dan moet je er ook maar voor betalen, da’s de consequentie . Dat er misschien veel rondrijden met hun 2 liters volledig opgefokt met bijna evenveel pk’s weet ik wel, maar ik weet ook dat het rijplezier in geen uren te vergelijken is met de stille en soepele loop van zo’n zescilinder , ik lach me te pletter als ze aan de lichten dan plankgas die 4 cilinders hoort kletteren en het roet uitspuien … Niks is zaliger dan aan 2000 tr op de snelweg 120 rijden, je hoort een muis lopen in de wagen
                1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                  Waarom niet ? Is dat dan verboden ? Kijk ik heb sinds heel kort ook een nieuwe wagen, na jaren met 2l tdi motoren ( nooit gechipt ) gereden te hebben wilde ik ook eens iets anders met wat meer souplesse en comfort. Ik ben nu overgeschakeld naar een dikke V6 tdi motor met automaatbak, ik kon die krijgen in 2 verschillende pk versies, een fiscaal gunstige en eentje die me de volle power gaf maar wel een pak BIV meer kost, ik heb voor het laatste gekozen. Geen geprul aan m’n wagen, garantieproblemen, wat bij bvb een dodelijk ongeval ? Ik ben van mening als je power wil dan moet je er ook maar voor betalen, da’s de consequentie . Dat er misschien veel rondrijden met hun 2 liters volledig opgefokt met bijna evenveel pk’s weet ik wel, maar ik weet ook dat het rijplezier in geen uren te vergelijken is met de stille en soepele loop van zo’n zescilinder , ik lach me te pletter als ze aan de lichten dan plankgas die 4 cilinders hoort kletteren en het roet uitspuien … Niks is zaliger dan aan 2000 tr op de snelweg 120 rijden, je hoort een muis lopen in de wagen
                  Ik spreek niet alleen over auto's, diegenen die alles wettelijk doen zijn zeer schaars, en doe je zelf ook niet alles wettelijk hoef je geen commentaar te geven op anderen over dit onderwerp vind ik...

Je kent toch het wijze spreekwoord : 'wie zonder zonden is ...'

Comment

Maar het ging mij in feite meer over het aspect dat ik het totaal niet wist dat het strafbaar was, en in principe in de "val" ben gelokt, mede door de reclame van die firma's die daarenboven hierover NIETS vermelden dat ge eerst een goedkeuring moet aanvragen.
                    Haha, je verdediging al aan het voorbereiden
                    Helemaal niet prettig natuurlijk dat ze je auto aanslaan maar iedere 12 jarige weet al dat een opgefokt brommertje in de pers terecht komt. Dat is de keerzijde van de "fun". Waarom zou het met een auto dan anders zijn?
                    Veel succes op de politierechtbank. Hopelijk kom je er vanaf met een boete en geven ze de auto vrij.

J
                    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Zalig en diesel in 1 zin

Jeremy clarckson qoute:
                      Diesel is the fuel of Satan, anyone who chooses a car with no spark plugs has given up on life. Choosing such a thing would be like choosing a pair of trousers with an elasticated waist simply because they were easy to clean.

Niks is zaliger dan een mooi ronkende benzine motor en die 8000 toeren laten halen. Dan weet je tenminste dat je aan het rijden bent. En ben zeker dat mijn 4 cilinder in lijn (1800cc) compleet opgefokt met supercharger tot 220pk mij veel meer plezier schenkt dan uw V6 diesel. (Wel standaard zo geleverd en heb er het max bedrag aan biv op betaalt)
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                        wie heeft er ervaring of _/+ verhalen betrefd dit onderwerp...?
                        en een beetje tevreden met de antwoorden wOOha.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                          Zalig en diesel in 1 zin

Jeremy clarckson qoute:
                          Diesel is the fuel of Satan, anyone who chooses a car with no spark plugs has given up on life. Choosing such a thing would be like choosing a pair of trousers with an elasticated waist simply because they were easy to clean.

Niks is zaliger dan een mooi ronkende benzine motor en die 8000 toeren laten halen. Dan weet je tenminste dat je aan het rijden bent. En ben zeker dat mijn 4 cilinder in lijn (1800cc) compleet opgefokt met supercharger tot 220pk mij veel meer plezier schenkt dan uw V6 diesel. (Wel standaard zo geleverd en heb er het max bedrag aan biv op betaalt)
                          Wat Jeremy Clarckson denkt zal me worst wezen, die man is erin geslaagd zich te verheerlijken tot autogod maar daarom is ie dat niet voor iedereen , een 8000 toeren draaiende benzine zegt me niks, geef me maar die veel koppelrijkere V6 diesel aan 2000 tr , mij zegt het niks om aan de lichten aan 8000 tr te kunnen wegstuiven, nooit gesnapt wat je daar kunt leuk aan vinden, misschien ter compensatie van ( grapje ).
                          Los daarvan moet iedereen dat voor zichzelf uitmaken, ik bol zo'n 50.000km op jaarbasis, dus om de 4 jaar gaat m'n auto buiten, ik huiver aan de gedachte om met een benzinewagen 10 a 12l ter verbruiken met dergelijke afstanden die ik doe.
                          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Wat Jeremy Clarckson denkt zal me worst wezen, die man is erin geslaagd zich te verheerlijken tot autogod maar daarom is ie dat niet voor iedereen , een 8000 toeren draaiende benzine zegt me niks, geef me maar die veel koppelrijkere V6 diesel aan 2000 tr , mij zegt het niks om aan de lichten aan 8000 tr te kunnen wegstuiven, nooit gesnapt wat je daar kunt leuk aan vinden, misschien ter compensatie van ( grapje ).
                            Los daarvan moet iedereen dat voor zichzelf uitmaken, ik bol zo'n 50.000km op jaarbasis, dus om de 4 jaar gaat m'n auto buiten, ik huiver aan de gedachte om met een benzinewagen 10 a 12l ter verbruiken met dergelijke afstanden die ik doe.
                            Gewoon het geluid al? Ik heb ooit een ferrari gevolgd van in Stein tot in Aken met mijn radio of gewoon om het geluid van die motor te kunnen horen.
                            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                            http://www.stevevandegaer.be

Comment

Ieder zijn pleziertje, dan? Wat zeker is dat sommige clichés over de dieselmotor ondertussen al lang verouderd zijn.
                              pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                                Gewoon het geluid al? Ik heb ooit een ferrari gevolgd van in Stein tot in Aken met mijn radio of gewoon om het geluid van die motor te kunnen horen.
                                Haha hoe herkenbaar...dat geluid is bijna om op *censored*

Mijn raampje gaat dikwijls naar beneden als er zo eentje naast me staat.

Comment

Working...
                                X