Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 30 euro

    Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
    jij hebt er eentje, bingel, en je zoon heeft er ook eentje (dus 1 account per persoon)
    paparazzi, jijzelf had er twee (dus 2 account voor 1 persoon)
    is dat nu zo moeilijk te snappen?
    maar dat werd niet eerst gevraagd he, er werd gelijk verwijderd en gedreigd met 'n ban

    valt nog mee dat je met één account wel vanaf meerder ip-adressen mag forummen (want de regeltjes zeggen ook dat je je account niet met 'n ander mag delen en dat zou dus theoretisch zomaar kunnen als er vanaf 'n ander adres wordt ingelogd...)

    Comment


    • Re: 30 euro

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
      Een nickname gekoppeld aan een IP-adres ? Waar haal je het, waar haal je het.
      Indien je werkt met een dynamisch IP-adres heb je zelfs geen vast IP-adres, dus het linken van een Nickname aan een IP-adres lijkt me raar
      Is een nickname niet eerder gekoppeld aan een email-adres. Nu, ik vind ook dat het gebruik van meerdere accounts voor dezelfde persoon alleen maar leidt naar moeilijkheden en heeft totaal geen meerwaarde.

      Purlut,

      Als je met een groot gezin bent en die zijn ook foto gezind, dan zit je met een probleem hier op BD.

      Iedereen, of bijna iedereen heeft hier thuis een pc die werkt onder hetzelfde IP adres. Hier telenet, dus vast IP adres.

      Wat doet men bij BD, men beschuldigt je van dubbel gebruik, een valse nickname.

      Zelf ondervonden en ik werd afgedreigd door de BD oversten.

      Als ze maar het flauwste vermoeden hadden van bedrog zou ik definitief geschorst worden. Als betalend lid op dat ogenblik!!!!

      Porto de nieuwe account, vrouwtje, had er toen al genoeg van.

      Verder de rechten van een lid van een VZW.

      Na lang aandringen als betalend lid heeft iedereen een overzicht gekregen van de financiële toestand.

      Het heeft me ettelijke onbeantwoorde mails richting Hombre gekost. Karel is degene die me eindelijk antwoordde.

      Het moet gezegd, BD heeft zijn woord gestand gedaan en ieder betalend lid een overzicht gestuurd.

      Als het positief is mag het ook wel eens aan de oppervlakte komen!

      Hollandse brutale meid, niet alles wat je verkondigt is terecht, maar er schuilt in vele dingen die je schrijft veel waarheid.


      Laat nu ook eens wat platen zien die je verbale expressie vertalen naar beeldspraak.

      Comment


      • Re: 30 euro

        Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
        Hollandse brutale meid, niet alles wat je verkondigt is terecht, maar er schuilt in vele dingen die je schrijft veel waarheid.


        Laat nu ook eens wat platen zien die je verbale expressie vertalen naar beeldspraak.
        Heb er al regelmatig geplaatst (o.a. bij landschappen en bij mensen) maar ik zal wel weer 'ns wat aanvullen.

        Comment


        • Re: 30 euro

          Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht



          Heb er al regelmatig geplaatst (o.a. bij landschappen en bij mensen) maar ik zal wel weer 'ns wat aanvullen.
          Neem me niet kwalijk jonge dame, je hebt zeker weten je beelden al laten spreken.

          Maar je tong blijft scherp.

          Comment


          • Re: 30 euro

            dat maakt deel uit van mijn karakter

            Comment


            • Re: 30 euro

              Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
              Omdat ik toch wilde kunnen posten een nieuw account aangemaakt onder de naam Paparazzia (omdat ik niet anoniem wilde zijn) maar daarop ontving ik 'n mail dat als ik nog éénmaal waag een 2e account aan te maken een permanente ban te krijgen. ...
              Een tweede account aangemaakt???
              Je hebt geluk dat ze je nog laten posten !!!
              Normaal was je nu al begraven... Foei, een tweede account aanmaken...
              Ik vind in dit soort zaken BD veel te zacht.

              Vroeger zijn hier in dat verband erge dingen gebeurt... en daar wil BD ons tegen beschermen... en maar goed ook.

              Comment


              • Re: 30 euro

                heb geen verstand van computer en heb er maar een.
                Corien en ik gebruiken deze computer samen en zijn beide lid met een andere naam, hebben we nu een probleem of gaat het daar niet over??
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • Re: 30 euro

                  met andere woorden.. maar 1 BD-er per gezin?

                  wil je met zen twee BD-er worden dan krijg je automatisch een ipban?
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • Re: 30 euro

                    wil je met zen twee BD-er worden dan krijg je automatisch een ipban?
                    Neen, maar ( als men het merkt ) wel de vraag: waarom 2 accounts?.
                    Indien je een geldige verklaring hebt is er geen probleem.

                    @ Fotology:
                    Ik bezoek nog niet zo erg lang het forum, maar ik zie echt geen enkele reden om betalend lid te worden... Het is een pracht van een site, erg ordelijk, up to date maar je kan wel niet rechtstreeks een foto posten en dat vind ik echt wel een minpunt voor een fotosite. BD wordt gemaakt en onderhouden door vrijwilligers dus ga ik ervan uit dat ze het graag en uit vrije wil doen... Ik druk erop dat ik het geweldig vind dat men iets opstart en er dan zo'n succes van maakt als hier het geval is maar het is een hobby, niet? Ik sluit me niet aan bij sommige meningen a la "er rijk van worden" etc. Ik weet ook wel dat ze daar niet rijk van worden maar ipv leden te laten betalen om een deeltje van de onkosten kunnen ze dat beter via reklame derven, ze hebben genoeg bezoekers om geinteresseerden te strikken. Dat zou voor hen een groter financieel succes zijn en dat... DANKZIJ de bezoekers. By the way, als ik een vraagje heb op het forum dan word ik steevast geholpen door... andere leden, dus het geheel draait ook DANKZIJ de bezoekers. Dat wordt in deze discussie vergeten, vind ik. Laat iedereen profiteren van de opbrengst van meer reclame op de site (studiosets etc.), maar laat betalen wie dat kan, de industrie of commerciele sector...
                    mvg, Pete.
                    Zoiets noemen ze " voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten"
                    Maar OK, het is ieders recht om al dan niet lid te worden.

                    Jo(han)
                    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                    Comment


                    • Re: 30 euro

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                      Neen, maar ( als men het merkt ) wel de vraag: waarom 2 accounts?.
                      gek genoeg is die vraag niet aan mij gesteld maar kreeg ik gelijk een mail waarin met 'n ban gedreigd werd...

                      Comment


                      • Re: 30 euro

                        Ik citeer letterlijk een stukje tekst dat standaard wordt gebruikt;

                        Het is niet toegestaan om meerdere accounts aan te vragen op het Belgiumdigital-Forum. Ook is het niet de bedoeling om één account met meerdere mensen te gebruiken. Indien je om wat voor reden ook niet meer in staat bent om je account te gebruiken, breng dan de forumadministrator daarvan op de hoogte. Die kunnen je wachtwoord opnieuw aanvragen of wellicht eventuele andere problemen oplossen. Indien je geregistreerd bent maar toch niet tevreden bent over je naam op het forum, dan is het mogelijk een éénmalige nicknamechange door te laten voeren (aanvragen aan de Administrator). Forumleden die meedere accounts aanmaken met de bedoeling onrust op het forum te brengen, kunnen hiervoor tijdelijk of definitief verbannen worden van de Belgiumdigital forums.

                        Het is mogelijk om met meerdere gezinsleden hetzelfde IP adres te gebruiken. Verschillende BD'ers kunnen dit bevestigen. Gewoon vriendelijk terugmailen naar de admin/moderator die je account heeft geblokkeerd met een goede gefundeerde uitleg en dan is dit perfect te regelen.

                        Zoals Mic zei:
                        Oorspronkelijk geplaatst door mic Bekijk bericht
                        Vroeger zijn hier in dat verband erge dingen gebeurt... en daar wil BD ons tegen beschermen... en maar goed ook.


                        Dit is perfect in woord gebracht waarom we als forumleiding snel reageren op het aanmaken van dubbele accounts.
                        Groeten,
                        Ludo

                        Comment


                        • Re: 30 euro

                          Oorspronkelijk geplaatst door fotology Bekijk bericht
                          Laat iedereen profiteren van de opbrengst van meer reclame op de site (studiosets etc.), maar laat betalen wie dat kan, de industrie of commerciele sector...
                          mvg, Pete.

                          Om dan later meer discussies als onderstaande te vermijden betaal ik GRAAG 30€...

                          Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi
                          van die irritante ***banner met die flikkerende oogjes!

                          (ja, ik weet 't, elke keer dat ie in beeld komt snel 'n stukje scrollen zodat ie verdwijnt...)

                          ps: deze gelijkgestemde ziel wenst ook geen 30€ te betalen en zou tevens willen genieten van een reclamevrij forum.
                          Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

                          Comment


                          • Re: 30 euro

                            Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                            gek genoeg is die vraag niet aan mij gesteld maar kreeg ik gelijk een mail waarin met 'n ban gedreigd werd...

                            Dat hoeft ook niet, die vraag stellen.
                            BD gaat ervan uit dat je twee accounts wil aanmaken en gooit je in de ban...
                            Heb je goede bedoelingen, dus je wil je zoon of echtgenoot ook een account geven bij BD dan is er geen probleem want je hebt een goede uitleg. (En twee verschillende namen en mensen)
                            Er zijn er hier veel waarvan man en vrouw fotograaf zijn en allebei op dezelfde computer een account bij Bd hebben. No problem.
                            Als je die tekst toegestuurd krijgt met Hela manneken (of vrouwken) wat ge doet mag nie! ... Moet je gewoon effe terug mailen met een goede reden. da's al.
                            Meer moet je der echt niet achter zoeken hoor...

                            Comment


                            • Re: 30 euro

                              Oorspronkelijk geplaatst door mic Bekijk bericht
                              Hela manneken (of vrouwken) wat ge doet mag nie! ...
                              hadden ze 't op die manier geformuleerd was dat al 'n stuk positiever overgekomen!

                              Comment


                              • Re: 30 euro

                                Oorspronkelijk geplaatst door paparazzi Bekijk bericht
                                hadden ze 't op die manier geformuleerd was dat al 'n stuk positiever overgekomen!
                                Heb je dan een andere tekst gekregen dan die die Ludo hierboven citeert
                                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                                Comment

                                Working...
                                X