Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Laten zien he . . .

    U vraagt wij draaien ,






    kon het niet laten

    Comment


    • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

      ik lach me hier een kriek Dit moet ik direct aan mijn wederhelft laten zien . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Kees, je weet dat ik geen voorstander ben van veel gefoefel met photoshop , ik hou de bewerking echt zo pover mogelijk . . .
        Ik wou het zo pover mogelijk houden

        Comment


        • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

          Op vraag van iemand, een voorbeeld van DR op 100% en op 400%



          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

            Ik heb de indruk dat de S100fs momenteel nog niet echt vlot leverbaar is. Bij enkele winkels waar ik naartoe gebeld heb, is hij ofwel in bestelling of hebben ze gewoon nooit Fuji in stock, enkel op bestelling. Ook bij Pixmania is hij niet meer op de site te vinden. Bij Konijnenberg is de status nu veranderd van 'niet in stock' naar 'in bestelling bij leverancier'. Loop ik het risico dat ik er geen meer op de kop kan tikken vóór juli ?
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

              Die bij konijnenberg is voor mij gereserveerd .

              reserveer er ook ene he, heb je mss geluk.

              Comment


              • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                Weet iemand hoe lang je moet wachten als je een S100fs bestelt ? Hoe komt het eigenlijk dat die zelfs nu nog niet gewoon in voorraad is bij fotowinkels ?
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                  Ik heb één week gewacht maat dat is totaal niet te schatten hoe lang je nu nog moet wachten. Neem contact op met een paar handelaars, de meesten kunnen toch wel zeggen wanneer ze hun bestelling binnenkrijgen.
                  Flickr één
                  Flickr two

                  Comment


                  • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                    Bij Konijnenberg staat de S100fs 537€. Da's de goedkoopste prijs die ik tot nu toe gevonden heb. In de meeste winkels kost hij een goeie 600 euro, in sommige zelfs 700 euro. Bij Konijnenberg kan ik daarvoor het toestel zelf, een draagtas, een extra batterij en geheugenkaart kopen.
                    Nu, dan is de keuze logisch, toch ?
                    Mijn schoonouders wonen in Edegem, een randgemeente van Antwerpen. Van bij mij thuis is dat 110 km. Ik dacht dat Turnhout daar niet zo ver vandaan lag, maar het is toch nog 48 km vanuit Edegem. Sorry, maar da's toch verdorie een heel eind. Hetgeen ik minder betaal voor het toestel betaal ik dan wel aan diesel.
                    Ik vind niet meteen de verzendkosten terug van Konijnenberg voor eventueel een bestelling via internet.
                    Of weet er iemand een winkel waar ik deze prijs ook kan terugvinden, liefst in de provincies West- en Oost-Vlaanderen ?
                    Heb via fotografie.start.be al heel wat fotowinkels gevonden, maar ofwel zijn ze te duur, ofwel doen ze geen Fuji.
                    Alvast bedankt voor de feedback.
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                      Uit voorraad leverbaar in Nederland voor 518€ : http://www.digitalstreet.nl/product_...78qnb4fvrmekf3

                      Gekende winkel, ik ben er zelf ook al geweest.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                        let wel op!
                        Dit is de ENGELSE versie
                        vriendelijke shoot

                        SONY a300, Tamron 18-250, Sigma 105mm en Sony T50 voor in de handtas

                        Comment


                        • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                          Oorspronkelijk geplaatst door pleun Bekijk bericht
                          let wel op!
                          Dit is de ENGELSE versie
                          Klopt, geen Nederlandse handleiding, wel een Engelse, geen enkel probleem denk ik voor de meeste fotografen Trouwens, het menu kan je op de S100FS ook in het Nederlands zetten.
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                            Ik wacht nu een kleine 3weken voor mijn fuji..niet leverbaar wat me pas nadien werd gemeld na voorschot te betalen
                            Last edited by Fabbe; 28 mei 2008, 21:37.

                            Comment


                            • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                              Ik wacht nu een kleine 3weken voor mijn fuji..niet leverbaar wat me pas nadien word gemeld na voorschot te betalen
                              Ik heb verlof van 28 juli tot 18 augustus. Hopelijk kan ik er één op de kop tikken vóór die datum...
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                                In Media Markt (ANtwerpen) gewoon leverbaar... Ze hebben er verschillende op stock. Prijs: geen idee (maar zal vermoedelijk niet zo ver af zijn van de prijs van 't konijn en Camera Express.)
                                http://www.digifotofreak.nl

                                Comment

                                Working...
                                X