Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

    heden een beetje met de macro en dof, etc..
    zie hier verder

    Wie legt het verband?
    Flickr één
    Flickr two

    Comment


    • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

      Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
      In Media Markt (ANtwerpen) gewoon leverbaar... Ze hebben er verschillende op stock. Prijs: geen idee (maar zal vermoedelijk niet zo ver af zijn van de prijs van 't konijn en Camera Express.)

      M'n vriendin heeft één gekocht bij Grobet in Antwerpen aan 620 EUR. Bij Saturn (moedermaatschappij van MM) in A'pen en MM was hij aan 699 EUR te koop dacht ik. Ze moest hem mee hebben omdat we 2 dagen nadien vertrokken op reis Ze wisten me bij MM wel te melden dat als je binnen de (ik dacht) 14 km een andere winkel vind die hem goedkoper levert, dat je dan ook die lagere prijs krijgt... wat eigenlijk onzin is, want als je hem elders inderdaad goedkoper vind, dan koop je hem dáár toch gewoon en loop je toch niet helemaal terug naar de MM om hem daar aan dezelfde prijs te kopen.. Ik weet dat je deze ook iets goedkoper online vind, maar grobet is een winkel waar ik wel vertrouwen in heb en da's mij ook iets waard...
      Last edited by SeaSquid; 29 mei 2008, 21:41.
      equipment: camera's, lenses & some imagination

      Comment


      • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

        Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
        M'n vriendin heeft één gekocht bij Grobet in Antwerpen aan 620 EUR. Bij Saturn (moedermaatschappij van MM) in A'pen en MM was hij aan 699 EUR te koop dacht ik. Ze moest hem mee hebben omdat we 2 dagen nadien vertrokken op reis Ze wisten me bij MM wel te melden dat als je binnen de (ik dacht) 14 km een andere winkel vind die hem goedkoper levert, dat je dan ook die lagere prijs krijgt... wat eigenlijk onzin is, want als je hem elders inderdaad goedkoper vind, dan koop je hem dáár toch gewoon en loop je toch niet helemaal terug naar de MM om hem daar aan dezelfde prijs te kopen.. Ik weet dat je deze ook iets goedkoper online vind, maar grobet is een winkel waar ik wel vertrouwen in heb en da's mij ook iets waard...
        699EUR is aan de (heel) dure kant. Bij de meesten staat hij aan 600 à 610 en bij sommige (zoals konijnenberg) aan ongeveer 530 à 540. Ik kijk nog wel eens rond maar ik hou een prijs van rond de 630 euro als streefgetal inclusief draagtas, extra batterij en een 2Gb xD kaart...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          699EUR is aan de (heel) dure kant. Bij de meesten staat hij aan 600 à 610 en bij sommige (zoals konijnenberg) aan ongeveer 530 à 540. Ik kijk nog wel eens rond maar ik hou een prijs van rond de 630 euro als streefgetal inclusief draagtas, extra batterij en een 2Gb xD kaart...
          Ik heb mijn toestel laten opsturen uit Nederland, alles inbegrepen 560€ ongeveer, wat de XD kaartjes betreft, NIET doen, veel trager dan de SD kaarten die er ook in passen.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Ik heb mijn toestel laten opsturen uit Nederland, alles inbegrepen 560€ ongeveer, wat de XD kaartjes betreft, NIET doen, veel trager dan de SD kaarten die er ook in passen.
            Dan begrijp ik niet waarom Fuji zelf de xD-kaarten aanraadt. Gewoon om wat extra winst te maken omdat ze ook van het merk Fuji zijn ? Welke SD's raad je dan aan ? Ik veronderstel dat je het hebt over die Extreme kaartjes ? Die gaan toch tot 4Gb, zeker ? Wat is het verschil eigenlijk tussen die gewone SD's en de Extremes ? Gewoon de snelheid ?
            Oh, en nog een vraagje. Mijn huidige Olympus met 4MP maakt bestanden van ong. 1Mb in de hoogst mogelijke resolutie (JPEG). De Fuji heeft 11Mp en dus zullen de bestanden logischerwijze ongeveer zo'n 2,5Mb groot zijn? Kwestie van te kunnen berekenen hoeveel ik er op een Kaartje van 2 Gb krijg.
            Persoonlijk ben ik er niet zo voor om iets via internet te bestellen (tenzij dan DVD's of boeken) ; heb met computermaterieel al problemen gehad en dat is dan zo'n ongelooflijk en frustrerend gedoe om alles terug te sturen, te wachten, terug te krijgen, enfin, liever in een winkel, maar met prijzen die zoveel lager liggen dan in de winkel is het natuurlijk wel verleidelijk...
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

              en staat dat niet ergens in de gebruikshandleiding hoeveel foto's je op een kaart krijgt. Denk het wel. Ja toch?

              wat is het WWW toch een ongelooflijke informatiebron

              en anders eens kijken op pag 168 van je handleiding
              Last edited by bigfoot46; 30 mei 2008, 12:43.
              Flickr één
              Flickr two

              Comment


              • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                Oorspronkelijk geplaatst door bigfoot46 Bekijk bericht
                en staat dat niet ergens in de gebruikshandleiding hoeveel foto's je op een kaart krijgt. Denk het wel. Ja toch?

                wat is het WWW toch een ongelooflijke informatiebron

                en anders eens kijken op pag 168 van je handleiding
                Ik ben nogal aan de luie kant...
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                  zeg maar de welke je wil en ik ga er wel om voor jou. Maar eerst je visa kaart opsturen naar mij. Luilak
                  Flickr één
                  Flickr two

                  Comment


                  • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                    zou toch SDHC nemen voor deprijs wat ze nu kosten. Zag gisteren in de makro er liggen aan nog geen 15 euro 4gb sdhc

                    als alles goed gaat komt mijn toestel woensdag binnen in Gent

                    Comment


                    • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                      hey Franciskine,


                      past in de S100FS ook een 4Gb ds kaartje? Omdat op de site maar tot 2Gb wordt vermeld.

                      Comment


                      • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                        ik heb er een 4Gb van Scandisk Extreme in. werkt perfect
                        en op de site staat enkel voor de Xdkaart max 2Gb. met SDHC kan je ook een 8Gb gebruiken.

                        allemaal op het www te vinden
                        onderaan tabel Memory Card Capacity and Image Quality / Size
                        Last edited by bigfoot46; 30 mei 2008, 16:39.
                        Flickr één
                        Flickr two

                        Comment


                        • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                          Hoeveel hebben er nu al een s100FS? Of één in bestelling? Een poll in de maak?

                          ik heb er dus één
                          Flickr één
                          Flickr two

                          Comment


                          • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                            En ik heb er nog géén

                            Comment


                            • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                              Oorspronkelijk geplaatst door schumi2002 Bekijk bericht
                              hey Franciskine,


                              past in de S100FS ook een 4Gb ds kaartje? Omdat op de site maar tot 2Gb wordt vermeld.
                              Geen enkel probleem, bij mij zit er een 4 GB Sandisk Ultra II SDHC kaarje in, werkt voor 100% perfect
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                                Ik heb er een gereserveerd.



                                En van die 4Gb kaart vraag was omdat in die tabel maar tot 2Gb ging, daarom ik het ff vroeg Franciskine

                                Comment

                                Working...
                                X