Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

    Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
    Zoals ik al zei enige antwoorden geleden: is gewoon op voorraad bij MediaMarkt A'pen. Weet echter geen prijs, maar als je zegt dat ie bij 't Konijn goedkoper is, dan zullen ze wel hun prijs aanpassen...
    Iemand op dit forum sprak van 699€ bij Mediamarkt. Slik ! Normaal dat hij in stock is.
    Geloof je echt dat ze de prijs bij Mediamarkt Antwerpen zullen aanpassen als hij bij Konijnenberg Turnhout (40 km verder) slechts 537 kost ? Je kan gelijk hebben, heb niet veel ervaring met MM.
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

      Mijn zus heeft er gisteren bij Kamera-Express € 539 voor betaald!!! En dat was alweer de laatste.

      Comment


      • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Iemand op dit forum sprak van 699€ bij Mediamarkt. Slik ! Normaal dat hij in stock is.
        Geloof je echt dat ze de prijs bij Mediamarkt Antwerpen zullen aanpassen als hij bij Konijnenberg Turnhout (40 km verder) slechts 537 kost ? Je kan gelijk hebben, heb niet veel ervaring met MM.
        Je kan toch gewoon proberen nietwaar? Ik denk niet dat je er veel bij verliest..., zeker als je hem snel wilt hebben...
        http://www.digifotofreak.nl

        Comment


        • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

          Hier ook op voorraad : http://www.cameraland.nl/component/p...art/Itemid,26/

          549€ en een vergissing van mij, ik heb de camera hier gekocht en niet bij kamera-express . . . hij werd geleverd na een weekje.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

            Ik blijf op mijn hoede voor bestellingen via internet. Ik weet dat je via internet de voordeligste prijzen kan vinden, maar ik vertrouw het zaakje niet altijd. Beetje ongelovige Thomas, als ik het niet zie, geloof ik het niet. En ook, als je één of ander probleem hebt, zit je met al dat gedoe van terugsturen, wekenlang wachten tot je iets terugkrijgt, enz. (Heb slechte ervaring met internetbestelling van computermaterieel).
            'k Zou bij Konijnenberg bestellen, daar kan je ook via internet bestellen maar zij hebben tenminste een fysieke winkel en dus ga ik het liever ophalen. Zoals ik al zei, ik ga regelmatig naar Antwerpen naar mijn schoonouders, 'k leg dan liever de extra kilometers af dan alles te laten thuisleveren (de brandstof die ik zou verbruiken komt ongeveer op hetzelfde neer als de verzendkosten - ik ben een vrek hè ). Maar 'k zal eerst eens polsen bij MM (of eventueel Saturn in Wilrijk (ligt praktisch achter de hoek van mijn schoonouders)). Als zij hun prijs willen aanpassen, dan koop ik 'm daar.
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Ik blijf op mijn hoede voor bestellingen via internet. Ik weet dat je via internet de voordeligste prijzen kan vinden, maar ik vertrouw het zaakje niet altijd. Beetje ongelovige Thomas, als ik het niet zie, geloof ik het niet. En ook, als je één of ander probleem hebt, zit je met al dat gedoe van terugsturen, wekenlang wachten tot je iets terugkrijgt, enz. (Heb slechte ervaring met internetbestelling van computermaterieel).
              'k Zou bij Konijnenberg bestellen, daar kan je ook via internet bestellen maar zij hebben tenminste een fysieke winkel en dus ga ik het liever ophalen. Zoals ik al zei, ik ga regelmatig naar Antwerpen naar mijn schoonouders, 'k leg dan liever de extra kilometers af dan alles te laten thuisleveren (de brandstof die ik zou verbruiken komt ongeveer op hetzelfde neer als de verzendkosten - ik ben een vrek hè ). Maar 'k zal eerst eens polsen bij MM (of eventueel Saturn in Wilrijk (ligt praktisch achter de hoek van mijn schoonouders)). Als zij hun prijs willen aanpassen, dan koop ik 'm daar.
              Verdorie, 't zal njet zijn. Uit de FAQ van Mediamarkt :

              Wanneer binnen 14 dagen na aankoop binnen een straal van 25 km hetzelfde product voor een lagere prijs kan gekocht worden in een bestaande winkel, ontvang je van Media Markt het prijsverschil terug. Voorwaarden voor onze laagste prijsgarantie:

              Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of 'fysieke controle' bij de betreffende aanbieder binnen een straal van 25 km. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel (niet via internet of afhaalpunten van webwinkels).
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment


              • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                Als je dan toch in Antwerpen zoekt probeer eens bij Grobet: 610€ volgens hun website is al iets beterkoop, als je tijdens weekdagen gaat hebben de verkopers ook wel wat tijd voor uitleg. Je krijgt daar soms wel een geheugenkaartje en/of batterijpackje los

                groeten Luc
                'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

                Comment


                • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                  Weet iemand hoe je de firmware vindt in de fuji100FS ? Vind ik niet terug in het menu nog in mijn boekje
                  Last edited by Fabbe; 9 juni 2008, 21:08.

                  Comment


                  • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                    Ik heb net mijn bestelling geplaatst bij Konijnenberg:
                    1x S100fs
                    1x SanDisk 4GB Extreme III

                    Benieuwd wat de wachttijd zal zijn.. Spannend..

                    Comment


                    • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                      Weet iemand hoe je de firmware vindt in de fuji100FS ? Vind ik niet terug in het menu nog in mijn boekje
                      Nog niet echt naar gekeken, in het weekend misschien wat meer tijd.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                        Oorspronkelijk geplaatst door MegaWUssie Bekijk bericht
                        Ik heb net mijn bestelling geplaatst bij Konijnenberg:
                        1x S100fs
                        1x SanDisk 4GB Extreme III

                        Benieuwd wat de wachttijd zal zijn.. Spannend..
                        Heb vandaag de vraag gesteld via mail bij Konijnenberg. Men wist me te vertellen dat dit toestel heel slecht leverbaar is. Vreemd, terwijl het blijkbaar bij Mediamarkt gewoon in stock is, maar dan wel tegen een heel hoge prijs... Vraag me af wat daar achter zit. De winkels die hem op stock hebben weten waarschijnlijk dat hij heel slecht leverbaar is en rekenen daarom serieus wat meer.
                        Panasonic Lumix FZ2000

                        Comment


                        • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                          Oorspronkelijk geplaatst door MegaWUssie Bekijk bericht
                          Ik heb net mijn bestelling geplaatst bij Konijnenberg:
                          1x S100fs
                          1x SanDisk 4GB Extreme III

                          Benieuwd wat de wachttijd zal zijn.. Spannend..

                          +1 maand voor mij en er staan er nog op de wachtlijst.


                          Ik schat dat jij voor eind juli hem alvast niet hebt.


                          Wetende dat er nog een aantal wachtende voor jouw zijn + dat hij heel slecht leverbaar is

                          Comment


                          • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                            Oorspronkelijk geplaatst door schumi2002 Bekijk bericht
                            +1 maand voor mij en er staan er nog op de wachtlijst.


                            Ik schat dat jij voor eind juli hem alvast niet hebt.


                            Wetende dat er nog een aantal wachtende voor jouw zijn + dat hij heel slecht leverbaar is
                            Daarom nogmaals de vraag : waarom is hij bij sommige winkels gewoon in voorraad ?
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                              Oorspronkelijk geplaatst door schumi2002 Bekijk bericht
                              +1 maand voor mij en er staan er nog op de wachtlijst.


                              Ik schat dat jij voor eind juli hem alvast niet hebt.


                              Wetende dat er nog een aantal wachtende voor jouw zijn + dat hij heel slecht leverbaar is
                              Ik wil hem absoluut ten laatste tegen half juli. Dus dat mag ik waarschijnlijk vergeten. Rest misschien nog mediamarkt waar hij blijkbaar gewoon in stock is. Ik kijk even bij Grobet of zo of hij daar in stock is, anders probeer ik de prijs van Grobet bij Mediamarkt te krijgen, zou volgens hun FAQ geen probleem mogen zijn. Óf ik koop dan toch maar een reflex...

                              Trouwens, waar hebben jullie hem gekocht en hoe lang moeten wachten ?
                              Last edited by Kaneda; 11 juni 2008, 09:27.
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment


                              • Re: Nieuw Fujifilm FinePix S100fs

                                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Nog niet echt naar gekeken, in het weekend misschien wat meer tijd.
                                Als je dat eens zou kunnen doen .. ik heb mij hier al rot gezocht .
                                Ik lees net op google dat het in de exif zou staan ?
                                Last edited by Fabbe; 11 juni 2008, 18:42.

                                Comment

                                Working...
                                X