Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    idd, zoals Tom zegt: "De FUNderingen zijn gegoten" aan jullie om Fun te maken.

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Héla Tom en Mic,

      Zo nie beginnen hé, een beetje druk op m'n schouders leggen ofwa

      Mijn God, waar ben ik aan begonnen
      Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        en nog nen hoop fantasie en beter weer dan vandaag hier en dan kan ik de volgende keer meeklappen hoe plezant da ta wel nie is nen SD
        ooit ... .

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Hier volgt ook mijn inschrijving (1 persoon) voor de BBQ.

          Helaas breng ik geen modellen mee, maar genoeg fun/fantasie en niet vergeten mijn foto-toestel.

          Hopelijk is tegen die tijd mijn extra CF-kaartje toegekomen, anders wordt het overpompen naar de X-drive tussen de shoots door...

          Ondertussen is het een serieuze en grootschalige organisatie aan het worden. Alvast bedankt voor de moeite aan de organisatoren.

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Ik denk echt dat jullie me verkeerd begrepen hebben hoor

            Ik geef een visitekaartje aan elk model dat ik intressant vind en ZIJ moeten MIJ maar contacteren, of is dat ook al verboden?

            Enfin, we zien wel ter plaatse. In ieder geval bedankt voor de hele organisatie.

            mvg Svenmichiels
            Last edited by Svenmichiels; 14 augustus 2005, 22:34.

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
              Héla Tom en Mic,

              Zo nie beginnen hé, een beetje druk op m'n schouders leggen ofwa

              Mijn God, waar ben ik aan begonnen
              Druk??? Nee, geen druk... Wa bedoelde?

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                Ik denk echt dat jullie me verkeerd begrepen hebben hoor

                Ik geef een visitekaartje aan elk model dat ik intressant vind en ZIJ moeten MIJ maar contacteren, of is dat ook al verboden?

                Enfin, we zien wel ter plaatse. In ieder geval bedankt voor de hele organisatie.

                mvg Svenmichiels
                Verkeerd begrepen? O, kan zijn... Sorry dan.
                Maar dat was dan effe een prima aangelegenheid om één van de regeltjes uit te leggen.
                Nee, we hebben idd in 't verleden troubels gehad met het doorgeven van gegevens van modellen.
                Daarom kan je enkel in contact treden met een model door haar contactman, da's 't veiligste.
                Nee, visitekaartje mag je altijd geven hoor , no problem.

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                  Het doorschuiven van modellen / fotografen heeft idd een nadeel, er wordt 12x opgeschoven, dus je "rateert" 2 modellen/locaties. Erg hee ....... Het systeem is nl zo dat de fotografen in tegewijzerzin doorschijven, en de modellen in wijzerzin dus je zal genoeg variatie hebben.
                  Dat "rateren" is nergens voor nodig, als je het aantal groepen tot 12 beperkt, zoals in mijn voorbeeldschema. Op een gegeven moment stonden er 72 fotografen ingeschreven (met die 70,25 en 70,50), dan had de euro toch kunnen vallen, namelijk 72 delen door 12 geeft precies 6 fotografen per groep. Op die manier hebben alle fotografen wél alle modellen eens gezien.
                  Maar misschien maak ik het allemaal wel té eenvoudig...

                  seppuku.

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Hey Mic, zie de smiley's, was een graptgen hé

                    Effe serieus nu, ik en vele andere BD-ers waarderen echt wat jullie doen, en hopelijk wordt het een leuke dag, maar dat hangt natuurlijk grotendeels van ons zelf af hé, in ieder geval heb ik vandaag (middeleeuws kampement @ Aarschot) nog enkele BD-ers mogen ontmoeten en dat viel reuze mee...dus zondag zal wel dik in orde zijn...en ontspan nu een beetje hé, take a Fanta and relax
                    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                      Hey Mic, zie de smiley's, was een graptgen hé

                      Effe serieus nu, ik en vele andere BD-ers waarderen echt wat jullie doen, en hopelijk wordt het een leuke dag, maar dat hangt natuurlijk grotendeels van ons zelf af hé, in ieder geval heb ik vandaag (middeleeuws kampement @ Aarschot) nog enkele BD-ers mogen ontmoeten en dat viel reuze mee...dus zondag zal wel dik in orde zijn...en ontspan nu een beetje hé, take a Fanta and relax
                      Tuurlijk een SD met BDers is altijd reuze fun.
                      Ik heb al veeeeeel SD's meegemaakt en ze waren allen anders, maar allemaal plezant en vooral fijn om zoveel mensen te ontmoeten met dezelfde hobby.
                      Ja, ik wou ook naar Aarschot gaan om den veldslag eens te zien. Maar vond 't weer te slecht.

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                        Dat "rateren" is nergens voor nodig, als je het aantal groepen tot 12 beperkt, zoals in mijn voorbeeldschema. Op een gegeven moment stonden er 72 fotografen ingeschreven (met die 70,25 en 70,50), dan had de euro toch kunnen vallen, namelijk 72 delen door 12 geeft precies 6 fotografen per groep. Op die manier hebben alle fotografen wél alle modellen eens gezien.
                        Maar misschien maak ik het allemaal wel té eenvoudig...

                        seppuku.
                        mmm het echte aantal fotografen speelt niet echt een rol.
                        Als het maar rond de 70 is... Gewoonlijk zeggen er nog een paar af en komen er een paar niet opdagen.
                        Of het er nu 66 zijn of 76, speelt geen rol...Als 't er maar geen 122 zijn zoals in Winterslag... Dan is 't een overrompeling. En de groepjes mogen per vijf, maar ook per vier... alles kan... als 't maar draait en klikt.
                        en dit is enkel voor de eerste drie uur... Daarna is 't free time en kan iedereen doen en schieten wat hij/zij wil.
                        Zoals ik al zei, 't is gewoon een wandeling doorheen de ruïnes en overal staan daar modellen tussen. Zo moet je 't bekijken. Uitgebreid fotograferen op één locatie met één model, of kennis maken met de modellen zit er de eerste drie uur niet in.
                        We hebben dit zo uitgedacht en besproken om een heel variërende namiddag aan te bieden. Dus één geleide tour. Eén modeshow, en één vrij gedeelte tot aan de BBQ.

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Oorspronkelijk geplaatst door mic
                          Ja, ik wou ook naar Aarschot gaan om den veldslag eens te zien. Maar vond 't weer te slecht.
                          Dan heb je echt veel gemist, weer reuze LOL gehad en geintjes kunnen uithalen.

                          Die middeleeuwers(sters) zijn toffe gasten/meiden

                          Het weer was... héél goed, enkel bij aankomst een flinke bui 13.00h verder is het droog gebleven tot en met ons vertrek omstreeks 20.00h.
                          Het was daag absoluut geen slijkboel

                          Thuisblijvers hadden weer ongelijk!!!

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                            Dan heb je echt veel gemist, weer reuze LOL gehad en geintjes kunnen uithalen.

                            Die middeleeuwers(sters) zijn toffe gasten/meiden

                            Het weer was... héél goed, enkel bij aankomst een flinke bui 13.00h verder is het droog gebleven tot en met ons vertrek omstreeks 20.00h.
                            Het was daag absoluut geen slijkboel

                            Thuisblijvers hadden weer ongelijk!!!
                            Doemme en ik stond deze middag nog te twijfelen... hier heeft 't de hele namiddag geregend... De ene plensbui na de andere.
                            Heb spijt da ik niet gekomen ben. Het zal weer plezant geweest zijn. Doemme toch...

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Nog even een kleine mededeling.
                              Ik heb een paar mailtjes gekregen met de vraag of er kinderen mogen meekomen...
                              Ik zeg niet dat ze niet mogen meekomen, maar...
                              Tenminste als ze al iets kunnen doen op een modellenshoot?
                              Maar... idd er is een maar.
                              In Winterslag waren de gebouwen perfect onderhouden en veilig.
                              Hier in Waterschei zijn de gebouwen echt vervallen en sommige zijn zelfs ingestort. Echt een ruïne dus.
                              Er zijn prachtige fotolocaties boven in deze vervallen gebouwen.
                              Maar op sommige plaatsen zijn er diepe kuilen of is er geen vloer meer. Er zijn afgronden van wel 15 meter diep die niet afgeschermd zijn of geen hekken of railing hebben. Dus heel gevaarlijk voor kinderen.
                              Ik denk dat het mijnbeheer ook geen kinderen toelaat in deze gebouwen.
                              Kijk eens naar deze foto.

                              Niets voor kindjes he?
                              Voor volwassenen is er geen gevaar. Alle locaties zijn ver weg van deze afgronden en er is bij iedere groep een mijngids. Maar je moet toch opletten he?
                              Daarom dat ik nu op voorhand zeg... Breng je kleine kindjes effe een dagje naar schoonmoeder en geniet ten volle van je camera en de unieke locatie. Want niemand weet hoelang ze deze vervallen gebouwen nog laten staan.
                              Wil je absoluut je kindjes toch meebrengen, laat ze dan bij je vrouw/man in bv de kantine of één van de gerestaureerde zalen. Maar laat ze in geen geval deelnemen aan de tour.
                              Zoals altijd, wij of het mijnbestuur zijn niet verantwoordelijk voor ongevallen.
                              Last edited by mic; 15 augustus 2005, 00:10.

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Tot nu toe hebben we 41 BDers die BBQ eten.. Dat gaat een gezellige boel worden.

                                Comment

                                Working...
                                X