Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Oei, wel erg laat, maar als er nog ééntje bij kan voor de SD, schrijf me dan ook in aub.
    ... en anders een volgende keer

    Chriz

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Schrijf mij ook maar in voor de barbeknoei

      Greetz, RonnyE

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        @Seppuku: Kijk eens naar je post 353. Daar begreep ik uit dat je deels tegen het roteren was. Nu zie ik ondertussen dat er rateren stond en begrijp ik de bedoeling van de post. Ik had dat rateren eerst ook al gelezen maar, omdat het tussen haakjes stond dacht ik dat het een typfout was (reeds in de vorige post), ondertussen zijn mijn 2 cents gevallen. Mijn excuses
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Oorspronkelijk geplaatst door FilMar
          @Seppuku: Kijk eens naar je post 353. Daar begreep ik uit dat je deels tegen het roteren was. Nu zie ik ondertussen dat er rateren stond en begrijp ik de bedoeling van de post. Ik had dat rateren eerst ook al gelezen maar, omdat het tussen haakjes stond dacht ik dat het een typfout was (reeds in de vorige post), ondertussen zijn mijn 2 cents gevallen. Mijn excuses
          Geen probleem, hoor, FilMar.

          seppuku.

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Oorspronkelijk geplaatst door FilMar
            @Seppuku: Kijk eens naar je post 353. Daar begreep ik uit dat je deels tegen het roteren was. Nu zie ik ondertussen dat er rateren stond en begrijp ik de bedoeling van de post. Ik had dat rateren eerst ook al gelezen maar, omdat het tussen haakjes stond dacht ik dat het een typfout was (reeds in de vorige post), ondertussen zijn mijn 2 cents gevallen. Mijn excuses
            Hela gastjes, genen ambras voor den dag zelf hee .... en op den dag ook nie ....

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door Tom
              Hela gastjes, genen ambras voor den dag zelf hee .... en op den dag ook nie ....
              Neeneen laat ze doen.. ik vind da leuk... Was hier vroeger meer vanda...

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Oorspronkelijk geplaatst door chriz
                Oei, wel erg laat, maar als er nog ééntje bij kan voor de SD, schrijf me dan ook in aub.
                ... en anders een volgende keer

                Chriz
                Ok je staat erbij... Weet wel te zeggen of je BBQ wil.

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Mic, wij ook zingen zondag 2x "bikke-bikke-hap, eerst-de soep-en-dan-de -pap".

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                    Mic, wij ook zingen zondag 2x "bikke-bikke-hap, eerst-de soep-en-dan-de -pap".
                    Ok, maar 't is wel wachten he... Maar da zijn we gewoon in de koolmijn..
                    Dus 2 maal BBQ voor Teddy Bear.

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Oorspronkelijk geplaatst door mic
                      Neeneen laat ze doen.. ik vind da leuk... Was hier vroeger meer vanda...
                      Mmmmmm, misschien toevoegen op de locatielijst, een modderbad .....

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        zeg daar is toch geen kip bij zekers anders moet ik weer gaan kijken of men ze gevangen krijgt, en als dat toch zo is zeg het mij optijd want ik kan dat goed (kippen vangen he)
                        gr, eb

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Oorspronkelijk geplaatst door sloefke
                          zeg daar is toch geen kip bij zekers anders moet ik weer gaan kijken of men ze gevangen krijgt, en als dat toch zo is zeg het mij optijd want ik kan dat goed (kippen vangen he)
                          Ja der is kip.. Maar we hebben ze twee maand geleden al laten vangen... ons hebben ze nie meer zitten...

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Oorspronkelijk geplaatst door mic
                            Ja der is kip.. Maar we hebben ze twee maand geleden al laten vangen... ons hebben ze nie meer zitten...
                            gr, eb

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Helaas heb ik zojuist vernomen dat Juliette niet kan komen. Dit betekent dus dat ik alleen kom. Haal Juliette dus maar van de lijst, er is vast nog wel iemand die dat gat wil opvullen.

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
                                Helaas heb ik zojuist vernomen dat Juliette niet kan komen. Dit betekent dus dat ik alleen kom. Haal Juliette dus maar van de lijst, er is vast nog wel iemand die dat gat wil opvullen.
                                Ok bedankt voor me te verwittigen.

                                Comment

                                Working...
                                X