Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
BD is een grote groep vrienden en dan denk ik dat 7€ voor een ganse dag te mogen shooten op een locatie, die normaal niet toegankelijk is, en dat met 69 andere fotografen EN minstens 25 modellen, echt geen overdreven prijs is.
DUS ...
mvg Svenmichiels
Top! Zijn we er uit toch? €7.- voor een leuke dag en nog wat leren ook. Vind ik geen geld.
Grtx Johan
Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Potverd... ik ben der een avondje niet (foto opdracht) en wat doen ze hier???
Alles één groot misverstand!!!
GEEN ENKEL MODEL MOET BETALEN.
Ze betalen enkel 12 euro als ze gebruik maken van visagiste. Da's al. Is da nie normaal?
Alles blijft zoals 't was.
2 euro per fotograaf. Wij werken gratis. En de visagiste wordt betaald door wie ze gebruikt.
Zoals Tom al zei... We zijn hard, HEEL hard, aan 't werken geweest om dit alles op poten te zetten... Laat ons aub wat ademruimte en zit niet op alles te vitten.
We doen ons best, maar maken fouten, da's normaal. De fout hierbij was gewoon dat Fullator dacht dat alle modellen 12 euro moeten betalen. Dat is dus niet zo.
Hopelijk is het nu helder voor iedereen.
Top! Zijn we er uit toch? €7.- voor een leuke dag en nog wat leren ook. Vind ik geen geld.
Grtx Johan
Zouden we de organisatie niet overlaten aan de organisatoren?
Vind dat hier al genoeg gepasseerd is. Laat die hun werk doen, het zijn geen watjes, geen dommeriken, geen onervaren mensen. Ze weten wel waar ze mee bezig zijn, en kunnen allemaal voorstellen van hier tot ginder wel missen denk ik zo vlak voor alle puntjes op de i gezet moeten worden.
Ik vraag me wel af wat het ginder niet had geweest, had het niet in het forum aan bod gekomen, en iemand ginder de vraag stelde...
edit: mic reageerde nog net voor mij
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
kan niet riskeren voor een onbekende visagiste aan te nenem die ik haar werk niet ken, daarom een proffesioneel visagiste genomen welk werk ik zeer goed ken.
Ken de visagiste wel die Umco bedoelt, mijn inziens een talentvolle vrouw die haar centen zeker waard is
En ik ken Umco al wat langer, hij zal er zeker voor zorgen dat alles in kan en kruiken komt
Comment