Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Vraagje, wie komt er uit omgeving Ieper en kan iemand meebrengen vandaaruit ?

    Let me know .......
    Ikke ben van Ieper!!! Ahja nee ik ben degene die moet meegebracht worden

    Hihi, kwestie van de humor erin te houden!

    Greetz
    Dj

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Ik ben geboren in Ieper, maar daar hebt ge niks aan want ik vertrek vanuit Bilzen

      Chriz

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Kan ik me ook nog inschrijven voor den BBQ?

        Ik kijk al uit naar mijn 1e SD

        Indien er nog volk vervoer zoekt: ik vertrek vanuit Aartselaar en heb nog 3 plaatsen in de wagen over.

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Oorspronkelijk geplaatst door mfwauters
          Indien er nog volk vervoer zoekt: ik vertrek vanuit Aartselaar en heb nog 3 plaatsen in de wagen over.
          Ik vertrek ook vanuit aartselaar, maar heb al vervoer. Toch bedankt.

          mvg Svenmichiels

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Mag ik even vragen wat eigenljik de vereiste zijn om te kunnen deelnemen aan een shootingday?


            Groetjes DEN BERE
            Coolpix 4600/Nikon D70s + Nikkor 18-70 + Nikkor 70-300 + Sigma 24 MM Ultra Wide II + SB-800 Flitser

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
              Ikke ben van Ieper!!! Ahja nee ik ben degene die moet meegebracht worden

              Hihi, kwestie van de humor erin te houden!

              Greetz
              Dj
              Ik vertrek vanuit Roeselare.
              Is nie zo heel ver van Ieper . Laat iets horen.
              Digitale groeten
              K.J.W.

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Oorspronkelijk geplaatst door DenBere
                Mag ik even vragen wat eigenljik de vereiste zijn om te kunnen deelnemen aan een shootingday?
                Een inschrijving

                Spijtig genoeg zijn de inschrijvingen voor deze SD afgesloten, maar ge kunt U nog altijd op de wachtlijst zetten. (Juist, Mic?)

                Svenmichiels

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Vanuit Melsele (of uit de buurt) 3 plaatsen vrij...
                  Laat iets weten.

                  Jo.
                  A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                  Nikon stuff

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                    Vraagje, wie komt er uit omgeving Ieper en kan iemand meebrengen vandaaruit ?

                    Let me know .......
                    Tom
                    Omdat gij het zijt , 'k ben aan het onderhandelen met Djamila.
                    Lukt waarschijnlijk wel.
                    Digitale groeten
                    K.J.W.

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Oorspronkelijk geplaatst door DenBere
                      Mag ik even vragen wat eigenljik de vereiste zijn om te kunnen deelnemen aan een shootingday?


                      Groetjes DEN BERE
                      De enige twee vereisten om aan een SD (Shooting day) te kunnen deelnemen zijn:
                      1. In het bezit zijn van een DIGITAAL fototoestel. Het mag een klein fototoestelleke zijn of een grote met veel glas, maakt niet uit. Analoog is strikt verboden.
                      2. En je moet forumlid zijn van Belgiumdigital. BD VZW lid zijn is geen vereiste. (maar mag)
                      Voor de rest zijn er geen vereisten. Of je nu professional fotograaf bent of een klein amateurke dat enkel vakantiefoto's maakt, of je rijk bent of arm, maakt niets uit, bij BD ben je altijd welkom.
                      Je kan je voor iedere BD shooting inschrijven. Je hoeft ook geen ervaring te hebben. Als je wil staan er pro's klaar om je met raad en daad bij te staan. (BD spirit)
                      Praktisch alle shootings zijn gratis, je betaald enkel de onkosten. In dit geval voor de modellendag van Waterschei is dit 2 euro. Die twee euro wordt gebruikt om de onkosten te dekken en de modellen eten en drinken te geven plus het loon van de gevraagde visagisten. De organisatie werkt volledig gratis.
                      Aarzel dus niet om eens een BD shooting mee te maken... maar weet wel, eens je één meegemaakt hebt ben je verloren... Het is verslavend.

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
                        Een inschrijving

                        Spijtig genoeg zijn de inschrijvingen voor deze SD afgesloten, maar ge kunt U nog altijd op de wachtlijst zetten. (Juist, Mic?)

                        Svenmichiels
                        Juist, we sluiten af bij 70 deze keer. Omdat we bij de vorige (Winterslag) meer dan 120 BDers hadden... Maar omdat het hier alleen om modellshoot gaat is 70 echt 't maximum wat we kunnen verwerken.
                        Neemt niet weg dat je je niet kan opgeven.
                        Er vallen altijd BDers uit om dat ze die dag niet kunnen of ziekjes zijn of...
                        Er zijn BDers die zich voor iedere shooting opgeven maar nooit komen. Deze namen zijn bekend en daar wordt rekening mee gehouden. Na iedere SD blijven er badges in 't bakje liggen... Meestal dezefde als van vorige shoots. Deze namen worden niet meer meegerekend in het aantal omdat we bijna 100% zeker zijn dat ze toch niet komen. Deze mensen schrijven zich voor iedere Shooting Day in, al zou het er een op Mars zijn.
                        Dus er is veel kans dat je uit de resevehoek komt en meespeelt.
                        Ik vraag altijd aan de deelnemers om me te verwitigen als ze niet kunnen komen. Ik hoef echt geen reden of doktersbriefje te hebben. Laat 't gewoon weten en iemand anders is blij met jou plaats. Als je niets laat weten en dan niet komt opdagen neem je iemand anders plaats af. En dat is het laatste wat een echte BDer wil.
                        Last edited by mic; 16 augustus 2005, 23:39.

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Wil nog een keertje een voorstel tot samenrijden maken.
                          Ik vertrek vanuit Antwerpen, Deurne. (via rond punt Wommelgem)

                          Wie wil mee rijden ? Ik blijf wel op de BBQ.
                          Alleen is maar alleen en het is toch een beetje gek om met een lege auto te rijden.

                          Ik kijk uit naar zondag.
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Oorspronkelijk geplaatst door mfwauters
                            Kan ik me ook nog inschrijven voor den BBQ?

                            Ik kijk al uit naar mijn 1e SD

                            Indien er nog volk vervoer zoekt: ik vertrek vanuit Aartselaar en heb nog 3 plaatsen in de wagen over.
                            Ok 1 X BBQ
                            Tot zondag...

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Route

                              De route naar de Koolmijn van Waterschei is eenvoudig.
                              Je komt langs de autosnelweg E314/A2.
                              Ofwel neem je de eerste afrit Genk Centrum nr 31 (De blauwe route op de kaart)
                              Aan de verkeerslichten naar rechts richting Waterschei.
                              Volgende verkeerslichten weer rechts. Onderwijslaan.
                              Dan de Onderwijslaan volgen tot op 't einde, tweede rotonde rechts afslaan de Andre Dumontlaan in.
                              Na z'on 500 m zie je de GB Brico rechts liggen en dan is de ingang van de koolmijn er juist tegenover.

                              Ofwel rij je even door en neem je de afrit Genk OOST nr 32.
                              (De Groene route op de kaart)
                              Weer richting Waterschei. Volg zo'n 2km ... De koolmijn ligt op deze weg, andre Dumontlaan, aan de rechterzijde ongeveer 500m na de verkeerslichten.
                              Aan je linkerzijde zie je de Brico liggen. De Parking van de koolmijn is er juist tegenover.

                              Er is een ruime parking links van de ingangpoort van de mijn. Eén maal op de parking volg je de wegwijzers naar de SD en schrijf je in.

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Oorspronkelijk geplaatst door komjewok
                                Tom
                                Omdat gij het zijt , 'k ben aan het onderhandelen met Djamila.
                                Lukt waarschijnlijk wel.
                                Thx Wokkie .... Ze zal u eeuwig dankbaar zijn ....

                                Comment

                                Working...
                                X