Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als er dan toch een plaatsje vrij is wil ik dat wel innemen.
Ik wil ook het transport vanuit Melsele voor mijn rekening nemen.
Als er dus zijn die willen meerijden...(als ik het plaatsje krijg natuurlijk... )
+BBQ natuurlijk.
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Ik kan spijtig genoeg niet aanwezig zijn.
Mijn echtgenote ging liever op reis in laatste instantie, en ik wilde eigenlijk absoluut de shooting bijwonen !
Maar ge kent vrouwen als ze blijven zeuren, dan moeten de mannen toch toegeven.
Ik had er in elk geval graag bijgeweest, al was het maar om de herinneringen van de laatste shoot in Genk terug op te halen.
Zeer spijtig, maar ja.
Maar ik zal wel iemand gelukkig kunnen maken met m'n plaats !!!!
Als er dan toch een plaatsje vrij is wil ik dat wel innemen.
Ik wil ook het transport vanuit Melsele voor mijn rekening nemen.
Als er dus zijn die willen meerijden...(als ik het plaatsje krijg natuurlijk... )
+BBQ natuurlijk.
Jo.
In orde je staat op de lijst. en op de lijst van de BBQ.
mijn vrouwke komt mee maar gaat ge dat laten meetellen in een groep?
zij loopt gewoon maar mee (zal een zak met fanta dragen)
Nee, je vrouw hoeft niet op de lijst. Ze kan gewoon met jou meelopen, no problem. Alleen de fotografen komen in de lijst. Dus echtgenotes, kinderen, vriendinnen enz... hoef je niet op te geven.
Wel opgeven als ze willen eten van de BBQ natuurlijk.
Ik kan spijtig genoeg niet aanwezig zijn.
Mijn echtgenote ging liever op reis in laatste instantie, en ik wilde eigenlijk absoluut de shooting bijwonen !
Maar ge kent vrouwen als ze blijven zeuren, dan moeten de mannen toch toegeven.
Ik had er in elk geval graag bijgeweest, al was het maar om de herinneringen van de laatste shoot in Genk terug op te halen.
Zeer spijtig, maar ja.
Maar ik zal wel iemand gelukkig kunnen maken met m'n plaats !!!!
Groeten
Yvan
Ok, volgende Sd dan maar.
Bedankt voor 't verwittigen.
Nee, je vrouw hoeft niet op de lijst. Ze kan gewoon met jou meelopen, no problem. Alleen de fotografen komen in de lijst. Dus echtgenotes, kinderen, vriendinnen enz... hoef je niet op te geven.
Wel opgeven als ze willen eten van de BBQ natuurlijk.
Mag ik dan mijn echtgenote EN vriendin meepakken ?????
Perfect.
Dat maakt dus dat er 3 plaatsen zijn (of vier als jullie dicht op elkaar willen zitten, en niet te veel materiaal meeslepen) vanuit Melsele.
Jo.
Oorspronkelijk geplaatst door mic
In orde je staat op de lijst. en op de lijst van de BBQ.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Ja, dat mag.. Je mag daar zelfs vriendinnen BIJMAKEN
Comment