Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
uh... het kan zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien, maar ik weet van geen deelnemersstop inschrijvingen + 'thread sluiten'(wat zo-wie-zo niet gebeurd).
Ik zou de post niet sluiten !!!!
Stel dat er mensen zijn die zich op het laatste ogenblik bedenken, niet kunnen, of wegens andere omstandigheden niet kunnen vrijmaken, dan komen er plaatsen vrij !!!
Ik zou voorstellen de lijst gelijk ze is te laten, en de eerste 70 ingeschreven kandidaten "mogen" mee.
Indien er een plaatsje vrijkomt, dan kan nr 71 in deze plaats komen enz...
Lijkt mij het meest logische en eerlijkste.
Het verwondert mij ook dat er een stop is (misschien ook wel om praktische redenen).
70 fotografen voor 35 modellen, das bijna een alleenrecht
In winterslag waren we met veel meer !
We zullen wel horen !
Alé, dit is mijn gedacht hé
Zoals reeds eerder gemeld, de topic word zeker NIET gesloten, waarom zou men.. + dat is voor niets nodig.
De rest zal Mic + umco wel antwoorden, desnoods/mogelijk (en zoals in het verleden is gebeurd) zal er een reservelijst opgesteld worden en/of mogen andrere BD'rs wel komen 'kijken'.
Voor alle duidelijkheid, ik bedoelde thread sluiten ivm nog op te nemen deelnemers hé
Niet meer en nie minder hé mannen, 't lijkt bijna of ik die Thread hier wil laten sluiten, da's zeker NIET de bedoeling hé (ik heb me slecht verwoord vrees ik )
Enfin, we zien wel hé, we zullen wel iets horen van Mic en Co
Voor alle duidelijkheid, ik bedoelde thread sluiten ivm nog op te nemen deelnemers hé
Niet meer en nie minder hé mannen, 't lijkt bijna of ik die Thread hier wil laten sluiten, da's zeker NIET de bedoeling hé (ik heb me slecht verwoord vrees ik )
Enfin, we zien wel hé, we zullen wel iets horen van Mic en Co
Met een beetje geluk kan je gewoon mee.. mijn eerste optie is afgevallen aan vervoer vanavond weet je het!
Idd het aantal van 70,50 is bereikt.
Haai8 staat er nog bij... vond dat het echt niet op één man steekt.
Dus normaal hebben we 72 fotografen. Er zijn er altijd enkelen die die dag net niet kunnen komen.
We sluiten nu de inschrijvingen...
De volgende kunnen zich nog opgeven als reserve als er iemand uitvalt...
Spijtig maar we moeten een stop erop zetten omdat het anders onoverzichtelijk wordt en er teveel fotografen zijn.
Sommige fotografen brengen vriend, vriendin of echtgeno(te) mee dus het aantal zal over de 70 liggen...
Voor Winterslag was deze inschrijvingsstop niet nodig omdat daar niet enkel een modellenshoot was maar ook omgeving. Vrij rondlopen dus. Je zag dus niet dat we daar met 120 BDers rondliepen.
Hier is t' enigssinds anders.
Het terrein van Koolmijn Waterschei is die zondag enkel voor ons gereserveerd. Dus geen andere toeristen. We zetten verschillende lokaties op met autos, mottos enz...
We gaan weer groepjes maken van enkele fotografen die dan schuiven tussen de lokaties(om te starten he,)
We vragen weer de regels in acht te houden.. Maar daar maak ik me bij de BDers geen zorgen over.
Natuurlijk gaan we dit topic niet sluiten . Ik denk dat dit ergens een misverstand was.
Want we moeten nog veel info en gegevens doorgeven voor we veertien dagen verder zijn.
Het gaat weer een plezante dag worden dat staat vast.
Dus 72 ingeschreven fotografen zijn genoteerd.
Moest je om één of andere reden niet kunnen komen laat dit dan effe weten, dan kan iemand anders misschien in jou plaats komen. Je weet maar nooit dat je het geluk moetst hebben dat je schoonmoeder plots st.....
Wel ik vertrek vanuit Wetteren, en er kunnen 3 passagiers in mijn autootje. Dus als er mensen zijn die een probleem hebben om aan vervoer te komen, kan er misschien wel iets bedacht worden. PM me maar.
Comment