Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Er is terug één plaats vrijgekomen door iemand die niet kan komen.
    Dus als er iemand nog zin heeft. Schrijf je in.
    De eerste poster heeft gewonnen en krijgt de plaats.

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Oorspronkelijk geplaatst door mic
      Er is terug één plaats vrijgekomen door iemand die niet kan komen.
      Dus als er iemand nog zin heeft. Schrijf je in.
      De eerste poster heeft gewonnen en krijgt de plaats.
      Jhaaaaaaa, en er komt nog een plaats vrij
      Je mag mij van de lijst deelnemers afhalen, ik zal er aanwezig zijn met 1 van de motorfietsen die als attribuut gebruikt kan worden Dus ik zal bij mijn motorfiets aanwezig zijn en de newbies wat aanwijzingen geven voor het geval ze niet weten wat te moeten doen met een model bij een motorfiets
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
        Moet dit doorgegeven worden via mail? Via PM? Of gewoon hier? Anyway, ik kom dus met Juliette samen en wordt ook graag samen met haar in één groep ingedeeld...
        Mag via PM.

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Aangezien d'r een plaatsje vrij is zou ik graag een collega/kameraad meenemen, deze zou eveneens met mij meerijden...kweenie of dat dit kan voor jullie ?
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Zijn er voldoende cabrio's of moet ik de mijne gaan wassen

            Greetz, RonnyE

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Op welke basis worden de groepen ingedeeld: toestel, gebruikte lens, ...?

              hesy.be
              BD0319BE

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
                Op welke basis worden de groepen ingedeeld: toestel, gebruikte lens, ...?
                Volgens mij gewoon 'klets-boem' weer een paketje samengesteld.

                Camera's + lenzen't maakt niet uit, jullie komen om modellen te shooten(en te leren+lol te maken) ieder op zijn manier.

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Is er iemand die mij zou kunnen mee nemen van uit kruibeke?
                  Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                  Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                    Is er iemand die mij zou kunnen mee nemen van uit kruibeke?
                    Ik ben van Melsele, Bromista ook.
                    Allicht ga je er wel geraken, desnoods met mij .....

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                      Ik ben van Melsele, Bromista ook.
                      Allicht ga je er wel geraken, desnoods met mij .....
                      héhé "desnoods" als je het liever niet hebt zeg het dan hé
                      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                        Aangezien d'r een plaatsje vrij is zou ik graag een collega/kameraad meenemen, deze zou eveneens met mij meerijden...kweenie of dat dit kan voor jullie ?
                        Ok, naam van collega?

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                          Jhaaaaaaa, en er komt nog een plaats vrij
                          Je mag mij van de lijst deelnemers afhalen, ik zal er aanwezig zijn met 1 van de motorfietsen die als attribuut gebruikt kan worden Dus ik zal bij mijn motorfiets aanwezig zijn en de newbies wat aanwijzingen geven voor het geval ze niet weten wat te moeten doen met een model bij een motorfiets
                          Jep, Triker van de lijst en bij de attributen.
                          Thankx mate

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
                            Op welke basis worden de groepen ingedeeld: toestel, gebruikte lens, ...?
                            Er worden groepjes aangemaakt van vier a vijf BDers.
                            Mensen die samen met bv vrienden of collega's, echtgenote enz willen zijn, moeten dit opgeven. Tom maakt die groepjes dan aan.
                            Ook wordt ervoor gezorgd dat in ieder groepje tenminste één ervaren modelfotograaf zit.

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                              Volgens mij gewoon 'klets-boem' weer een paketje samengesteld.

                              Camera's + lenzen't maakt niet uit, jullie komen om modellen te shooten(en te leren+lol te maken) ieder op zijn manier.
                              Neenee niet klets boem.. zeer zeker niet.
                              We hebben nu al verschillende meetings hierover gehad; Zaterdag is er weer zo'n monstermeeting.
                              Tom en zijn team gaan nu in afzondering en zullen de groepen samenstellen. Zij hebben de hulp van 6 servers die de personen selecteren aan de hand van hun gegevens.
                              Deze zes servers hangen aan één mainframe. Dat deze groepen dan samenbrengt. Daarna worden de anciens, de ervaren fotografen verdeeld over deze al aangemaakt groepen. Er zijn dus groepjes van vier en groepjes van vijf fotografen. Als dit klaar is, waarschijnlijk tegen woensdag. Is er een meeting die de groepen afzonderlijk bespreekt en desnoods aanpast. Deze aanpassingen gaan terug het mainframe in, om de cataloog aan te maken. Deze worden dan up to date gehouden door twee laptops die 24 op 24 uur draaien en met 't net verbonden zijn. Pas zaterdagavond om 23.30 worden ze losgekoppeld van het mainframe. Dan kunnen de groepen niet meer veranderd worden en is de indeling definitief. Wie dan bv vergeet om z'n vrouw in zijn groep op te geven... is ze kwijt voor de hele dag.

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Oorspronkelijk geplaatst door mic
                                Neenee niet klets boem.. zeer zeker niet.
                                We hebben nu al verschillende meetings hierover gehad; Zaterdag is er weer zo'n monstermeeting.
                                Tom en zijn team gaan nu in afzondering en zullen de groepen samenstellen. Zij hebben de hulp van 6 servers die de personen selecteren aan de hand van hun gegevens.
                                Deze zes servers hangen aan één mainframe. Dat deze groepen dan samenbrengt. Daarna worden de anciens, de ervaren fotografen verdeeld over deze al aangemaakt groepen. Er zijn dus groepjes van vier en groepjes van vijf fotografen. Als dit klaar is, waarschijnlijk tegen woensdag. Is er een meeting die de groepen afzonderlijk bespreekt en desnoods aanpast. Deze aanpassingen gaan terug het mainframe in, om de cataloog aan te maken. Deze worden dan up to date gehouden door twee laptops die 24 op 24 uur draaien en met 't net verbonden zijn. Pas zaterdagavond om 23.30 worden ze losgekoppeld van het mainframe. Dan kunnen de groepen niet meer veranderd worden en is de indeling definitief. Wie dan bv vergeet om z'n vrouw in zijn groep op te geven... is ze kwijt voor de hele dag.
                                Indien je wat meer rekenvermogen nodig hebt, kijk hier even: http://www.cs.vu.nl/das2/
                                Ik kan wel even zorgen dat je die kan gebruiken

                                Comment

                                Working...
                                X