Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zo, weer een update gedaan van de eerste pagina met de deelnemers...
Kijk eens even of je erbij staat?
Zoniet laat me iets weten als je komt.
Want nu gaat de administratie wel echt beginnen he.
Mercikes
als je komt, maar je foto's trekken echt op niks..is het dan nog de moeite ze te versturen?!?
Als je komt en je foto's trekken op niets, bijna onmogelijk , maar ale...
Dan stuur je effe een mailtje naar de organisatie dat je echt geen mooie foto's hebt en 't is ok. Zo streng zijn we nu ookweer niet he?
Maar we vragen gewoon de foto's als beloning voor de modellen, zo hebben zij een mooie portofolio met knappe foto's van zichzelf als beloning voor een dag werken.
datum komt zo stilletjes aan dichterbij Indien je man te kort heb bij de organisatie, wil ik me altijd wel ter beschikking stellen. Ik wil natuurlijk ook foto's nemen maar ik vermoed dat een hele dag daar toch tijd voor is.
datum komt zo stilletjes aan dichterbij Indien je man te kort heb bij de organisatie, wil ik me altijd wel ter beschikking stellen. Ik wil natuurlijk ook foto's nemen maar ik vermoed dat een hele dag daar toch tijd voor is.
Laat maar weten
Greetz, RonnyE
Ok, is genoteerd... We laten je wel iets weten als 't zover is...
Comment