Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zo ben er ook nog eens zou mij ook graag inschrijven voor de modellendag in waterschei bij de .......... ben misschien nog juist op tijd want begint te spannen
erik en magda (maar magda maakt geen fotokes
als het nog kan he?
Ik kom mogelijk ook moet alleen nog even kijken of ik vervoer heb. Ik neem mogelijk ook een model mee Klik hier om model te zien.. maar moet eerst weten of ze kan, ze zal dit zeker leuk vinden als ze kan! Dus schijf mij er maar bij, mocht ik het niet halen meld ik het nog.. Dan nog een vraagje, waar ligt dit precies want geen een route planner vind Waterschei of is dit niet de plaatsnaam? Ik heb begrepen dat het onder Eindhoven moest liggen? (Noord Brabant)
....... Dan nog een vraagje, waar ligt dit precies want geen een route planner vind Waterschei of is dit niet de plaatsnaam? Ik heb begrepen dat het onder Eindhoven moest liggen? (Noord Brabant)
Canontje,
Waterschei is een deelgemeente van Genk (B). Zie plannetje in de openingspost .
Ik kom mogelijk ook moet alleen nog even kijken of ik vervoer heb. Ik neem mogelijk ook een model mee Klik hier om model te zien.. maar moet eerst weten of ze kan, ze zal dit zeker leuk vinden als ze kan! Dus schijf mij er maar bij, mocht ik het niet halen meld ik het nog.. Dan nog een vraagje, waar ligt dit precies want geen een route planner vind Waterschei of is dit niet de plaatsnaam? Ik heb begrepen dat het onder Eindhoven moest liggen? (Noord Brabant)
Jep net onder eindhoven tussen Winterslag en Zwartberg... Kan niet missen. Heel gemakkelijk te vinden omdat 't net tegen de autosnelweg ligt.
Ik gebruikte gisteren routenet en als ik daar Waterschei in vul.. maakt hij er Wateringen van
Als je gewoon de ANWB routeplanner gebruikt (de europese), dan geeft deze perfect de route naar Waterschei. Als je er niet uitkomt, laat het even weten, dan post ik hier de routebeschrijving even.
Ik zie het al.. ik las ergens dat het net onder eindhoven was en dan denk ik aan Nederland.. Het is dus België na enig speurwerk. Nu vind hij het wel..
Comment