Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Aangezien ik met paepke mee kan rijden, zal ik ook maar mee-eten zeker.

    Mic: 1 persoon (Svenmichiels) voor de BBQ

    mvg Sven Michiels

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
      Aangezien ik met paepke mee kan rijden, zal ik ook maar mee-eten zeker.

      Mic: 1 persoon (Svenmichiels) voor de BBQ

      mvg Sven Michiels
      Ok, 1 maal BBQ.

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Rijg mij ook maar aan het spit

        Grtx Johan

        O ja, de vraag is een beetje verdronken in een vorige post. Is er ook een mogelijkheid om je CF kaarten ff op cd te fikken? Want ik ben bang dat ik aan mijn 1289Mb geen genoeg heb.
        Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Je mag nog 1 BBQ bijzetten voor mijn 1/2 trouwboek die meekomt.
          dus samen zullen we met drie zijn.

          dromer

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
            Rijg mij ook maar aan het spit

            Grtx Johan

            O ja, de vraag is een beetje verdronken in een vorige post. Is er ook een mogelijkheid om je CF kaarten ff op cd te fikken? Want ik ben bang dat ik aan mijn 1289Mb geen genoeg heb.
            Hoe, we mogen je aan het spit rijgen? Da's leuk.. gaat mooie foto's opleveren denk ik

            Tja, als je kaartje vol is kan je effe mijn laptop gebruiken om je foto's op een Cdke te branden. No problem.

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door dromer
              Je mag nog 1 BBQ bijzetten voor mijn 1/2 trouwboek die meekomt.
              dus samen zullen we met drie zijn.

              dromer
              3 maal BBQ voor dromer. ok

              Comment


              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                Oorspronkelijk geplaatst door mic
                Hoe, we mogen je aan het spit rijgen? Da's leuk.. gaat mooie foto's opleveren denk ik

                Tja, als je kaartje vol is kan je effe mijn laptop gebruiken om je foto's op een Cdke te branden. No problem.

                Nou met een appel in m'n mond (hmm... klinkt meteen wel heel kinky) of in abn ik geef mij ook op voor de BBQ.

                Tof dat je jou laptop Beschikbaar steld. Ik neem zelf wel een spindel cd’s mee.

                Nu hoop alleen nog dat het volgende week fototechnisch lekker weer is. (beetje bewolking en lekker warm) want hier in Nederland is het al een paar weken prutweer.

                Grtx Johan
                Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
                  Nou met een appel in m'n mond (hmm... klinkt meteen wel heel kinky) of in abn ik geef mij ook op voor de BBQ.

                  Tof dat je jou laptop Beschikbaar steld. Ik neem zelf wel een spindel cd’s mee.

                  Nu hoop alleen nog dat het volgende week fototechnisch lekker weer is. (beetje bewolking en lekker warm) want hier in Nederland is het al een paar weken prutweer.

                  Grtx Johan
                  Ooo, je mag niet aan 't spit... Ik had de kok al verwittigd dat hij geen vlees moet meebrengen. We hadden genoeg aan jou...
                  LOL
                  Het weer? Geen zorgen maken.
                  Hier in de Limburgse mijnstreek is 't altijd prachtig weer.
                  En als het dan toevalllig eens regent.. Maakt voor een modellenshoot niets uit.
                  De koolmijn gebouwen zijn grooooooot genoeg om binnen te spelen. Ze zijn zelfs groter als deze van Winterslag.
                  Daar zag je 120 BDers nauwelijks lopen, kan je je voorstellen hoe groot 't is he.
                  Maar we verwachten wel mooi weer, omdat we verschillende cabrio's en motto's hebben... Alhoewel we ze ook binnen kunnen zetten, maar dan is het fotografisch effect wel weg he.

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Mic ;
                    Zet boy't en komjewok ook maar op de BBQ lijst.
                    'K Heb horen zeggen dat je reuzehonger kunt krijgen van al die modellen te trekken.
                    Digitale groeten
                    K.J.W.

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Hallo,

                      2 x BBQ voor ons aub ... thx ...

                      Groetjes.

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Mensen, er wordt stilaan begonnen met het indelen van de groepjes fotografen.

                        Mij lijkt het makkelijk om de mensen die met mekaar meerijden samen in te delen, maar dan is het wel makkelijk om te weten wie met wie meerijdt.

                        Anders zal de verdeling random gebeuren, ook leuk uiteraard, want dan leer je beter je mede BD'er kennen ..... Het zullen groepjes zijn van ongeveer 3 fotografen.

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                          Mensen, er wordt stilaan begonnen met het indelen van de groepjes fotografen.

                          Mij lijkt het makkelijk om de mensen die met mekaar meerijden samen in te delen, maar dan is het wel makkelijk om te weten wie met wie meerijdt.

                          Anders zal de verdeling random gebeuren, ook leuk uiteraard, want dan leer je beter je mede BD'er kennen ..... Het zullen groepjes zijn van ongeveer 3 fotografen.
                          Tom
                          Heb je m'n Excel lijstje ontvangen?

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                            Mensen, er wordt stilaan begonnen met het indelen van de groepjes fotografen.

                            Mij lijkt het makkelijk om de mensen die met mekaar meerijden samen in te delen, maar dan is het wel makkelijk om te weten wie met wie meerijdt.

                            Anders zal de verdeling random gebeuren, ook leuk uiteraard, want dan leer je beter je mede BD'er kennen ..... Het zullen groepjes zijn van ongeveer 3 fotografen.
                            Moet dit doorgegeven worden via mail? Via PM? Of gewoon hier? Anyway, ik kom dus met Juliette samen en wordt ook graag samen met haar in één groep ingedeeld...

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Oorspronkelijk geplaatst door komjewok
                              Mic ;
                              Zet boy't en komjewok ook maar op de BBQ lijst.
                              'K Heb horen zeggen dat je reuzehonger kunt krijgen van al die modellen te trekken.
                              Idd, van datte krijg je honger ... Jullie staan op de BBQ lijst.

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Oorspronkelijk geplaatst door Froto
                                Hallo,

                                2 x BBQ voor ons aub ... thx ...

                                Groetjes.
                                Ok, is genoteerd 2 maal BBQ.

                                Comment

                                Working...
                                X