Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zo, weer een update gedaan van de eerste pagina met de deelnemers...
Kijk eens even of je erbij staat?
Zoniet laat me iets weten als je komt.
Want nu gaat de administratie wel echt beginnen he.
Mercikes
Hallo Mic,
Ik was wél verwonderd te vernemen dat ik nog een zoon had . Maar de jongen in kwestie (Barry) kan er ditmaal niet bij zijn. Voor Umco: mogelijk drie (en minstens één) model(len): Nancy, Becky en Maaike. Hangt van een paar factoren af die ik niet in de hand heb.
Tot dan! Er wordt naar uitgekeken (en vandaag komt Corné mijn 2.8 70-200mm L leveren, dus dat belooft)!
Ik heb nog twee plaatsen vrij in de wagen. Ik kom uit waregem en ga via Antwerpen naar de shoot.
Ik kan elke afrit nemen die op die weg ligt. Stuur maar een PM.
Hoe zit het overigens met de kosten? Is er een bijdrage die wordt verwacht van degene die komen? Ik lees daar namelijk niets over. Is het mogelijk daar ter plaatse fanta en dergelijke aan te schaffen? Moet je dergelijke zaken zelf meenemen? Ik heb er werkelijk geen idee van hoe dit werkt, wordt ook mijn eerste SD
Voor Umco:
Ik had al een model opgegeven. Waarschijnlijk komt er nog een model mee. Ik breng dus Petra en Sabrina mee.
Hoe zit het overigens met de kosten? Is er een bijdrage die wordt verwacht van degene die komen? Ik lees daar namelijk niets over. Is het mogelijk daar ter plaatse fanta en dergelijke aan te schaffen? Moet je dergelijke zaken zelf meenemen? Ik heb er werkelijk geen idee van hoe dit werkt, wordt ook mijn eerste SD
Voor Umco:
Ik had al een model opgegeven. Waarschijnlijk komt er nog een model mee. Ik breng dus Petra en Sabrina mee.
Je weet toch waarom ze de kosten verzwijgen !
Omdat die niet te betalen zijn !
En fanta is er absoluut niet, die steekt allemaal in Mic zene frigo
Ik was wél verwonderd te vernemen dat ik nog een zoon had . Maar de jongen in kwestie (Barry) kan er ditmaal niet bij zijn. Voor Umco: mogelijk drie (en minstens één) model(len): Nancy, Becky en Maaike. Hangt van een paar factoren af die ik niet in de hand heb.
Tot dan! Er wordt naar uitgekeken (en vandaag komt Corné mijn 2.8 70-200mm L leveren, dus dat belooft)!
O, je hebt geen zoon? Tja, Dat zal een foutje zijn in de lijst.
Ik zal je zoon eruit nemen? Of laat jij hem alsnog registreeren op 't stadhuis?
Voor Umco:
De kosten worden nog medegedeeld... Daar zijn we nog niet uit... Waarschijnlijk is dit 2 Euro per persoon.
Dit voor de onkosten, eten en drinkel van de modellen en betalen van de visagisten. We hebben sponsors die mee helpen en dus de prijs drukken. (Onderandere Canon belgium die er ook een demonstratie zal geven van hun materiaal en printers)
En natuurlijk is er de mogelijkheid tot 't nuttigen van Fanta of een andere drank. Er zal, zoals in winterslag een kantine opgezet worden voor ons.
Let wel. Deze dag is enkel voor BDers, dus geen andere toeristen.
We hebben die zondag het alleenrecht van het domein. Dus schrijf je tijdig in want dit maal is er een inschrijvingsstop op 70 BDers. Als deze binnen zijn gaan de poorten dicht en komt er geen kat meer in. (of uit)
Dus enkele mededelingen.
Er is een kantine ter plaatse voor drank.
Er is een inschrijvingsstop op 70 deelnemers.
We hebben de excusiviteit. Dat wil zeggen dat er die dag niemand anders binnenmag, geen toeristen. Enkel BD. (Spaart me naamtags uit)
Er zullen demonstraties zijn... oa. Canon. (nog niet 100%)
Er zullen +/- 35 modellen zijn.
Er zullen visagisten aanwezig zijn.
Er zullen verschillende wagens en moto's aanwezig zijn als decor.
We vragen 2 euro per persoon om de gemaakte onkosten te dekken (voer en drank modellen en visagisten, enz)
Er zal security aanwezig zijn (onder leiding van Teddy bear)
We zijn in onderhandeling om er ook een BBQ te houden aan lage prijsjes.
Er zullen veel evenementen zijn... Shows, avondkleding, trouwkleding, modeshows...enz.
Er zal begeleiding zijn voor beginnende modelfotografen.
Alleen hebben we zoveel aan te bieden dat we nog niet zeker zijn van het aanvangsuur... Dit zal wel vroeger zijn dan de SD Winterslag.
Maar het zal vlotter verlopen vermits dit enkel een modellendag is.
Je zal er wel alles over lezen in de komende dagen...
Nog een vraagje.
willen de mensen die modellen willen aanbrengen de namen doormailen naar: info@jnmodels.com
Dan worden ze opgenomen in de lijst.
Comment