Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

    Lees ik erover of staat de lijst van de modellen nog niet online?

    mvg Sven Michiels

    Comment


    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

      Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool
      Hallo Mic,graag had ik me ook ingeschreven voor de SD in waterschei.

      ps.heb de topic wat door gelezen maar ik zie geen uur staan,die word nog meegedeeld schat ik.

      Ik zie er naar uit.

      Mvg.
      Neen, het juiste uur staat idd nog niet vast...
      Komt nog.

      Comment


      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

        Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
        Lees ik erover of staat de lijst van de modellen nog niet online?

        mvg Sven Michiels
        Voor zover ik weet is de lijst nog niet online geplaatst.
        komt ook nog.

        Comment


        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

          Jullie krijgen het nog drukjes deze laatste 2 weken
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

            Zal men eerste SD-dag worden.Ik wil zeker komen,moet alleen nog aan vervoer geraken Misschien moet er iemand hier voorbij? Stekene?
            Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

            www.sallyphotographics.be

            Comment


            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

              Oorspronkelijk geplaatst door mic
              Zo, weer een update gedaan van de eerste pagina met de deelnemers...
              Kijk eens even of je erbij staat?
              Zoniet laat me iets weten als je komt.
              Want nu gaat de administratie wel echt beginnen he.
              Mercikes
              Hallo Mic,

              Ik was wél verwonderd te vernemen dat ik nog een zoon had . Maar de jongen in kwestie (Barry) kan er ditmaal niet bij zijn. Voor Umco: mogelijk drie (en minstens één) model(len): Nancy, Becky en Maaike. Hangt van een paar factoren af die ik niet in de hand heb.

              Tot dan! Er wordt naar uitgekeken (en vandaag komt Corné mijn 2.8 70-200mm L leveren, dus dat belooft)!
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

              Comment


              • Twee plaatsen vrij in de wagen.

                Ik heb nog twee plaatsen vrij in de wagen. Ik kom uit waregem en ga via Antwerpen naar de shoot.
                Ik kan elke afrit nemen die op die weg ligt. Stuur maar een PM.
                natwork.be

                Comment


                • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                  Hoe zit het overigens met de kosten? Is er een bijdrage die wordt verwacht van degene die komen? Ik lees daar namelijk niets over. Is het mogelijk daar ter plaatse fanta en dergelijke aan te schaffen? Moet je dergelijke zaken zelf meenemen? Ik heb er werkelijk geen idee van hoe dit werkt, wordt ook mijn eerste SD


                  Voor Umco:

                  Ik had al een model opgegeven. Waarschijnlijk komt er nog een model mee. Ik breng dus Petra en Sabrina mee.

                  Comment


                  • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
                    Hoe zit het overigens met de kosten? Is er een bijdrage die wordt verwacht van degene die komen? Ik lees daar namelijk niets over. Is het mogelijk daar ter plaatse fanta en dergelijke aan te schaffen? Moet je dergelijke zaken zelf meenemen? Ik heb er werkelijk geen idee van hoe dit werkt, wordt ook mijn eerste SD


                    Voor Umco:

                    Ik had al een model opgegeven. Waarschijnlijk komt er nog een model mee. Ik breng dus Petra en Sabrina mee.

                    Je weet toch waarom ze de kosten verzwijgen !
                    Omdat die niet te betalen zijn !
                    En fanta is er absoluut niet, die steekt allemaal in Mic zene frigo

                    Yvan
                    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                    Comment


                    • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                      Hallo Mic,

                      nog een plaatske vrij?
                      wil da ook wel eens proberen
                      als ik jullie resultaten zie kan ik er alleen maar uit leren
                      Grtz
                      JP
                      D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                      Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                      en ewa flitsspeelgoed

                      Comment


                      • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                        Hallo,

                        Ik heb vandaag 2 modellen (Joke Maes en Bianca Scheelen) ook kunnen overhalen.

                        Ze waren er ook bij op de SD in winterslag.

                        mvg Sven Michiels

                        Comment


                        • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                          Hallo Mic,

                          Ik was wél verwonderd te vernemen dat ik nog een zoon had . Maar de jongen in kwestie (Barry) kan er ditmaal niet bij zijn. Voor Umco: mogelijk drie (en minstens één) model(len): Nancy, Becky en Maaike. Hangt van een paar factoren af die ik niet in de hand heb.

                          Tot dan! Er wordt naar uitgekeken (en vandaag komt Corné mijn 2.8 70-200mm L leveren, dus dat belooft)!
                          O, je hebt geen zoon? Tja, Dat zal een foutje zijn in de lijst.
                          Ik zal je zoon eruit nemen? Of laat jij hem alsnog registreeren op 't stadhuis?

                          Comment


                          • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                            Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
                            Hoe zit het overigens met de kosten? Is er een bijdrage die wordt verwacht van degene die komen? Ik lees daar namelijk niets over. Is het mogelijk daar ter plaatse fanta en dergelijke aan te schaffen? Moet je dergelijke zaken zelf meenemen? Ik heb er werkelijk geen idee van hoe dit werkt, wordt ook mijn eerste SD


                            Voor Umco:

                            Ik had al een model opgegeven. Waarschijnlijk komt er nog een model mee. Ik breng dus Petra en Sabrina mee.
                            De kosten worden nog medegedeeld... Daar zijn we nog niet uit... Waarschijnlijk is dit 2 Euro per persoon.
                            Dit voor de onkosten, eten en drinkel van de modellen en betalen van de visagisten. We hebben sponsors die mee helpen en dus de prijs drukken. (Onderandere Canon belgium die er ook een demonstratie zal geven van hun materiaal en printers)
                            En natuurlijk is er de mogelijkheid tot 't nuttigen van Fanta of een andere drank. Er zal, zoals in winterslag een kantine opgezet worden voor ons.
                            Let wel. Deze dag is enkel voor BDers, dus geen andere toeristen.
                            We hebben die zondag het alleenrecht van het domein. Dus schrijf je tijdig in want dit maal is er een inschrijvingsstop op 70 BDers. Als deze binnen zijn gaan de poorten dicht en komt er geen kat meer in. (of uit)
                            Last edited by mic; 5 augustus 2005, 19:29.

                            Comment


                            • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                              Oorspronkelijk geplaatst door JP
                              Hallo Mic,

                              nog een plaatske vrij?
                              wil da ook wel eens proberen
                              als ik jullie resultaten zie kan ik er alleen maar uit leren
                              Grtz
                              JP
                              ik zal eens kijken of er nog een plaatsje vrij is...

                              Comment


                              • Re: 21 Aug 2005 - Modellendag - Waterschei

                                Dus enkele mededelingen.
                                Er is een kantine ter plaatse voor drank.
                                Er is een inschrijvingsstop op 70 deelnemers.
                                We hebben de excusiviteit. Dat wil zeggen dat er die dag niemand anders binnenmag, geen toeristen. Enkel BD. (Spaart me naamtags uit)
                                Er zullen demonstraties zijn... oa. Canon. (nog niet 100%)
                                Er zullen +/- 35 modellen zijn.
                                Er zullen visagisten aanwezig zijn.
                                Er zullen verschillende wagens en moto's aanwezig zijn als decor.
                                We vragen 2 euro per persoon om de gemaakte onkosten te dekken (voer en drank modellen en visagisten, enz)
                                Er zal security aanwezig zijn (onder leiding van Teddy bear)
                                We zijn in onderhandeling om er ook een BBQ te houden aan lage prijsjes.
                                Er zullen veel evenementen zijn... Shows, avondkleding, trouwkleding, modeshows...enz.
                                Er zal begeleiding zijn voor beginnende modelfotografen.
                                Alleen hebben we zoveel aan te bieden dat we nog niet zeker zijn van het aanvangsuur... Dit zal wel vroeger zijn dan de SD Winterslag.
                                Maar het zal vlotter verlopen vermits dit enkel een modellendag is.
                                Je zal er wel alles over lezen in de komende dagen...

                                Nog een vraagje.
                                willen de mensen die modellen willen aanbrengen de namen doormailen naar:
                                info@jnmodels.com
                                Dan worden ze opgenomen in de lijst.
                                Last edited by mic; 6 augustus 2005, 17:43.

                                Comment

                                Working...
                                X