Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Schrijf mij ook maar rappekes in voor da ik me bedenk(ik twijfel al lang genoeg). Het is mijnen eerste en dus ga ik mij maar stillekes op den achtergrond houden
Het wordt ook mijn eerste sd en de eerste keer dat ik modellen via de cmos ga vastleggen. Ik heb nog geen idee wat ik er van moet verwachten.
Maar als ik zo de post van mic lees ga ik niet genoeg hebben aan 2* 512 & 256Mb CF (een Eos 350D lust ze voor ontbijt) Is er een mogelijkheid om de foto’s tussen door op cd te zetten?
Hoe dan ook het wordt vast een mooie start van mijn vakantie. Ik hoop alleen dat het niet te vroeg begint. Ik woon vlak bij de Afsluitdijk dus het is ff sturen naar België. Maar aan de andere kant, zoals elke doorgewinterde fotograaf je verteld soms moet je vroeg je bed uit voor mooie plaatjes.
Tot ziens op de 21e!
Grtx Johan
Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Comment