Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Helaas heb ik nog nooit zo'n modellendag gedaan, en vraag me ook af waarom ze met die dames niet eens buiten Limburg komen
Zijn er mensen van de kuststreek die de afstand overbruggen, waar ik eventueel mee meekan?
Buiten Limburg???
Tja, we proberen 't tweemaal uit in Genk (Limburg)
Daarna zijn we van plan een Benelux tour op te zetten met onze SD's...
Dus als jullie een koolmijn aan de kuststreek hebben (hoeft niet meer in werking te zijn) dan komen we af...
Tony ;
Kans zit er in dat ik er ook eens naartoe ga vanuit ( nabij ) Roeselare .
Rij eventueel via Brugge naar Gent .
Dat is wel rondrijden voor jou, dan heb je er in Waterschei zeker ene te goed hé
En uiteraard delen we transportkosten ... als die 'kans' zekerheid wordt => keep me posted
eindelijk de tijd gevonden om me achter dit topic te zetten. Bij de start van dit topic vind je de lijst met de kandidaten die zich al zeker hebben ingeschreven.... moest ik iemand vergeten zijn laat het me dan weten en dan kan ik de lijst aanpassen.
Voor degene die modellen meebrengen kan je me best een mailtje sturen met de namen van de kandidaten ( bjokke@onlinephoto.be)
Comment