Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wij zullen er ook zijn ...... kijken er alweer naar uit en dit keer zal onze jongste zoon (14) er ook bij zijn .... tenminste als hij volgende week een goed rapport naar huis brengt, sttttttttt zijn fuji S304 ligt klaar maar nog niet verklappen
groetjes, Nina , Swa en Robin "the fuji family"
PS: hebben ze daar ook een terril ter beschikking ? En gaat het regenen op 21 augustus ?
Size doesn't matter, achievement does ... Canon 7D ~ EF-S 17-55 IS + EF 24-105 L IS + EFS 18-135 IS + EF 70-300 DO IS ~ Canon Speedlite 420EX ~ Manfrotto 055CB + 322RC2 / Avatar Š pdeco
wij zullen er ook zijn ...... kijken er alweer naar uit en dit keer zal onze jongste zoon (14) er ook bij zijn .... tenminste als hij volgende week een goed rapport naar huis brengt, sttttttttt zijn fuji S304 ligt klaar maar nog niet verklappen
groetjes, Nina , Swa en Robin "the fuji family"
Zo te zien (en te lezen) gaat het er leuk aan toe op zo'n 'shooting day'
Ik ben er nog nooit bij geweest, het is voor mij dus totaal onbekend.
Graag had ik er ook eens bij geweest op 21 augustus in Genk.
Wat zijn echter de voorwaarden? Ik ben wel BD-lid sinds september 2004.
Hoe schrijf ik in, bij wie moet ik tercht.
Graag wat info hierover, wordt zéker geappreciëerd!
mvg,
Comment