Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe SD: OZR 10 Augustus BELANGRIJKE UPDATE 4/8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Komt in orde Vicky en Celle,

    Groetjes,
    Lexieke
    .:www.shadowarts.be:.

    Comment


    • Ik kom samen met vriendin om 11u, voor 's middags brengen we zelf eten mee, maar drank en eventueel nagerecht in de Zoo, 's avonds ja

      Greetz

      Sam Jae

      Comment


      • Hay Lexieke,

        Hier dan een virtueel bloemetje als dank voor het organiseren van deze SD en ik denk ,zoals ik de spirit ken van dit forum, dat het in naam is van heel de bende die zondag naar Olmen komt

        Groetjes Vicky

        Comment


        • Ik zal tegen iets voor 11h00 naar daar komen, maar er moet niet gezien worden naar mij om te eten. Niet 's middags, en niet 's avonds. Groetjes, en tot te zondag
          Nikon D90 + Canon Powershot G3

          Comment


          • @Vicky: tnx ;-)

            Hallo iedereen,

            na een lange vergadering met de mensen van de zoo etc en de mogelijkheden te bespreken voor zo een grote groep te plaatsen hebben we volgende dingen besloten, en deze zijn vrij definitief:

            - Aankomst te 11 of 13 uur, vrije keuze
            - Tussen 11.15 en 11.30 kunnen de mensen die willen een rondritje maken rond de dierentuin in een toeristisch treintje
            - Van 11.30 tot 15.00 gaan we (voor wie wil) rond de dierentuin wandelen in groep, met tussenin een terrasje. s Middags wordt er dus geen eten gaan voorzien oa owv de weinige reactie maar ook omdat dat al een uur na aankomst is. Je kan dus eten meenemen of je kan daar wat eten en je dan terug aansluiten bij de groep, maar als groep gaan we s middags NIET expliciet eten.
            - Om 15.00 of 15.30 kunnen de mensen die willen het circus bijhouden, wat naar eigen zeggen anderhalf uur plezier zou bieden en waar bovendien gefotografeerd mag worden, de mensen die dit niet doen kunnen samen wat drinken, nog wat rondwandelen,...
            - s Avonds eten we op zoo. Bij een inschrijving van MINIMUM 20 PERSONEN zal er een barbecue gegeven worden en zullen er geen aparte menus voorzien worden. Er zal wel een vegetarische barbecue zijn en een gewone. De menu van de barbecue vind je onderaan. De inschrijving moet gebeuren VOOR WOENSDAG avond zodat we bij te lage opkomst nog kunnen zoeken achter een alternatief. We hebben bij de avond normaal gezien (onder voorbehoud) nog een verrassing. De mensen van de zoo houden speciaal voor ons de zoo open tot tien uur ongeveer, maar het is niet zo dat we om tien uur buitengekeken worden. Blijven we wat zitten is dit geen enkel probleem, maar dat is zowat ongeveer het einduur. We mogen s avonds ook nog een 'avondwandeling' door het park maken en we krijgen het terras voor ons alleen.

            Door de dag mag iedereen in principe doen wat hij/zij wil en is vrij om al dan niet bij de groep te blijven. Je kan je op ieder ogenblik terug bij de groep voegen. Er zijn voor kindere tal van animaties voorzien (grote speeltuin, kinderboerderij,....)

            DE BBQ MENU

            Worstjes
            Kippenfilet
            Saté / rundsbrochette

            xxx

            Rijstschotel en aardappelsla

            xxx

            Diverse salades, worteltjes, komkommer, tomaten, witlof, appeltjes en rozijnen

            xxx

            Sauzen: Mayonnaise, tartaar en coctail

            xxx

            Stokbrood

            Nagerecht: Gebakken Banaan of ijs naar keuze

            Dit alles voor de prijs van 17,30€ pp. Voor kinderen is het 13,84€. Voor vegetariërs zijn er in plaats van vlees groentenburgers voorzien.

            Gelieve zo snel mogelijk in te schrijven zo dat wij een zicht krijgen op wat we moeten ondernemen verder.


            Ik hoop dat deze SD-planning jullie aanstaat, voor verdere vragen of opmerkingen mag je me altijd aanspreken in dit topic of mailen,

            Groetjes,
            Lexieke
            .:www.shadowarts.be:.

            Comment


            • Hoi Lexieke,

              voor zowel de 2 personen van Krisv5 en de vijf mensen van Chiel, wij komen allemaal om 11 uur. Eten enzo blijft allemaal hetzelfde zoals reeds eerder gemeld.
              BD0055BE of te wel Krisv5
              http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

              Comment


              • Potverd... Lexieke dat heb je fijn geregeld.
                Schrijf ons maar in voor die BBQ he.

                Comment


                • Peter en Tom proberen er te zijn om 11u, ze blijven voor de BBQ.

                  Thanks Lexieke.
                  http://pieterbie.skynetblogs.be

                  Comment


                  • Lexieke, om 11uur zal ik er zijn! De BBQ zal ik moeten laten passeren , sorry...
                    Peter
                    Turn beauty inside out!

                    Canon Stuff

                    http://users.telenet.be/Drah/

                    Comment


                    • Amai lexieke, dat heb je knap geregeld.
                      Het ziet er leuk uit. En als het weer dan zo is zoals nu??? prachtig gewoon.
                      Wij komen met drie tegen 13 uur zoals je al wist, maar blijven wel voor de bbq.
                      Lucas is 15 en eet héééééél veel
                      dus zeker geen vergissing en geen kindermenu.

                      Comment


                      • Hay Lexieke

                        Het programma ziet er heel goed uit, dat hebt ge prachtig geregeld. Ge moogt ons dus met 2 inschrijven voor 13 uur en de BBQ. Tot zondag
                        Groetjes
                        Celle en vicky
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • Ik en mijn vriedin komen om 11 uur, en eten 's avonds BBQ. 's middags zorgen we zelf voor eten.
                          http://www.vannecke.be
                          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                          Comment


                          • @pieterbie: voor Tom gewoon of kinder?

                            @de rest: alles is geupdate, gelieve even na te kijken of het klopt. Voor iedereen die het topic niet gevolgd heeft: op de eerste pagina staat het nieuwe menu, gelieve hier even voor te laten weten of je aan de bbq meedoet of niet,

                            Groetjes,
                            Lexieke
                            .:www.shadowarts.be:.

                            Comment


                            • Voor 1/2trouwboek en mezelf, we komen om 11.00h en eten mee natuurlijk

                              Dat treintje, dat zie ik wel erg zitten, een hoogtepunt v/d dag

                              Comment


                              • Hallo Lex,

                                Wijziging van plan. Mijn dochter en ik komen om 13.00 uur, maar blijven dan wel voor de BBQ. Dus 1 gewoon en 1 kindermenu.

                                CU
                                Canon 6D

                                Comment

                                Working...
                                X