Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Originally posted by Wunjo
@Vicky : Is dat dezelfde batterij die in de Ixus zit?
Hay Wunjo,
Dat kan ik zo niet zeggen maar hier een beschrijving van mijn batterij :
type NB-2L 7.4 V 570 mAh Li-ion
afmetingen : 4.5 cm lang x 3.2 breed x 1.5 hoog
één kant is plat en de andere afgerond en aan de platte kant 3 contactpunten.
Daar ik samen met Wunjo en co reis had ik mijzelven ook graag ingeschreven voor de bbq. Ik weet het, het is wat laat... maar jah druk druk druk.....
Indien dit niet meer mogelijk is wil één der inrichtende machten mij dan nog een mailtje sturen? Dan rij ik i.p.v. samen met den Wunjo.. in konvooi met de wunjo... kunnen we nog es racen ook.. (tot aan de flitskast... nahnahnah)
d'r is iemand pretty close 't ziekenhuis in gesukkeld en dat gaat nog altijd voor....dus ik ga jullie een ongelofelijk fantstische dag moeten toewensen...en laat maar wa moois zien van daar hè
Volgende keer beter hopelijk..
sorry lexieke voor 't ongemak in de organisatie...
Allé het is bijna zo ver.
Iemand een idee hoe lang je van Mechelen naar Olmen rijdt?
Kwestie van niet te laat aan te komen hé?
Als je het van Antwerpen weet dan reken ik dat er wel zelf bij.
Dat kan ik nog
Nou mensen, veel plezier en mooi licht toegewenst Wat een belangstelling he, ruim 6000x gelezen dit topic . Hulde ook voor de organisatie, dat moet niet makkelijk geweest zijn.
Comment