Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n BD-Badge. Nu nog een geschikte tas vinden om die 50-500 in te proppen. Want in mijn Velocity sling Pack van Tamrac voelt hij zich niet echt op zijn gemak.
Zal zondag gebruik maken om enkele tassen te inspecteren )
Brutte pech heb ik toch.Vorige week een reserve GP-batterij voor mijn canon s30 besteld bij een lokale groothandelaar en nu krijg ik te horen dat die niet in stock is en het nog 2 maanden kan duren eer hij ze terug in voorraad heeft. Dus heb ik eentje besteld online in Duitsland maar die heb ik dus niet meer voor zondag voor de SD in Olmen. Nu is mijn vraag heeft er iemand van jullie een batterij type NB-2L voor canon S30,S45 en S50 die ik zondag 10 augustus kan gebruiken als mijn batterij plat is
Reeds op voorhand bedankt.
Groetjes
vicky
Comment