Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe SD: OZR 10 Augustus BELANGRIJKE UPDATE 4/8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mensen, we moeten wel zien dat we niet alles afbreken hé?
    Want tenslotte hebben dolphin en lexieke al heel wat werk ingestoken.
    Maar ja, ik denk zoals Jacki.
    Ik was ook al aan het overwegen om eventueel later te komen en de volle pot te betalen.
    Maar ik vind wel mensen die het wel zien zitten ook wel vroeger mogen komen.
    Misschien kunnen we zoals Jacki zegt twee groepen maken.
    Wij zijn al met vijf hé Jacki?
    Dus op een rijtje gezet: wij komen tegen 13 u en blijven eten liefst buiten de zoo.
    Dan sparen we een uur uit hé dan kunnen we tot 18 u rondwandelen ipv 17 u hé?

    Comment


    • Originally posted by Act
      Mensen, we moeten wel zien dat we niet alles afbreken hé?
      Want tenslotte hebben dolphin en lexieke al heel wat werk ingestoken.
      Maar ja, ik denk zoals Jacki.
      Ik was ook al aan het overwegen om eventueel later te komen en de volle pot te betalen.
      Maar ik vind wel mensen die het wel zien zitten ook wel vroeger mogen komen.
      Misschien kunnen we zoals Jacki zegt twee groepen maken.
      Wij zijn al met vijf hé Jacki?
      Dus op een rijtje gezet: wij komen tegen 13 u en blijven eten liefst buiten de zoo.
      Dan sparen we een uur uit hé dan kunnen we tot 18 u rondwandelen ipv 17 u hé?

      Sorry zunne, Act, 'k wil niet onbeleefd overkomen, maar voor deze dag is er - buiten het regelen van het restaurant 's avonds - nog niet zo gek veel organisatie gevergd hé Laat ons eerlijk zijn hé! Of staat er ons nog een geweldige verrassing te wachten, waarbij we misschien doorheen de zoo op prof manier begeleid worden
      Sam greetzzzzzzz U
      -------------------------------------------
      Never apologize for showing feeling.
      When you do so, you apologize for the truth.
      -------------------------------------------
      Canon Stuff

      Comment


      • Originally posted by Frederik
        Originally posted by Sammeke
        [Je moest 'ns weten welke plannen ik vanavond in 't bad heb zitten uitdokteren
        Allé sammeke ... wie A zegt, moet B zeggen hé!!
        jamaar, ik heb toch nergens een A gezegd, tot net
        Trouwens, dat wordt dan in een splinternieuwe topic ontwikkeld
        Nog eventjes geduld alstublieft
        'k Moet nog even het één en het ander uitwerken! - jawel ...
        Sam greetzzzzzzz U
        -------------------------------------------
        Never apologize for showing feeling.
        When you do so, you apologize for the truth.
        -------------------------------------------
        Canon Stuff

        Comment


        • Lexieke, je heb al veel werk gestoken in het organiseren van deze SD, dat vinden wij heel tof, maar wij zouden liever ook tegen 13 uur naar de zoo komen en dan na 18 u buiten de zoo eten. Dus reken ons maar bij de groep van Jacki en Act en eventuel nog anderen.
          Groetjes
          Vicky en de Celle
          Groetjes Vicky

          Comment


          • Gezien er veel mensen niet echt akkoord zijn met het uur en het eten komen vanavond nieuwe afspraken hieromtrent online. Binnen enkele uurtjes dus meer nieuws, maar ik kan jullie al verklappen dat het wat beter zal zijn ;-)

            Groetjes,
            Lexieke
            .:www.shadowarts.be:.

            Comment


            • Originally posted by Sammeke
              LOL
              Je moest 'ns weten welke plannen ik vanavond in 't bad heb zitten uitdokteren

              Photo, please?????
              http://pieterbie.skynetblogs.be

              Comment


              • Voor alle duidelijkheid : ik breek niks af hoor, ik ben de initiatiefnemers van deze SD dankbaar.
                Ik heb gewoon een preferentie uitgedrukt.
                Als de meerderheid iets anders zou beslissen, ga ik mij daar naartoe schikken, no stress. Zelfs al zou dat zijn dat er zuiver vegetarisch gegeten moeten worden
                Grapje : ik heb zelf 3 jaar lang zuiver vegetarisch geleefd. Ik draag er nog de sporen van.
                Ik doe het voor de foto's en het gezelschap, niet noodzakelijkerwijze in deze volgorde.
                So : let's have some fun.
                http://pieterbie.skynetblogs.be

                Comment


                • Laten er geen misverstanden zijn: ik wil ook niemand afkraken hoor.
                  Ik vind het leuk dat er een SD in Olmen wordt georganiseerd .
                  Ik ben alleen een groot voorstander van eigen inbreng
                  En ik draai de boel altijd graag zo dat het naar mijn zin verloopt (vraag maar aan Erik ). Kortom, ik ben eigenlijk een vreselijk verwend nest... .

                  Ik vind het trouwens niet zo'n slecht idee om desnoods in twee groepen te starten hoor, mochten er mensen toch liever vroeg gaan (en bv. niet meeëten).

                  Jacki
                  Meer foto's op Mukblog

                  Comment


                  • Ok de nieuwe regeling Als je hieromtrent nog opmerkingen hebt, gelieve het zo snel mogelijk te laten weten zodat we het nog kunnen aanpassen:

                    We gaan proberen te regelen aan de inkom van de Olmense zoo dat ieder ingeschreven lid daar een 'BD-ticket' kan krijgen met daarbij dus het inkom ticket voor de Olmense zoo aan verminderde prijs. Zo kan iedereen komen wanneer hij/zij wil en is dus de vrijheid nog groter. En dat willen we bij deze SD dus bereiken: een samenkomst maar toch met grote vrijheid zodat jullie een beetje kunnen trekken waar jullie zin in hebben.

                    De afspraak blijft dus dat het begint om 11 uur maar dat iedereen die daarna komt gewoon zijn/haar inkom ticket kan halen wanneer hij/zij wil, eens zo makkelijk dus voor wie wat later wil komen.

                    Daarna zullen we samen gaan eten rond 18 uur in een eetzaakje waar we dan ook kunnen blijen plakken. Gelieve wel even te laten weten wie blijft eten zodat ik een aantal heb ongeveer,

                    Groetjes,
                    Lexieke
                    .:www.shadowarts.be:.

                    Comment


                    • Wij blijven eten en komen om 11h
                      Wij zijn met 5 man dus het zal wel lukken denk ik en ja het is niet
                      makkelijk een sd te regelen waar we iedereen kunnen plezieren
                      Met hier en daar een aanpassing lukt alles best en word het zekers een hele toffe sd met vele diertjes

                      Respect begint bij uzelve

                      Comment


                      • Wij zijn er waarschijnlijk ook al om 11.00 uur... Met de BD bus...
                        En we blijven eten... (Maar liefst langer dan 18.00 uur... ik eet namelijk heel traag...)

                        Comment


                        • Ik ga toch ook proberen om er om 10u55 te zijn, behoudens overmacht.
                          Ik zou graag blijven eten, en alé, mijn zoon Tom dan ook maar, 't is tenslotte een zondag, dan geven wij hem meestal te eten.
                          Thanks, Lexieke.
                          http://pieterbie.skynetblogs.be

                          Comment


                          • Ik en vriendin (Tony smeT en vriendin, Koenie(kunnen niet anders ) komen om 10.55 en blijven ook eten, maar dan liefst om 18.00 en buiten de zoo.

                            http://www.vannecke.be
                            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                            Comment


                            • ik & m'n schatje willen 's avonds ook gevoederd worden en eveneens wat later en buiten de Zoo. 11u of 13u maakt ons weinig uit.

                              Tot dan

                              Greetz

                              Sam Jae

                              Comment


                              • Het eten gebeurd dus buiten de zoo mensen, daar zijn geent twijfels over

                                Groetjes,
                                Lexieke
                                .:www.shadowarts.be:.

                                Comment

                                Working...
                                X