Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe SD: OZR 10 Augustus BELANGRIJKE UPDATE 4/8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lexieke

    mij mag je ook op de lijst zetten. Ik blijf niet zo lang dus voor het eten moet je mij niet bijrekenen.

    Ik weet niet of je al iets hebt gevonden om te eten, maar omdat ik uit de buurt ben kan ik je het volgende zeggen. In Olmen is er een taverne, De Waterhoek, waar veel volk binnen geraakt (wel reserveren om zeker te zijn). Daar is ook een speeltuintje aan en sinds kort hebben ze ook enkele dieren staan (voor wie die nog niet zijn moe gezien dan )

    Waterhoek nv
    Olmensebaan 126
    2490 Balen
    014/310444

    ps: ik heb hier geen aandelen hoor, dus wees vrij om iets anders te kiezen!!!!
    Nikon D90 + Canon Powershot G3

    Comment


    • Als het er maar lekker, gezellig en met goed weer "buiten" zitten is, en ja, een speeltuin zegt me wel iets

      Comment


      • Ik ben er zeker van dat er een heel groot terras aan is, maar het enige probleem wat is (ben hier niet zeker van) dat het met luifels is overdekt, en er zijpanelen staan. Kan wel zijn dat dat enkel het geval is als het slecht weer is. Terras kan toch wel een 100 man op, maar reserveren is dan zeker de boodschap.
        Nikon D90 + Canon Powershot G3

        Comment


        • Originally posted by Lexieke
          @Iedereen: er is een grote update op pagina 1 voor diegenen die het nog niet gezien hadden

          Groetjes,
          Lexieke
          Lexieke....eten zit er voor mij nie in 's avonds... 'k word om 7u ietwat netjes in Antwerpen verwacht...voor een feestje

          maybe next time the whole day
          some toys 4 big boys
          http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

          Comment


          • Klinkt allemaal wreed goed, hoor, Lexieke, je verwent ons.
            http://pieterbie.skynetblogs.be

            Comment


            • Originally posted by teddy-bear
              en ja, een speeltuin zegt me wel iets
              Remember, er zijn fotografen in de buurt hé

              Ik neem alvast een berg sandwichen mee voor 's middags, die kunnen dan onderweg dienen als extra bescherming voor den 10D van Wunjo

              @ Lexieke: hoe hou je dat vol, met al die kritiek? sjapo!

              Comment


              • Goeienacht allemaal...

                ben van vijf tot nu oa in Olmense Zoo geweest, opnieuw bij allerhande restaurants geweest (natuurlijk ook gaan testen ).
                Op de eerste plaats kunnen we al vertellen dat er in het circus gefotografeerd mag worden. Of dit normaal mag of niet, daar waren de directeur en een verantwoordelijke het wat oneens over, maar die dag mag het zowieso. FILMEN is NIET toegelaten en foto's mogen niet commercieel aangewend worden...

                Voor 's middags krijgen we voor de BDers een zaal ter beschikking, die ook toegangkelijk is voor de picknikkers onder ons. Het is wel zo dat we deze zaal alleen krijgen wanner de grote meerderheid een maaltijd van daar verbruikt, waar ik ook goed kan inkomen dat de mensen van de zoo zo redeneren. De menus zijn zoals reeds gezegd ofwel:
                - dagsoep, frietjes met videe of stoofvlees en een nagerecht aan 11 euro
                - self service @ ongeveer 9 euro
                - ook nog mogelijkheid om broodjes met een stuk vlaai te krijgen maar hierover morgen meer nieuws
                - het vegetarische menu is nog niet beslist en hierover zijn alle vorostellen welkom.

                Verder worden nog enkele extra verrassingen uitgewerkt, oa voor s avonds waardoor de plaats waar we dan eten nog niet bekend is. Meer info volgt weer snel,

                Groetjes,
                Lexieke
                .:www.shadowarts.be:.

                Comment


                • @Brieje: ook dit restaurant zat in mijn verlanglijstje en hier ben ik in de namiddag ook al langs geweest (was op goed geluk want later hoorde ik van iemand dat je dat gepost had dus het was zeker een heel goed idee, waarvoor dank) maar de uitbater kan helaas geen groepen aanvaarden tenzij we ons beperken tot 20 mensen met 1 menu... De uitbater kan er niets aan doen, op zondag heeft hij het altijd super druk, zit zijn zaak stampvol en kan hij dus geen groepen aanvaarden... Spijtig maar alvast erg bedankt voor de tip. Indien je nog tips hebt mag je altijd wat laten weten

                  Bedankt toch al voor je inbreng,
                  Groetjes,
                  Lexieke
                  .:www.shadowarts.be:.

                  Comment


                  • Goeiemorgen, Lexieke.
                    Klinkt goed daar 's middags in de Olmense Zoo. Je hebt toch gecheckt of ze fanta hebben voor Mic hé?
                    11euro lijkt mij niet overdreven voor wat je opnoemt.
                    Bedankt om je nachtrust te laten voor het goede doel!
                    http://pieterbie.skynetblogs.be

                    Comment


                    • Als de inschrijvingen nog niet afgesloten zijn dan mag je mij en m'n vrouwtje er ook bijplaatsen (Ron en Antje).

                      Is een beetje laattijdig maar normaal moest ik de vrijdag 24 uur werken en dan de zaterdag nog eens de hele nacht security in een horecazaak en je wil toch geen deelnemers die dan ergens in een hoekje van de zoo in slaap vallen hé alhoewel zou wellicht mooie foto opleveren.

                      Heb dus verlof gekregen voor vrijdag, zaterdagnacht wel werken maar zal een poging doen om zondag niet in slaap te vallen. We nemen picnic mee voor 's middags en blijven 's avonds niet eten (vanwege de dieren thuis).

                      Iedereen nog een prettig weekend! Groetjes ron

                      Comment


                      • Bedankt Lexieke voor de organisatie. Ik zal samen met mijn vrouwke 's middags wel zelf zorgen voor ons eten, circus zie ik wel zitten en 's avonds buiten de zoo eten is perfect.
                        En nu kan ik ook met zekerheid zeggen dat ik zal komen
                        http://www.vannecke.be
                        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                        Comment


                        • Hoi Lexieke,

                          Kunnen er nog 5 personen bij de lijst?
                          Waarvan er 3 ook ´s avond wel genieten van het menu!

                          grt. Chiel
                          lidnummer: BD0033NL

                          Comment


                          • Spijtig van die "speeltuin", keek er zo naar uit

                            Mmmm... verrassingen, daar hou ik wel van.

                            Volgens het aantal inschrijvingen, kunnen we niet beter heel de ZOO afhuren voor die dag

                            Al dat werk... en nog die massa's badges drukken.

                            Al die dieren in het park in de war, waarom wij geen Japans praten

                            Eingenlijk is deze SD een echte safari hé, de vraag is "wie is het (opgejaagde)wild".

                            Comment


                            • Hallo !

                              Ik ben nog maar net geregistreerd op deze site en zou me al willen inschrijven voor de SD.
                              We zijn met 4 personen.

                              Alvast bedankt !

                              bedankt r_caius voor de gouden tip !!!
                              Regards,

                              Himschoot Gerrit.
                              dotnetter.

                              Comment


                              • @Lexieke

                                het enige wat ik dan nog zo direct weet waar vrij veel volk binnen kan, en waar het (naar het schijnt lekker is) is D' Oude Linde in Ham. Dit is op 5 minuten van de zoo. Sorry dat ik niet meer weet, maar zo dikwijls gaan wij eigenlijk niet meer uiteten

                                D'Oude Linde
                                Wasseven 17
                                3945 Ham
                                Tel. 011/346428
                                Nikon D90 + Canon Powershot G3

                                Comment

                                Working...
                                X