Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe SD: OZR 10 Augustus BELANGRIJKE UPDATE 4/8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amaai! Zoveel inschrijvingen?! Dat wordt me een drukke bedoening zeg ... Als de beestje maar niet gaan lopen van zoveel camera's ineens
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

    Comment


    • Hoi Lexieke,

      je mag nog 2 extra personen (Wim en Thea) aan je lijst toevoegen, maar helaas niet voor het eten.

      Berichtje aan Chiel (FC Dongen): jaja Chiel, Krisje hier, die 2 extra personen moeten dus niet meer, dat heb ik al geregeld (hoop ik dan toch?)
      D'er gaat daar veul volk zen!
      BD0055BE of te wel Krisv5
      http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

      Comment


      • Ja hoor weer twee erbij
        NoName en Coby willen ook wel mee ,heb op mijn werk iemand gevonden die voor mij wil werken dus wij komen
        Wij eten mee in Zoo
        En we eten mee na de Zoo
        Groetjes NoName & Coby
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • We zijn nogmaar aan 56 mensen...
          dus de dieren zullen in de meerderheid zijn...

          Comment


          • Nou Mic, ik tel er al 68 (met alle aanmeldingen van vandaag er nog bij), dus als we niet uitkijken, zijn de dieren straks toch in de minderheid
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • Hallo mensen,

              de extra inschrijvingen vormen geen probleem, maar ik zal jullie morgen aan de lijst toevoegen, ben net thuis van een fantastisch dagje shooten met Jaja, Erik, Maturin en zn vrouwtje en nu even slapen

              Groetjes,
              Lexieke
              .:www.shadowarts.be:.

              Comment


              • Originally posted by dotnetter
                Hallo !

                Ik ben nog maar net geregistreerd op deze site en zou me al willen inschrijven voor de SD.
                We zijn met 4 personen.

                Alvast bedankt !

                bedankt r_caius voor de gouden tip !!!

                Ik zou zeggen van harte welkom.
                En dat van een J2EE-liefhebber zoals ik.
                Grapje
                http://pieterbie.skynetblogs.be

                Comment


                • Goeiemorgen allemaal,

                  de lijst is al geupdate, aan iedereen die er nog niet opstond alvast welkom en aan de nieuwe leden tof dat jullie al onmiddellijk meegaan en welkom op het forum

                  @pieterbie & dotnetter: J2EE i like that maar dotnet is ook super fun ;-)
                  @Brieje: we gaan deze middag verder vergaderen over de organisatie en dan zal ik ook jou voorstel op tafel leggen, alvast bedankt alweer voor de tip

                  Groetjes,
                  Lexieke
                  .:www.shadowarts.be:.

                  Comment


                  • @Iedereen:
                    - kijk aub even op de eerste pagina of je op de lijst staat, met eventueel het juiste aantal personen. Kijk ook of je al iets over het eten achter je naam hebt staan en vul dit eventueel aan. Als je niets hebt staan gelieve zo spoedig mogelijk al voor s middags te laten weten, over s avonds zal de info vanavond online staan
                    - Gelieve ook even te laten weten wanneer je juist komt, zo kunnen we een beetje een overzicht maken

                    Groetjes,
                    Lexieke
                    .:www.shadowarts.be:.

                    Comment


                    • Originally posted by Lexieke
                      @Iedereen:
                      - kijk aub even op de eerste pagina of je op de lijst staat, met eventueel het juiste aantal personen. Kijk ook of je al iets over het eten achter je naam hebt staan en vul dit eventueel aan. Als je niets hebt staan gelieve zo spoedig mogelijk al voor s middags te laten weten, over s avonds zal de info vanavond online staan
                      - Gelieve ook even te laten weten wanneer je juist komt, zo kunnen we een beetje een overzicht maken

                      Groetjes,
                      Lexieke
                      Euhm, Liexieke : ik kan jouw post niet editeren hoor. Maar voor mij en voor Tom is het : (s middags ja - s avonds ja)

                      Ik geef toe : ik heb geen kennis/ervaring .net. Maar ik plaag op 't werk mijn collega's graag die met MS-technology werken. Kan het niet laten.
                      http://pieterbie.skynetblogs.be

                      Comment


                      • Ik zag het ook net en had het net aangepast maar nog niet gepost omdat ik iedereen aan het updaten ben ;-) maar het is dus in orde, alvast bedankt voor de helpende hand ;-)

                        Groetjes,
                        Lexieke

                        PS: ik zal je eens mailen over J2EE of een apart topicje over opstarten want dat zou alles een beetje in de war sturen in dit topic

                        PS2: achter jou naam staat ook nog niets ;-) en uit je vorige posting kan ik niet opmaken wanneer je je zoontje s zondags nu wel en wanneer niet eten geeft ;-) grapje he ;-)
                        .:www.shadowarts.be:.

                        Comment


                        • Hoi Lexieke,

                          de 2 personen van Krisv5: 's middags 2* JA - 's avonds 2* nee (helaas)

                          En ik denk de 5 personen van Chiel: 's middags 5* JA - 's avonds 3* Ja

                          Dus Chiel, correct me if I'm wrong!!
                          BD0055BE of te wel Krisv5
                          http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                          Comment


                          • Is gebeurd, bedankt al

                            Groetjes,
                            Lexieke
                            .:www.shadowarts.be:.

                            Comment


                            • @Jacki en mic: op dit moment tel ik er 72
                              .:www.shadowarts.be:.

                              Comment


                              • Hay Lexieke

                                Sorry dat ik zo laat reageer, maar juist mijn PC'ke opgezet
                                De Celle en ik komen om 13 uur en blijven 's avonds eten.
                                Zeg wat een organisatie en wat een hoop volk dat zal een gezellige boel worden onze eerst SD. Wij kijken er al naar uit
                                Groetjes
                                vicky en celle
                                Groetjes Vicky

                                Comment

                                Working...
                                X