Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe SD: OZR 10 Augustus BELANGRIJKE UPDATE 4/8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by mic
    Lexieke, mijn vrouwke wil ook meekomen... Ze is namelijk gek op beestjes...
    Dus jaja, ik zal twee plaatsjes in je BD bus willen bespreken.???
    Hé leuk! Dan leren we op onze tweede deelname shooting ook al uw vrouwke kennen
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

    Comment


    • #62
      Hoi Lexieke,

      zeer graag wil ik er deze keer ook weer bij zijn, maar het zijn op dat momment de laatste dagen voor ik verlof neem en wegens de grote drukte op het werk kan ik nu niet beloven dat ik erbij zal zijn, dit weet ik pas de dag voordien, indien het kan zal ik zeker aanwezig zijn, hopelijk tot dan.

      digiron

      Comment


      • #63
        Originally posted by mic
        Lexieke, mijn vrouwke wil ook meekomen... Ze is namelijk gek op beestjes...
        Dus jaja, ik zal twee plaatsjes in je BD bus willen bespreken.???
        Leuk Mic, kunnen we haar eindelijk eens ontmoeten.
        Laat me raden: ze is rond en oranje en groeit als ze teveel water drinkt
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #64
          Hoi dat word een hele mooie bende in de zoo En ja hoor Mic je vrouwtje komt ook mee weer een nieuw model voor mijn lensje
          Lexie schrijf ook mijn dochtertje in

          Respect begint bij uzelve

          Comment


          • #65
            Okidoki ;-)

            Groetjes,
            Lexieke
            .:www.shadowarts.be:.

            Comment


            • #66
              Originally posted by Umco
              Hoi dat word een hele mooie bende in de zoo En ja hoor Mic je vrouwtje komt ook mee weer een nieuw model voor mijn lensje
              Lexie schrijf ook mijn dochtertje in


              Oei, ... ik denk dat ze incognito wil komen...
              Ze heeft zo al genoeg last van fotografen en mensen die om een handtekening vragen... Dit is dus een uitstap voor haar.

              Comment


              • #67
                Misschien wordt dit wel mijn eerste SD, jullie bijten toch niet hé
                Simkin.

                portfolio: http://www.megapixel.tk

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Simkin
                  Misschien wordt dit wel mijn eerste SD, jullie bijten toch niet hé
                  Als je genoeg eten meebrengt mag dat geen probleem zijn
                  http://www.vannecke.be
                  Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                  Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                  Comment


                  • #69
                    We zijn altijd lief de eerste keer ;-)
                    .:www.shadowarts.be:.

                    Comment


                    • #70
                      Jammer, ik heb da zo graag als ze bijten Allé, zet mij der maar op dan
                      Simkin.

                      portfolio: http://www.megapixel.tk

                      Comment


                      • #71
                        Komt in orde ;-)
                        .:www.shadowarts.be:.

                        Comment


                        • #72
                          Hoi, als groentje heb ik een paar vragen over zo'n SD-dag.

                          - Wat houdt dat juist in?
                          - Kan je veel vragen stellen?
                          - Worden er demo' gegeven?
                          - Kan je ook voor effe komen?
                          - Wat houdt zo'n inschrijving in?
                          - En de kostprijs, is dat de inkomsprijs + eten?

                          Misschien bestaat hier ergens al een thread over, dan wil ik me verontschuldigen.

                          Wat de treinreizigers betreft wil ik effe iets positiefs opmerken, bij ons bestaat zoiets als belbussen!!! Je belt gewoon naar de lijn dat je op die dag om dat uur met de bus van het station in Mol naar de Olmense Zoo wil. Dan zal er een busje klaar staan, en die dienst bestaat ook op een zondag dacht ik.

                          Ikzelf moet hiervoor maar 3 minuutjes rijden dus dat zou wel een meevaller zijn. Ik moet het wel nog effe voorstellen thuis, want ik ben onlangs vader geworden en daar kruipt toch ook wel wat tijd in
                          Nikon D90 + Canon Powershot G3

                          Comment


                          • #73
                            'k zal trachten een antwoord te geven

                            - Wat houdt dat juist in?
                            Een gezellige shootings dag onder de leden in de zin "Alles mag, niets moet".

                            - Kan je veel vragen stellen?
                            Van het begin tot het einde, eens het slachtoffer gevonden te hebben
                            - Worden er demo' gegeven?
                            We zijn een en al "demo"

                            - Kan je ook voor effe komen?
                            Natuurlijk...

                            - Wat houdt zo'n inschrijving in?
                            Niets, alleen dat de organisator een kijk op de zaak heeft.

                            - En de kostprijs, is dat de inkomsprijs + eten?
                            In dit geval, de Olmense zoo, het verminderd inkomsgeld, en uw vrije keuze van eten.

                            Simpel hé


                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Simkin
                              Misschien wordt dit wel mijn eerste SD, jullie bijten toch niet hé

                              Ahum, eerlijkheid gebied mij toe te geven dat ik al 'ns een paar mensen heb gebeten, maar die wonden zijn in de loop der jaren toch min of meer geheeld
                              Sam greetzzzzzzz U
                              -------------------------------------------
                              Never apologize for showing feeling.
                              When you do so, you apologize for the truth.
                              -------------------------------------------
                              Canon Stuff

                              Comment


                              • #75
                                [quote]Originally posted by Brieje
                                Hoi, als groentje heb ik een paar vragen over zo'n SD-dag.

                                - Wat houdt dat juist in?
                                Een ganse dag foto's trekken en lachen met de zotste bende van de Benelux
                                - Kan je veel vragen stellen?
                                Drie vragen per deelnemer ( de eerste aan mij ben je nu al kwijt)
                                - Worden er demo' gegeven?
                                Ja, de ganse dag door kan je aan eender wie vragen stellen over zijn/haar toestel en de crew heeft gewoonlijk nieuwe modellen toestellen bij die je kan uitproberen...
                                - Kan je ook voor effe komen?
                                Tuurlijk, maar er staat een minimum op van 6,4 min. (Die zijn nodig om iedereen goedendag te zeggen)
                                - Wat houdt zo'n inschrijving in?
                                Niets, enkel dat de organisator weet hoeveel BDers er komen, i.v.m. de organistatie...
                                - En de kostprijs, is dat de inkomsprijs + eten?
                                Dat bepaal je zelf. De organisatie en de SD is gratis. Je betaald de inkom van de Zoo, in dit geval, en als je iets eet of drinkt betaal je dat ook. (als je wil... Er zijn BDers die hun bankkaart uitlenen )

                                Al bij al zijn de BD shootings fantastische dagen . Je leert er veel vriendelijk mensen kennen, en je leert er veel over Digitale fotografie en toestellen enz...
                                Plus je kaakspieren doen pijn van 't lachen.

                                Ik heb zeer veel geleerd op de BD shootings.
                                Onderandere:
                                Mijn flits gebruiken op de Shooting in Luik, Middeleeuwse kerk fotograferen. Danke Erik,... Erik Mansvelders is een beroemd Nederlands schrijver, onderandere de auteur van het boek Digitale Fotografie ( en honderden andere)
                                Foto's leren nemen in volle zon met strakke schaduwpartijen op de BD shooting in Roermond.
                                Witbalans en werken in slecht weer op de Shooting in Maastricht.
                                Met DOF leren werken op de BD dag in Hasselt en het mijnmuseeum in Beringen.
                                Leren omgaan met de manuele instellingen van mijn Oly op de shooting van de Japanse tuin Hasselt. (Danke jaja)
                                Stads- en portret-fotografie op de Shooting in Gent.
                                Spelen met de sluitertijden en voorzetlenzen, filters o.a. de polafilter, op de shooting in Antwerpen en foto's nemen vanaf een (rijdende) motor. Plus een tocht langs de haven.
                                Zo zie je maar, op zo'n shooting day kan je aan iedereen vragen stellen over wat je maar wil.
                                Als je 't éénmaal meegemaakt hebt, ga je altijd mee... ik zou zegge 't is plezanter dan 't boskamp van de Chiro.


                                Comment

                                Working...
                                X