Originally posted by Lexieke
Oei precies een slecht idee
Dan zal ik het even anders aanpakken. Aan iedereen gelieve om even te reageren of je graag zou willen blijven eten of niet... Er zijn twee mogelijkheden, ofwel eten we in de zoo rond 17 uur en blijven we daar wat zitten. Normaal sluit het restaurant daar rond 18 uur maar het is dus niet zo dat ze je buitenkijken of zo... En anders gaan we op verplaatsing eten, waarschijnlijk dan ook wat later, ik ga nu eens zoeken achter wat in de buurt...
Laat dus even weten of je blijft eten en wat je voorkeur is: in de zoo rond 17 uur of op verplaatsing (niet al te ver natuurlijk) en wat later, waar we ook kunnen plakken ;-)
Bedankt al voor de meewerking,
Groetjes,
Lexieke
Oei precies een slecht idee
Dan zal ik het even anders aanpakken. Aan iedereen gelieve om even te reageren of je graag zou willen blijven eten of niet... Er zijn twee mogelijkheden, ofwel eten we in de zoo rond 17 uur en blijven we daar wat zitten. Normaal sluit het restaurant daar rond 18 uur maar het is dus niet zo dat ze je buitenkijken of zo... En anders gaan we op verplaatsing eten, waarschijnlijk dan ook wat later, ik ga nu eens zoeken achter wat in de buurt...
Laat dus even weten of je blijft eten en wat je voorkeur is: in de zoo rond 17 uur of op verplaatsing (niet al te ver natuurlijk) en wat later, waar we ook kunnen plakken ;-)
Bedankt al voor de meewerking,
Groetjes,
Lexieke
Lexieke, ik denk dat het vrij simpel is ...
De groep bestaat nou al uit zo'n 50 mensen ... niet iedereen zal blijven eten, maar ik denk dat je toch zou moeten zoeken naar een aangename locatie waar je met zo'n 25à35 mensen terecht kan, en waar m'n veggie - pasta - salades - een brokje vlees kan eten ...
Je hebt nog een grote week; dat is echter niet zo lang meer ... Of mensen blijven eten, zullen ze wellicht ook maar bevestigen éénmaal ze vernemen wat, waar en hoe?!
Dus, als je met een redelijk voorstel kan afkomen (met een lijst van eetmogelijkheden), dan zal je een lijst kunnen opstellen van mensen die blijven eten ...
Als we in de zoo blijven, dan eten wij niet meer, indien anders ... weet ik nog niet ...
we wachten op het alternatief
Aan deze snelle filosofie zou je toch al wel wat moeten hebben ... Jammer, dat je dat niet eerder voorstelde van eten in de zoo, had je wellicht ook méér tijd gehad om naar een alternatief te zoeken
Comment