Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe SD: OZR 10 Augustus BELANGRIJKE UPDATE 4/8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by Lexieke
    Oei precies een slecht idee

    Dan zal ik het even anders aanpakken. Aan iedereen gelieve om even te reageren of je graag zou willen blijven eten of niet... Er zijn twee mogelijkheden, ofwel eten we in de zoo rond 17 uur en blijven we daar wat zitten. Normaal sluit het restaurant daar rond 18 uur maar het is dus niet zo dat ze je buitenkijken of zo... En anders gaan we op verplaatsing eten, waarschijnlijk dan ook wat later, ik ga nu eens zoeken achter wat in de buurt...

    Laat dus even weten of je blijft eten en wat je voorkeur is: in de zoo rond 17 uur of op verplaatsing (niet al te ver natuurlijk) en wat later, waar we ook kunnen plakken ;-)

    Bedankt al voor de meewerking,

    Groetjes,
    Lexieke

    Lexieke, ik denk dat het vrij simpel is ...
    De groep bestaat nou al uit zo'n 50 mensen ... niet iedereen zal blijven eten, maar ik denk dat je toch zou moeten zoeken naar een aangename locatie waar je met zo'n 25à35 mensen terecht kan, en waar m'n veggie - pasta - salades - een brokje vlees kan eten ...
    Je hebt nog een grote week; dat is echter niet zo lang meer ... Of mensen blijven eten, zullen ze wellicht ook maar bevestigen éénmaal ze vernemen wat, waar en hoe?!
    Dus, als je met een redelijk voorstel kan afkomen (met een lijst van eetmogelijkheden), dan zal je een lijst kunnen opstellen van mensen die blijven eten ...
    Als we in de zoo blijven, dan eten wij niet meer, indien anders ... weet ik nog niet ...
    we wachten op het alternatief
    Aan deze snelle filosofie zou je toch al wel wat moeten hebben ... Jammer, dat je dat niet eerder voorstelde van eten in de zoo, had je wellicht ook méér tijd gehad om naar een alternatief te zoeken
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

    Comment


    • Liever iets later eten buiten de zoo.
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • Later, en blijven plakken

        Comment


        • Originally posted by Tony smeT
          Later, en blijven plakken

          Veel keus heb jij eigenlijk niet hé
          http://www.vannecke.be
          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

          Comment


          • Ja, zoek iets buiten de Zoo, want om 18.00 uur al gedaan???
            Da's toch wat vroeg he?
            Normaal babbelen we toch altijd zo'n twee, drie uur na...
            Dus dat kan moeilijk als ze al om 18.00 sluiten.
            Zoek misschien eens een restaurant in de omgeving... en zorg vooral dat ze alles hebben , ik bedoel er zijn mensen die vegetariër zijn...
            Sammeke heeft groot gelijk hoor. Van 17.00 tot 18.00 is véél te kort om te babbelen. We willen gezellig doorzakken met een lekkere Fanta...

            Comment


            • Originally posted by Wunjo
              Veel keus heb jij eigenlijk niet hé
              Krijg mij maar eens terug in je wagen als ik een paar drankjes binnen heb

              Comment


              • Originally posted by Tony smeT
                Originally posted by Wunjo
                Veel keus heb jij eigenlijk niet hé
                Krijg mij maar eens terug in je wagen als ik een paar drankjes binnen heb

                Tja als het niet lukt ...... Zijn er daar nog kooien vrij in Olmen?
                http://www.vannecke.be
                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                Comment


                • Ik zou ook zeggen buiten de zoo eten, zie da ze der daar een zootje van maken.

                  Bweek net gekeken : 182 km, bijna 2u bollen voor mij. Maar goed, voor een SD moet je wat over hebben
                  http://pieterbie.skynetblogs.be

                  Comment


                  • Originally posted by pieterbie
                    Bweek net gekeken : 182 km, bijna 2u bollen voor mij. Maar goed, voor een SD moet je wat over hebben

                    Amai, ik moet gelukkig maar 181 km rijden volgens Route66
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                    Comment


                    • Voor ons ook liefst buiten dan, kwaliteit van het eten + gezelligheid (buiten met goed weer) is toch ook heel belangrijk.

                      Sorry, maar is dan 6/7h in de zoo niet wat "te" lang, ik bedoel, bij de SD van de Hasseltse tuin, hadden we het in 2H toch ook echt helemaal gezien en vielen we daarna in een "gat" van 2h ronddolen. Is om 13.00H samenkomst dan mischien niet meer aangewezen?

                      Ik ken de ZOO niet maar volgens het plan op internet is ie toch niet zo groot.

                      @ Tony
                      Van blijven "plakken" kennen wij alles van, hé Tony



                      Comment


                      • Originally posted by teddy-bear
                        Sorry, maar is dan 6/7h in de zoo niet wat "te" lang, ik bedoel, bij de SD van de Hasseltse tuin, hadden we het in 2H toch ook echt helemaal gezien en vielen we daarna in een "gat" van 2h ronddolen. Is om 13.00H samenkomst dan mischien niet meer aangewezen?

                        Ik ken de ZOO niet maar volgens het plan op internet is ie toch niet zo groot.
                        Had ik ook al aan gedacht. De Olmense zoo is nu ook weer niet zoooo groot, dus ik kan me ook voorstellen dat je daar alles op een namiddagje wel gezien hebt. Toen ik een tijdje geleden naar de zoo van Antwerpen was geweest, had ik het ook al allemaal gezien in de vroege namiddag hoor (was er al van 10u).

                        Voor de rest lijkt het me ook een beter idee om wat later te eten in een ander restaurant. Dan gaat alles er toch wat minder 'stressy' aan toe moeten gaan.
                        :: http://www.dpix.be ::

                        Comment


                        • Originally posted by teddy-bear
                          Voor ons ook liefst buiten dan, kwaliteit van het eten + gezelligheid (buiten met goed weer) is toch ook heel belangrijk.
                          Sorry, maar is dan 6/7h in de zoo niet wat "te" lang, ik bedoel, bij de SD van de Hasseltse tuin, hadden we het in 2H toch ook echt helemaal gezien en vielen we daarna in een "gat" van 2h ronddolen. Is om 13.00H samenkomst dan mischien niet meer aangewezen?
                          Teddy, dat is precies waar ik onder het eten over zat te denken. Aangezien ik toch ook zo'n twee uur moet rijden en de avond ervoor een bbq heb , had ik ondertussen al zo'n beetje besloten wat later te komen. 13.00 vind ik een prima tijd. Ik kom waarschijnlijk in elk geval pas rond die tijd, ook al verzamelt de rest zich vroeger. Dan betaal ik liever de volle mep.
                          En als sommigen om 11 uur willen en anderen om 13 uur, kunnen we misschien in twee groepen starten? Soort ploegenachtervolging

                          Sorry, Lexieke voor al deze aanpassingen en (opbouwende ) commentaren, maar misschien had je toch iets eerder wat praktische informatie erbij moeten zetten.

                          Jacki
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • Originally posted by Jacki
                            Originally posted by teddy-bear
                            Voor ons ook liefst buiten dan, kwaliteit van het eten + gezelligheid (buiten met goed weer) is toch ook heel belangrijk.
                            Sorry, maar is dan 6/7h in de zoo niet wat "te" lang, ik bedoel, bij de SD van de Hasseltse tuin, hadden we het in 2H toch ook echt helemaal gezien en vielen we daarna in een "gat" van 2h ronddolen. Is om 13.00H samenkomst dan mischien niet meer aangewezen?
                            Teddy, dat is precies waar ik onder het eten over zat te denken.

                            Jacki

                            LOL
                            Je moest 'ns weten welke plannen ik vanavond in 't bad heb zitten uitdokteren
                            Op een dag vernemen jullie het hier nog wel ... en dan zal ik daarbij wel 'ns refereren naar de woorden die ik hier geplaatst heb!!
                            Sam greetzzzzzzz U
                            -------------------------------------------
                            Never apologize for showing feeling.
                            When you do so, you apologize for the truth.
                            -------------------------------------------
                            Canon Stuff

                            Comment


                            • Originally posted by Sammeke
                              Je moest 'ns weten welke plannen ik vanavond in 't bad heb zitten uitdokteren
                              Op een dag vernemen jullie het hier nog wel ... en dan zal ik daarbij wel 'ns refereren naar de woorden die ik hier geplaatst heb!!
                              Nou maak je me wel heeeeeel nieuwsgierig
                              Meer foto's op Mukblog

                              Comment


                              • Originally posted by Sammeke
                                [Je moest 'ns weten welke plannen ik vanavond in 't bad heb zitten uitdokteren
                                Allé sammeke ... wie A zegt, moet B zeggen hé!!
                                :: http://www.dpix.be ::

                                Comment

                                Working...
                                X