Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe SD: OZR 10 Augustus BELANGRIJKE UPDATE 4/8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is genoteerd ;-) Ook voor jou Teddy,

    Groetjes,
    Lexieke
    .:www.shadowarts.be:.

    Comment


    • Zelfde als Wunjo, want dat is de chauffeur

      Is er bij de bbq ook drank inbegrepen??

      Comment


      • Originally posted by Lexieke
        @pieterbie: voor Tom gewoon of kinder?

        Doe maar gewoon voor Tom, Lexieke.
        http://pieterbie.skynetblogs.be

        Comment


        • Hai Lexieke,

          Wij (Sam&Girly) blijven ook 's avonds voor de barbecue ... Girly is wel meer van de veggie-aard (zelf lust ik tussendoor ook wel graag een groentenburger) ... maar ze lust voor de rest gelukkig ook wel een stukje kip en een worstje, net als ik ... mag wel hé?! 't Zou anders wel een beetje saai zijn hé ... om de éne na de andere groentenburger te moeten verorberen
          Noteer ook maar dat we redelijke eters zijn!!

          Hoe zit het daar eigenlijk met parking ... voldoende plaats op eigen parking van de zoo?? Gratis of betalend??

          Sam greetzzzzzzz U
          -------------------------------------------
          Never apologize for showing feeling.
          When you do so, you apologize for the truth.
          -------------------------------------------
          Canon Stuff

          Comment


          • Ook wij eten mee met de BBQ
            Groetes NoName & Coby
            Nikon D100,
            Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
            www.langenacker.nl

            Comment


            • je mag ons ook inschrijven voor de bbq Lexieke, twee volwassenen en drie kinderen, we zijn er om 11u als alles goed gaat, tot zondag
              @mimi
              "There is no path
              You create it
              Once you set out to walk it"

              Canon 350D + canon 28-135 IS USM

              Comment


              • Lexieke,

                Onder 'slechte' invloeg van zijn vader heeft mijn zoon Tom zich ook lid gemaakt van BD onder de nickname 'archer'.

                Is 't veel gevraagd om ook een badge te willen voorzien voor hem op de SD? Hij zou het uiteraard leuk vinden om 'part of the club' te mogen zijn en niet zomaar het zoontje van pieterbie.
                And who can blame him?

                Thanks,

                Peter.
                http://pieterbie.skynetblogs.be

                Comment


                • Hallo pieterbie,

                  Ik heb steeds "BD-badge" bij in m'n fototas - dus geen probleem ...

                  Jaja

                  Originally posted by pieterbie
                  Lexieke,

                  Onder 'slechte' invloeg van zijn vader heeft mijn zoon Tom zich ook lid gemaakt van BD onder de nickname 'archer'.

                  Is 't veel gevraagd om ook een badge te willen voorzien voor hem op de SD? Hij zou het uiteraard leuk vinden om 'part of the club' te mogen zijn en niet zomaar het zoontje van pieterbie.
                  And who can blame him?

                  Thanks,

                  Peter.
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • Originally posted by Tony smeT
                    Zelfde als Wunjo, want dat is de chauffeur

                    Is er bij de bbq ook drank inbegrepen??

                    Spijtig genoeg Tony, we hebben ervoor gepleit maar het mocht niet baten ;-) De dranklijst zal ik morgen ook online zetten,

                    Groetjes,
                    Lexieke
                    .:www.shadowarts.be:.

                    Comment


                    • Originally posted by Sammeke
                      Hai Lexieke,

                      Wij (Sam&Girly) blijven ook 's avonds voor de barbecue ... Girly is wel meer van de veggie-aard (zelf lust ik tussendoor ook wel graag een groentenburger) ... maar ze lust voor de rest gelukkig ook wel een stukje kip en een worstje, net als ik ... mag wel hé?! 't Zou anders wel een beetje saai zijn hé ... om de éne na de andere groentenburger te moeten verorberen
                      Noteer ook maar dat we redelijke eters zijn!!

                      Hoe zit het daar eigenlijk met parking ... voldoende plaats op eigen parking van de zoo?? Gratis of betalend??


                      Parking is gratis en ruuuuuuuuuuuuuuuuuuimte genoeg aangezien er twee zijn

                      Groetjes,
                      Lexieke
                      .:www.shadowarts.be:.

                      Comment


                      • Originally posted by pieterbie
                        Lexieke,

                        Onder 'slechte' invloeg van zijn vader heeft mijn zoon Tom zich ook lid gemaakt van BD onder de nickname 'archer'.

                        Is 't veel gevraagd om ook een badge te willen voorzien voor hem op de SD? Hij zou het uiteraard leuk vinden om 'part of the club' te mogen zijn en niet zomaar het zoontje van pieterbie.
                        And who can blame him?

                        Thanks,

                        Peter.
                        Geen enkel probleem ;-)

                        Groetjes,
                        Lexieke
                        .:www.shadowarts.be:.

                        Comment


                        • Nog even ter bevestiging Lex: ik eet mee met de bbq en kom dus om 13 uur. Voor mij vegetarisch, hoewel ik een kipfilet ook niet afsla .

                          Jacki
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • Ok Jacki

                            Groetjes,
                            Lexieke
                            .:www.shadowarts.be:.

                            Comment


                            • Hoi Lexieke,

                              Het zier er naar uit dat het zondag toch niet gaat lukken om te komen.
                              Helaas, want ik had zo'n zin om mijn eerste SD mee te maken en dan nog wel in een dierentuin, een van m'n favoriete plekken.

                              Maar onze verbouwing kost erg veel tijd en we willen proberen zo snel mogelijk weer in ons huis te kunnen slapen... dus nog veel werk.

                              Mocht het toch lukken dan laat ik het nog weten maar reken er bij voorbaat niet op.

                              Groetjes,
                              Pedro
                              Pedro

                              ============
                              Nikon D70
                              ============

                              Comment


                              • Ik zal er vanaf 11u zijn (dat treintje wil ik niet missen! ) en 's avonds zal ik ook blijven eten. Je mag voor die bbq voor mij een gewone menu voorzien, kindermenu's en groentenburgers zijn niet echt aan mij besteed .
                                :: http://www.dpix.be ::

                                Comment

                                Working...
                                X