Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Wij (Sam&Girly) blijven ook 's avonds voor de barbecue ... Girly is wel meer van de veggie-aard (zelf lust ik tussendoor ook wel graag een groentenburger) ... maar ze lust voor de rest gelukkig ook wel een stukje kip en een worstje, net als ik ... mag wel hé?! 't Zou anders wel een beetje saai zijn hé ... om de éne na de andere groentenburger te moeten verorberen
Noteer ook maar dat we redelijke eters zijn!!
Hoe zit het daar eigenlijk met parking ... voldoende plaats op eigen parking van de zoo?? Gratis of betalend??
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Onder 'slechte' invloeg van zijn vader heeft mijn zoon Tom zich ook lid gemaakt van BD onder de nickname 'archer'.
Is 't veel gevraagd om ook een badge te willen voorzien voor hem op de SD? Hij zou het uiteraard leuk vinden om 'part of the club' te mogen zijn en niet zomaar het zoontje van pieterbie.
And who can blame him?
Ik heb steeds "BD-badge" bij in m'n fototas - dus geen probleem ...
Jaja
Originally posted by pieterbie
Lexieke,
Onder 'slechte' invloeg van zijn vader heeft mijn zoon Tom zich ook lid gemaakt van BD onder de nickname 'archer'.
Is 't veel gevraagd om ook een badge te willen voorzien voor hem op de SD? Hij zou het uiteraard leuk vinden om 'part of the club' te mogen zijn en niet zomaar het zoontje van pieterbie.
And who can blame him?
Wij (Sam&Girly) blijven ook 's avonds voor de barbecue ... Girly is wel meer van de veggie-aard (zelf lust ik tussendoor ook wel graag een groentenburger) ... maar ze lust voor de rest gelukkig ook wel een stukje kip en een worstje, net als ik ... mag wel hé?! 't Zou anders wel een beetje saai zijn hé ... om de éne na de andere groentenburger te moeten verorberen
Noteer ook maar dat we redelijke eters zijn!!
Hoe zit het daar eigenlijk met parking ... voldoende plaats op eigen parking van de zoo?? Gratis of betalend??
Parking is gratis en ruuuuuuuuuuuuuuuuuuimte genoeg aangezien er twee zijn
And who can blame him?
Het zier er naar uit dat het zondag toch niet gaat lukken om te komen.
Helaas, want ik had zo'n zin om mijn eerste SD mee te maken en dan nog wel in een dierentuin, een van m'n favoriete plekken.
Maar onze verbouwing kost erg veel tijd en we willen proberen zo snel mogelijk weer in ons huis te kunnen slapen... dus nog veel werk.
Mocht het toch lukken dan laat ik het nog weten maar reken er bij voorbaat niet op.
Ik zal er vanaf 11u zijn (dat treintje wil ik niet missen! ) en 's avonds zal ik ook blijven eten. Je mag voor die bbq voor mij een gewone menu voorzien, kindermenu's en groentenburgers zijn niet echt aan mij besteed .
Comment