Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe SD: OZR 10 Augustus BELANGRIJKE UPDATE 4/8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by eMJeke
    Toch wreed hé dat ik niet kan komen....
    Oh, wat jammer!!! Op de motor-safari hebben we elkaar ook al niet veel kunnen spreken
    Volgende keer dan maar weer hé


    @ Lexieke: wil jij om 17h00 al tafelen?? Of naar de tafel stappen om een dik uur later lekker te smikkelen???
    'k Ben al benieuwd naar de menu's ... tof dat er aan veggie's wordt gedacht!
    Voor mij dan graag: "biefstuk - friet!"
    ... Nee, hoor, grapje!!! Eet al een aantal jaren geen rood vlees meer ... Dus, we zijn benieuwd naar wat er te smikkelen valt
    Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
    -------------------------------------------
    Girly
    --------------------------
    Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
    --------------------------

    Comment


    • Originally posted by mic
      Originally posted by vicky
      Hay Lexieke,
      de lijst is al lang geworden maar kan ik er nog bij en mijn 1/2 trouwboek "de Celle" komt ook mee. Hij kent wel niets van fotografie maar hij lacht graag, dus denk ik dat hij ook in goed gezelschap zal zijn op een SD van BD
      groetjes
      vicky
      Ah, eindelijk iemand die graag lacht... Dan zijn we met twee...

      Ela?! Ons niet vergeten hé
      Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
      -------------------------------------------
      Girly
      --------------------------
      Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
      --------------------------

      Comment


      • Originally posted by Girly
        @ Lexieke: wil jij om 17h00 al tafelen?? Of naar de tafel stappen om een dik uur later lekker te smikkelen???
        'k Ben al benieuwd naar de menu's ... tof dat er aan veggie's wordt gedacht!
        Ik moet zeggen dat ik 17 uur ook wel aan de vroege kant vind om te eten. Of is het vijf uur verzamelen en daarna met z'n allen naar het restaurant dat xxx km verderop ligt?
        Enne, noteer mij ook maar alvast voor het veggie-menu .

        Jacki
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • Hoi Lex,
          Normaal gezien neem ik mijn dochtertje van tweeenhalf ook mee. Aangezien het voor haar al een zeer vermoeiende dag zal zijn zullen wij om vijf uur terug naar huis vertrekken. Dan ben ik toch de eerste die een album on-line krijgt

          See you at the zoo!
          Canon 6D

          Comment


          • kleine opmerking: ga zelf toch met de wagen (niet met nmbs zoals aanvankelijk gepland) en heb nog twee plaatsen over. Dus mensen uit de buurt of langs het traject, die niet mee kunnen door verplaatsingsproblemen, of mensen die noodgedwongen met de trein dachten te gaan, reply / mail.

            Ben uit regio Londerzeel (NW van Vl-brabant)

            greetz

            Sam Jae

            Comment


            • Originally posted by Sam Jae
              kleine opmerking: ga zelf toch met de wagen (niet met nmbs zoals aanvankelijk gepland) en heb nog twee plaatsen over. Dus mensen uit de buurt of langs het traject, die niet mee kunnen door verplaatsingsproblemen, of mensen die noodgedwongen met de trein dachten te gaan, reply / mail.

              Ben uit regio Londerzeel (NW van Vl-brabant)

              greetz

              Sam Jae
              ok Sam Jae... dan moet ik je dus nie meepakken hè...

              dan zal ik je ter plaatse wel zien zeker
              some toys 4 big boys
              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

              Comment


              • Verzamelen om 10.55 .
                Niet alleen vrij vroeg (moet ik toch zeker om 9 uur vertrekken, maar is er nog een reden voor dit vreemde tijdstip? Waarom niet 11 uur

                Jacki
                Meer foto's op Mukblog

                Comment


                • Originally posted by Jacki
                  Verzamelen om 10.55 .
                  Niet alleen vrij vroeg (moet ik toch zeker om 9 uur vertrekken, maar is er nog een reden voor dit vreemde tijdstip? Waarom niet 11 uur

                  Jacki
                  Hei Jacki,
                  'k Meen te weten hoe het zit met dat vreemde tijdstip ... Lexieke wil graag zéker om 10h55 vertrekken - om eigenlijk zéker om 11h00 ten laatste en stipt te kunnen vertrekken, niet Lexieke??!
                  Sam greetzzzzzzz U
                  -------------------------------------------
                  Never apologize for showing feeling.
                  When you do so, you apologize for the truth.
                  -------------------------------------------
                  Canon Stuff

                  Comment


                  • Hallo allemaal, even wat antwoordjes hier

                    Waarom om 17 uur reeds eten: het wordt zowieso een vermoeiend dagje en aangezien het restaurant van de zoo rond 18 uur sluit eten we om 17 uur om zo nog even de tijd te hebben om rustig wat te eten.

                    Waarom 10:55, wel als ik dat verklaar dan ben ik het voordeel waarom ik dat uur gekozen heb ook weer kwijt... snappen wie snappen kan

                    Groetjes,
                    Lexieke
                    .:www.shadowarts.be:.

                    Comment


                    • Originally posted by Lexieke
                      Hallo allemaal, even wat antwoordjes hier

                      Waarom om 17 uur reeds eten: het wordt zowieso een vermoeiend dagje en aangezien het restaurant van de zoo rond 18 uur sluit eten we om 17 uur om zo nog even de tijd te hebben om rustig wat te eten.

                      Waarom 10:55, wel als ik dat verklaar dan ben ik het voordeel waarom ik dat uur gekozen heb ook weer kwijt... snappen wie snappen kan

                      Groetjes,
                      Lexieke
                      Wablief??? Om 17h00 gaan eten omdat het restaurant om 18h00 sluit???
                      En dan om 17h45 al buitengekeken worden zeker omdat ze tijdig willen sluiten??!
                      Sorry, maar om 17h00 kan ik niet in een half uur tijd (áls de bediening al vlot zal lopen, zal het toch beslist 17h15-17h30 zijn vooraleer we ons eten krijgen!) RUSTIG van lekker eten genieten ... Een restaurant dat om 18h00 sluit kan volgens mij ook niet veel soeps opdienen?? Waarom niet ergens buiten de zoo gaan eten, waar we op ons gemak kunnen tafelen, en wat kunnen blijven plakken om na te kaarten op de dag? Dat moet toch mogelijk zijn Soit, als de plannen blijven zoals ze vooropgesteld staan om om 17h00 al persé in de zoo te gaan eten, dan blijven Sammeke & Girly niet eten, maar dan zoeken we wel ergens een leuk plekje op hoor 'k Wil hier niet ondankbaar overkomen, maar dit lijkt me nu echt géén voorstel

                      PS: het wordt een vermoeiend dagje?? Niet vermoeiender dan de motor-auto safari naar mijn bescheiden mening ... Want, daarop moesten we ons telkens opnieuw gaan verplaatsen: auto in, auto uit, motor op, motor af ... Je moet ons niet onderschatten hoor, Lexieke
                      'k Ben 'ns benieuwd naar andere meningen, maar ik meen dat er nog mensen zullen zijn die dan liever niet blijven eten zo ... Dan wordt het misschien wel eerder een korte shooting day, met weinig napret ........................................
                      Sam greetzzzzzzz U
                      -------------------------------------------
                      Never apologize for showing feeling.
                      When you do so, you apologize for the truth.
                      -------------------------------------------
                      Canon Stuff

                      Comment


                      • Originally posted by Sammeke
                        Wablief??? Om 17h00 gaan eten omdat het restaurant om 18h00 sluit???
                        En dan om 17h45 al buitengekeken worden zeker omdat ze tijdig willen sluiten??!
                        Sorry, maar om 17h00 kan ik niet in een half uur tijd (áls de bediening al vlot zal lopen, zal het toch beslist 17h15-17h30 zijn vooraleer we ons eten krijgen!) RUSTIG van lekker eten genieten ... Een restaurant dat om 18h00 sluit kan volgens mij ook niet veel soeps opdienen?? Waarom niet ergens buiten de zoo gaan eten, waar we op ons gemak kunnen tafelen, en wat kunnen blijven plakken om na te kaarten op de dag? Dat moet toch mogelijk zijn Soit, als de plannen blijven zoals ze vooropgesteld staan om om 17h00 al persé in de zoo te gaan eten, dan blijven Sammeke & Girly niet eten, maar dan zoeken we wel ergens een leuk plekje op hoor 'k Wil hier niet ondankbaar overkomen, maar dit lijkt me nu echt géén voorstel
                        Ik ben het helemaal met je eens. Mag ik met jullie mee?

                        Jacki
                        Meer foto's op Mukblog

                        Comment


                        • Euhhh.. "ze" hebben wel een punt Lexieke.

                          1h 'tje maar om te bekomen en te eten, voor zo een ganse hoop mensen??

                          Dat gezellig nakaarten heeft bij ons bij de vorige SD tot 24.00h geduurd.!

                          Als de zaak sluit om 18.00h en we vliegen buiten, daarna een "cafeke" of zoiets opzoeken, zijn de meeste mensen weg denk ik, de "sfeer" zal ook gebroken zijn vrees ik

                          Comment


                          • Oei precies een slecht idee

                            Dan zal ik het even anders aanpakken. Aan iedereen gelieve om even te reageren of je graag zou willen blijven eten of niet... Er zijn twee mogelijkheden, ofwel eten we in de zoo rond 17 uur en blijven we daar wat zitten. Normaal sluit het restaurant daar rond 18 uur maar het is dus niet zo dat ze je buitenkijken of zo... En anders gaan we op verplaatsing eten, waarschijnlijk dan ook wat later, ik ga nu eens zoeken achter wat in de buurt...

                            Laat dus even weten of je blijft eten en wat je voorkeur is: in de zoo rond 17 uur of op verplaatsing (niet al te ver natuurlijk) en wat later, waar we ook kunnen plakken ;-)

                            Bedankt al voor de meewerking,

                            Groetjes,
                            Lexieke
                            .:www.shadowarts.be:.

                            Comment


                            • [/quote]
                              Ik ben het helemaal met je eens. Mag ik met jullie mee?

                              Jacki
                              [/quote]


                              U have got E-Mail
                              Sam greetzzzzzzz U
                              -------------------------------------------
                              Never apologize for showing feeling.
                              When you do so, you apologize for the truth.
                              -------------------------------------------
                              Canon Stuff

                              Comment


                              • Originally posted by Sammeke
                                U have got E-Mail
                                You've got an answer
                                Meer foto's op Mukblog

                                Comment

                                Working...
                                X