Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Hoe meer ik Belgiumdigital doorblader hoe meer ik schrik krijg om zelf nog foto's te maken. Er zijn hier zoveel mensen die waarlijk prachtige foto's afleveren dat ik het bijna niet meer zie zitten om zelf nog foto's te schieten. Ik voel me meer en meer een klungel in de fotografie. Ik vraag me af hoe jullie erin slagen dergelijk prachtig werk te leveren.
Ik hoop ooit eens ook zo'n foto op deze side te kunnen plaatsen.
Hoe meer ik Belgiumdigital doorblader hoe meer ik schrik krijg om zelf nog foto's te maken. Er zijn hier zoveel mensen die waarlijk prachtige foto's afleveren dat ik het bijna niet meer zie zitten om zelf nog foto's te schieten. Ik voel me meer en meer een klungel in de fotografie. Ik vraag me af hoe jullie erin slagen dergelijk prachtig werk te leveren.
Ik hoop ooit eens ook zo'n foto op deze side te kunnen plaatsen.
Groetjes en doe allen zo maar verder
spooky
I know how you feel, Spooky, maar een reden te meer om naar een SD te gaan. Zo ontdek je, misschien tot je teleurstelling, dat veel van die halfgoden van de digitale fotografie toch min of meer normale mensen zijn (op een paar na, natuurlijk).
Trouwens moet je in fotografie vooral het Nike-principe toepassen "Just Do It". En af en toe schiet je wel eens een foto waarmee je jezelf verbaast.
Wegens een technisch probleempje met mijn camera zou het kunnen dat ik die dag niet mee zal gaan . Ik vrees dat mijn camera niet in 20 dagen zal in orde zijn, maar hoop doet leven.
Originally posted by Wunjo
Wegens een technisch probleempje met mijn camera zou het kunnen dat ik die dag niet mee zal gaan . Ik vrees dat mijn camera niet in 20 dagen zal in orde zijn, maar hoop doet leven.
Dus je komt de volgende 20 dagen niet buiten
Kzal dan wel met eigen vervoer in Olmen zien te geraken ... geen alcohol voor mij op da trouwfeest de avond voordien
Als je erg graag wil komen naar de shooting, maar je wil niet zonder camera, wat begrijpelijk is... kan ik je eventueel wel voorzien van een camera die dag. Een echte digitale spiegelreflex zelfs (wel een van de allereersten, maar kom... zie http://www.steves-digicams.com/d620.html voor details). Je laat maar iets weten....
Zeg, moet er onderhand geen inschrijvingsstop worden ingesteld? Die dieren schrikken zich het apelazarus van al die fotografen. Hopelijk is het een grote dierentuin anders lopen we elkaar alleen maar voor de voeten.
Ik verheug me er wel op al die bekende en nieuwe gezichten te zien.
Comment