Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beurzen kelderen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: De beurzen kelderen

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
    Ik vraag mij af of er niks tegen die mannen te doen is.
    KLIK Pol, maar dan met een 9mm magnum patroon in de loop.

Comment

Die mooi in maatpak uit gedoste lui zijn al geruime tijd bezig neerwaartse koersen te forceren. Ik vraag mij af of er niks tegen die mannen te doen is. De wereld wordt hier alleszins niet beter van tenzij henzelf.
      Ja, enige zin voor evenwichtige welvaart ontgaat hen volledig.
      Onze maatschappij heeft monsters geschapen.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Die mooi in maatpak uit gedoste lui zijn al geruime tijd bezig neerwaartse koersen te forceren. Ik vraag mij af of er niks tegen die mannen te doen is. De wereld wordt hier alleszins niet beter van tenzij henzelf.
        ze overtreden niet echt een wet, maar berokkenen wel economische schade. 't Zal iets voor de vrederechter zijn dan. Die zal lachen en de traders ook.
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Laatst ergens gelezen dat de omzet in de geldhandel hoger ligt dan de handel in goederen en dat terwijl geld zou moeten dienen om goederen en diensten aan te schaffen.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Laatst ergens gelezen dat de omzet in de geldhandel hoger ligt dan de handel in goederen en dat terwijl geld zou moeten dienen om goederen en diensten aan te schaffen.
            middel-doel omkering. Volgens een van Vermeersch' boeken de kern van het probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
              middel-doel omkering. Volgens een van Vermeersch' boeken de kern van het probleem.
              Ik heb daar ooit een cijfer over gezien. Maar mijn geheugen laat me in de steek.

Comment

Misschien even terzijde, maar toch niet onbelangrijk voor onze financiële toekomst.
                De heer EDR zal zelf de begroting voor zijn rekening nemen en daar staat een nabije tijdslimiet op. Het zoveelste drukkingsmiddel van de Walen om de Vlamingen onder druk te zetten en nog meer te doen toegeven. Van een sluwe vos gesproken.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Over geld bestaat zo'n mooi (vergeten) spreekwoord:
                  "Het is kruis of munt", zei de non en ze trouwde de bankier.

Comment

middel-doel omkering.
                    een beetje zoals het misbruik van HDR-techniek dus.
                    Maar dat geheel terzijde.

Comment

Misschien even terzijde, maar toch niet onbelangrijk voor onze financiële toekomst.
                      De heer EDR zal zelf de begroting voor zijn rekening nemen en daar staat een nabije tijdslimiet op. Het zoveelste drukkingsmiddel van de Walen om de Vlamingen onder druk te zetten en nog meer te doen toegeven. Van een sluwe vos gesproken.
                      't Is toch niet meer dan logisch dat de begroting wordt opgesteld door de in de steigers staande regering. Als zowat alle onderhandelaars vinden dat een akkoord nagenoeg rond is, lijkt me jouw communautair getinte uitspraak in 't beste geval gratuit.
                      Moest er overeengekomen zijn dat de ontslagnemende regering de begroting zou opstellen, dan zou je (terecht) beweren dat EDR vlucht voor zijn verantwoordelijkheid.
                      Misschien ben je bang voor te sociaal geïnspireerde bezuinigingen en een nog ietsje minder rooskleurige "financiële toekomst" voor de rijken?
                      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                        Als zowat alle onderhandelaars vinden dat een akkoord nagenoeg rond is, lijkt me jouw communautair getinte uitspraak in 't beste geval gratuit.
                        Ik dacht dat vooral de ontslagnemende financiënexpert Reynders banden had met radicale Walen.

Comment

kunnen jullie ergens anders een draadje starten met communautair gekrakeel. Ik zou niet graag zien dat deze draad, die eigenlijk al een maatschappelijke discussie is, gesloten wordt.

mijn excuses als ik mij een Mod waan. Ik vind dit een interessant topic en zou graag zien dat het open blijft.

Comment

kunnen jullie ergens anders een draadje starten met communautair gekrakeel. Ik zou niet graag zien dat deze draad, die eigenlijk al een maatschappelijke discussie is, gesloten wordt.

mijn excuses als ik mij een Mod waan. Ik vind dit een interessant topic en zou graag zien dat het open blijft.
                            Je hebt gelijk. Nu is het nog vrij braaf, maar uit ervaring weten we dat dit niet zo blijft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                              Je hebt gelijk. Nu is het nog vrij braaf, maar uit ervaring weten we dat dit niet zo blijft.
                              We houden dat hier open, basta!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                                We houden dat hier open, basta!
                                spirit

Comment

Working...
                                X