Re: De beurzen kelderen
Vooral aan één zeel trekken. Afdoende besparingen opleggen zonder de koopkracht al teveel aan te tasten. Anders gaan we nog meer de dieperik in. En streng toekijken of dat ook gebeurt, met name aan de zuidkant. En bij die besparingen misschien ook eens aan de kant van de kosten gaan snoeien, niet direct wat DR in België zinnens is. Hoeveel ambtenaren zijn er weer in België ? Kan iemand hier het percentage tov de werkende bevolking eens neerschrijven. Het is allezins meer dan in Nederland, dat ben ik zeker. Val niet omver...
In elk geval moet het slechtste nog komen. De beurzen moet volgens mij in de toekomst nog lager. De consumptie zal in elk geval afnemen tgv besparingen, hoe je het ook draait of keert. En dat zal weer zijn gevolgen hebben op de investeringen en uiteraard ook het beursgedrag. En misschien ook eens de gokkers (traders) van de beurs gooien.
Oorspronkelijk geplaatst door theokus
Bekijk bericht
In elk geval moet het slechtste nog komen. De beurzen moet volgens mij in de toekomst nog lager. De consumptie zal in elk geval afnemen tgv besparingen, hoe je het ook draait of keert. En dat zal weer zijn gevolgen hebben op de investeringen en uiteraard ook het beursgedrag. En misschien ook eens de gokkers (traders) van de beurs gooien.
Comment