Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beurzen kelderen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: De beurzen kelderen

Coucke is inderdaad een man met een plan. Niks doet hij zomaar. Omega Pharma is het enige bedrijf waar ik nog een paar aandelen van heb. Benieuwd .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      Coucke is inderdaad een man met een plan. Niks doet hij zomaar. Omega Pharma is het enige bedrijf waar ik nog een paar aandelen van heb. Benieuwd .
      Hopelijk heb je ze kunnen aan een interessante prijs kopen. Als je in juni 1998 bent ingestapt aan 3,1€ heb je nu 1.300% gewonnen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        Hopelijk heb je ze kunnen aan een interessante prijs kopen. Als je in juni 1998 bent ingestapt aan 3,1€ heb je nu 1.300% gewonnen.
        De inflatie telt niet meer mee ?
        ======================================
        Heb het ook gehoord via één gisteren.
        Moest even denken aan L & H
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Hopelijk gaat ie een nuttig product maken. Iets tegen gevaarlijke beurstelefoonstraling, of zo.

Comment

Maar als dat zal lukken is maar de vraag. Ben benieuwd of 36€ genoeg zal zijn.
            Heb zo'n vermoeden van niet, prijsverschil is minimaal, staat nu aan ±35€. De prijzen gaan omhoog omdat er kopers zijn die verwachten een mooie deal te doen en hij uiteindelijk veel meer zal betalen om zn plannetje te doen slagen.
            Nikon D5100 + 18-105mm VR
            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Hopelijk gaat ie een nuttig product maken. Iets tegen gevaarlijke beurstelefoonstraling, of zo.
              LOL

Ben ook curieus of die 36€ kans van slagen heeft.
              Coucke is een krenterige kerel en harde onderhandelaar. Denk niet dat er veel meer uit te halen valt,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DucBlade Bekijk bericht
                En vandaag kelderen ze weer. Bel 20 een dikke 2% eraf momenteel... Dax nog slechter, zit er een recessie aan te komen ?
                Denk ook niet dat het te maken heeft met een recessie. De schulden in Europa en de VS zijn volgens mij eerder het grote probleem. De ene dag gaat de beurs 2à3% omhoog en de volgende dag is het alweer rood. Zeer eigenaardige beurstijd in elk geval. Persoonlijk heb ik dit nog niet meegemaakt. In 2008-2009 was het veel kordater naar af, nu is het een meer zwalpende vertoning. Het wordt vooral dringend tijd dat de Europese leiders eenzelfde kaart trekken.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Denk ook niet dat het te maken heeft met een recessie. De schulden in Europa en de VS zijn volgens mij eerder het grote probleem. De ene dag gaat de beurs 2à3% omhoog en de volgende dag is het alweer rood. Zeer eigenaardige beurstijd in elk geval. Persoonlijk heb ik dit nog niet meegemaakt. In 2008-2009 was het veel kordater naar af, nu is het een meer zwalpende vertoning. Het wordt vooral dringend tijd dat de Europese leiders eenzelfde kaart trekken.
                  Geert Noels, een man die ik graag bezig hoor, zit er nu wel goed naast.
                  Hij beweert dat het niemands fout is, niet van de banken, niet van de speculanten.
                  Het is de fout van het systeem dat dit toelaat, zegt hij.
                  Dan wordt het tijd dat dit systeem onder controle komt en die DAT KUNNEN?
                  Doen er totaal niks aan.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Geert Noels, een man die ik graag bezig hoor, zit er nu wel goed naast.
                      Hij beweert dat het niemands fout is, niet van de banken, niet van de speculanten.
                      Het is de fout van het systeem dat dit toelaat, zegt hij.
                      Dan wordt het tijd dat dit systeem onder controle komt en die DAT KUNNEN?
                      Doen er totaal niks aan
                      .
                      de politiek staat onder controle van het economisch systeem. De politici KUNNEN er in het huidige bestel bijzonder weinig aan doen.
                      The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                        de politiek staat onder controle van het economisch systeem. De politici KUNNEN er in het huidige bestel bijzonder weinig aan doen.
                        't Zal toch van die kant moeten komen.
                        Wij KUNNEN er totaal niks aan doen.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Vandaag is 't weer helemaal van de gekke...
                          Beleggers lijken wel lemmingen
                          Alsof er geen pareltjes meer op de beurs staan, niet-cyclische bedrijven met een prima management die al vér onder de boekwaarde noteren en met nooit geziene, lage KW's.
                          Ben er zeker van dat er in paniek met verlies verkocht wordt om daarna de "opbrengst" te parkeren op spaarrekeningen met een rente, lager dan de inflatie (=koopkrachtverlies).
                          Ik ben niet van plan verder af te bouwen. Wat er nog in portefeuille blijft zijn degelijke bedrijven met lage schuldgraad die een redelijk recessiebestendige winstmarge hebben en behoorlijk dividend betalen. What goes up must come down - en what comes down must go up.
                          En mijn kooplimieten zijn nog niet bereikt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                            't Is 't moment om te investeren. Als je enkele 1000en euro's kan missen (kan ik dus niet) voor 10 jaar kan je een mooie opbrengst verwachten. Als je kijkt naar bv. het dexia aandeel... veel dieper kunnen die toch niet meer zakken, anders geven ze ze gratis weg.
                            Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                            What goes up must come down - en what comes down must go up.
                            Dat is wat ik bedoelde met bovenstaande quote. Aandelen van bv. dexia moeten wel omhoog gaan anders is het boeken toe.
                            Nikon D5100 + 18-105mm VR
                            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                              Aandelen van bv. dexia moeten wel omhoog gaan anders is het boeken toe.
                              Van mij mogen die wel failliet gaan die oplichters!
                              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                              Cybershot Photo Website!

Comment

Vergeet niet dat er veel falliet zal gaan dan. Dexia, het vroegere gemeentekrediet, weet je nog.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X