Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindelijk een mac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: eindelijk een mac

    Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
    Te koop voor 3K maar ik ben er zeker van dat iedereen dit nu net teveel zal vinden.
    Dan kan je al beter gewoon een nieuwe kopen..

    ps. ik heb beide, mac en pc met win7... ik heb het ooit al eens verteld , maar afhangkelijk van wat ik doe gebruik ik één van beide...maar meer en meer krijgt de mac de voorkeur..
    En van zodra Siemens plc software heeft voor mac, gaat de windows de deur uit..
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

    Comment


    • Re: eindelijk een mac

      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
      Te koop voor 3K maar ik ben er zeker van dat iedereen dit nu net teveel zal vinden.
      vreemd, je heb je blijkbaar in doekskes laten doen, ik vind nergens een mac waar de 2 usbpoorten direct naast mekaar staan voor 3k.
      nu begrijp ik je frustraties.

      Comment


      • Re: eindelijk een mac

        Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
        Dan kan je al beter gewoon een nieuwe kopen..
        Inderdaad, maar niet iedereen is bereid om 3.3K te investeren in een MacBookPro. Er leren mee leven zal het beste zijn en telkens twee laptops tegelijk openen ipv één.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • Re: eindelijk een mac

          Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
          vreemd, je heb je blijkbaar in doekskes laten doen, ik vind nergens een mac waar de 2 usbpoorten direct naast mekaar staan voor 3k.
          nu begrijp ik je frustraties.
          1x Macbook Pro 15" 2,66Ghz met volgende upgrades:
          - Intel Core i7
          - 500GB harde schijf @ 7200rpm
          - 8GB werkgeheugen
          - mat scherm
          - Office 2011 NL (business)
          - Verloopstekker van mini display naar DVI
          - extern draadloze muis
          - Extern Keyboard
          - parallels desktop 6 for Mac
          - Windows 7
          - Ms Office 2007

          Last edited by enero; 24 januari 2011, 07:25.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • Re: eindelijk een mac

            Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
            vreemd, je heb je blijkbaar in doekskes laten doen, ik vind nergens een mac waar de 2 usbpoorten direct naast mekaar staan voor 3k.
            nu begrijp ik je frustraties.
            Gelukkig heb je via een afbeelding het tegenovergestelde kunnen bewijzen Pol
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • Re: eindelijk een mac

              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
              1x Macbook Pro 15" 2,66Ghz met volgende upgrades:
              - Intel Core i7
              - 500GB harde schijf @ 7200rpm
              - 8GB werkgeheugen
              - mat scherm
              - Office 2011 NL (business)
              - Verloopstekker van mini display naar DVI
              - extern draadloze muis
              - Extern Keyboard
              - parallels desktop 6 for Mac
              - Windows 7
              - Ms Office 2007

              Waarom koop je Office 2007 en 2011?
              Eerlijk gezegd, ik vind de MacbookPro's vanaf 15' ook overprijsd.
              De 13', dat is pas een echte laptop die je als laptop kan gebruiken.
              Voor de rest gebruik ik een iMac.

              Comment


              • Re: eindelijk een mac

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Gelukkig heb je via een afbeelding het tegenovergestelde kunnen bewijzen Pol
                Nie gefotoshopt?

                Die discuties tussen Mac/Windows-adepten is al hetzelfde als een regering vormen

                Zelf heb ik gedurende jaaaren Windows gebruikt, overgeschakeld op Mac en er komt bij mij geen Windows meer binnen.
                Maar dat ben ik, het is een gevolg van ondervinding en ervaring. Anderen mogen gerust een heel andere mening toegedaan zijn. Dat respecteer ik voor de volle honderd procent.

                Vooraleer men overstapt van het ene op het andere systeem is het misschien beter om eerst eens goed na te denken en eventueel, indien de mogelijkheid er is, een paar dagen op dat andere systeem werken. Het is niet altijd evident als je jarenlang op systeem A gewerkt hebt om dan over te schakelen op systeem B. Ik spreek uit ondervinding.

                @Pol: geduld en je wordt nog een Mac-fanaat
                D90 - D70 - F80 + glas

                Comment


                • Re: eindelijk een mac

                  Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                  Nie gefotoshopt?

                  Die discuties tussen Mac/Windows-adepten is al hetzelfde als een regering vormen

                  Zelf heb ik gedurende jaaaren Windows gebruikt, overgeschakeld op Mac en er komt bij mij geen Windows meer binnen.
                  Maar dat ben ik, het is een gevolg van ondervinding en ervaring. Anderen mogen gerust een heel andere mening toegedaan zijn. Dat respecteer ik voor de volle honderd procent.

                  Vooraleer men overstapt van het ene op het andere systeem is het misschien beter om eerst eens goed na te denken en eventueel, indien de mogelijkheid er is, een paar dagen op dat andere systeem werken. Het is niet altijd evident als je jarenlang op systeem A gewerkt hebt om dan over te schakelen op systeem B. Ik spreek uit ondervinding.

                  @Pol: geduld en je wordt nog een Mac-fanaat
                  Bedankt voor de moedgevende woorden !
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • Re: eindelijk een mac

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Waarom koop je Office 2007 en 2011?
                    Eerlijk gezegd, ik vind de MacbookPro's vanaf 15' ook overprijsd.
                    De 13', dat is pas een echte laptop die je als laptop kan gebruiken.
                    Voor de rest gebruik ik een iMac.
                    Ik heb Office 2007 tweedehands maar ongebruikt kunnen kopen voor een fractie van de nieuwprijs, van iemand die een verkeerde koop had gedaan. Ik wou er niet de volle prijs aan betalen met de bedoeling dat ik na een tijd Windows op mijn MacBook zou kunnen dumpen. Maar dit lijkt mij nog niet voor vandaag te zijn...
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • Re: eindelijk een mac

                      Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                      vreemd, je heb je blijkbaar in doekskes laten doen, ik vind nergens een mac waar de 2 usbpoorten direct naast mekaar staan voor 3k.
                      nu begrijp ik je frustraties.
                      Ik wil hier nog even op terugkomen dat ik zeker niet in doekskes ben gedaan, want ik heb door toedoen van een goeie vriend nog nagnoeg 300€ korting gekregen op de totaliteit en met nog een Epson printer als eindejaarskado bovenop.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • Re: eindelijk een mac

                        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                        1x Macbook Pro 15" 2,66Ghz met volgende upgrades:
                        - Intel Core i7
                        - 500GB harde schijf @ 7200rpm
                        - 8GB werkgeheugen
                        - mat scherm
                        - Office 2011 NL (business)
                        - Verloopstekker van mini display naar DVI
                        - extern draadloze muis
                        - Extern Keyboard
                        - parallels desktop 6 for Mac
                        - Windows 7
                        - Ms Office 2007

                        wel wat realistisch blijven he manneke.
                        vooreerst de afbeelding (volgens sommigen je bewijs) is niet van een macbook pro maar van een mac book.
                        wa wil je daarmee nou bewijzen, die zijn zelf nog beterkoop.
                        de macbook pro 2,66 is standaard een i7 waar zit dan die upgrade naar i7?
                        Dan zitje daar extra's bij te flansen die er niets toe doen, je had toch al een licentie windows, waarom dan een extra....
                        Met jou manier van redeneren bewijs ik je dat windows onbetaalbaar duur is.
                        Ik heb nergens in mijn huis plaats voor een windowsmasjiene dus moet ik een huis bijtellen om dat te gebruiken.
                        Vermits ik in de brusselse rand woon is een deftig huis (een krot zou toch niet staan voor een windowsbakske) tel al maar 5000000 (zonder extra's he...............

                        Misschien zou je beter eens voor de spiegel gaan staan en je afvragen wat je wil.
                        Als je een vervanger wil die exact dezelfde werkwijze heeft, ook al zitten in deze werkwijze enorme kemels en onmogelijke kronkels, dan moet je vooral bij het oude blijven.

                        Comment


                        • Re: eindelijk een mac

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Gelukkig heb je via een afbeelding het tegenovergestelde kunnen bewijzen Pol
                          andermaal het bewijs dat men ook met foto's kan (proberen te) liegen.
                          de foto die hier getoond wordt is deze van een mac book 13" die geen 3000 maar maar 999 euro kost.

                          Comment


                          • Re: eindelijk een mac

                            Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                            vreemd, je heb je blijkbaar in doekskes laten doen, ik vind nergens een mac waar de 2 usbpoorten direct naast mekaar staan voor 3k.
                            nu begrijp ik je frustraties.
                            Hier staat er toch zo eentje, en staan de USB poorten gewoon dicht naast elkaar . . . en met de extra upgrades zal die wel rond de 3K kosten :
                            MacBook Pro met M3-, M3 Pro- of M3 Max-chip. Batterijduur tot 22 uur. Het beste laptop-display ter wereld. Nu in een nieuwe kleur: spacezwart.
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                            Comment


                            • Re: eindelijk een mac

                              Zijn er ook mensen die met een MacMini werken voor hun fotobewerking?

                              Grtz,
                              Kurt

                              Comment


                              • Re: eindelijk een mac

                                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Hier staat er toch zo eentje, en staan de USB poorten gewoon dicht naast elkaar . . . en met de extra upgrades zal die wel rond de 3K kosten :
                                http://www.apple.com/benl/macbookpro/#image4
                                Als je 3000€ uit kan geven, dan kan er nog wel een USB hubje af zeker?
                                Dan sluit je zoveel USB toestellen aan als je wil...

                                Je kan Apple toch moeilijk verwijten dat de fabrikanten van sticks hun spullen te groot maken...

                                Er bestaan ook USB verlengkabeltjes, daar kan je dan een stick in steken zonder beperkingen...

                                Comment

                                Working...
                                X