Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindelijk een mac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: eindelijk een mac

    Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
    vreemd, je heb je blijkbaar in doekskes laten doen, ik vind nergens een mac waar de 2 usbpoorten direct naast mekaar staan voor 3k.
    nu begrijp ik je frustraties.
    Maw, er bestaat dus toch een Macbook Pro met 2 USB poorten naast elkaar voor de prijs van 3K?? Factuur liegt niet denk ik . . . en of het nu een 2.6 of 2.8 is, maakt weinig uit voor de plaatsing van de USB poorten vermoed ik, of vergis ik me hier in?
    Last edited by Franciskine; 25 januari 2011, 12:23.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • Re: eindelijk een mac

      Pol, een Mac, nee, Mac OS vraagt aanpassing, dat is nu eenmaal zo als je gewoon bent van met windows te werken, ik heb dat zelf ook ondervonden, sommigen passen zich verbluffend snel aan, anderen ( zoals ik ) niet, ik zeg geen kwaad woord over MacOS want werken doet het zoals het moet. Vastlopers heb ik nooit gekend, alle werkt prima samen.
      Als je zo'n duur systeem aanschaft als jij nu hebt gedaan, zou ik nog even op mijn tanden bijten en toch nog wat oefenen. Beperkingen ( zoals de meeste windows gebruikers dat vanuit hun standpunt bekijken ) worden door Mac gebruikers gewoon op een andere manier opgelost, voor hen is het geen beperking, enkel een andere manier van werken, zoals zij dat dus gewoon zijn.
      Het enige wat ik gewoon altijd spijtig vind, is dat sommige MacOS gebruikers niet lijken te begrijpen dat wat voor hen de perfectie is, soms niet werkt voor anderen . . . niet meer, niet minder.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • Re: eindelijk een mac

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Maw, er bestaat dus toch een Macbook Pro met 2 USB poorten naast elkaar voor de prijs van 3K?? Factuur liegt niet denk ik . . . en of het nu een 2.6 of 2.8 is, maakt weinig uit voor de plaatsing van de USB poorten vermoed ik, of vergis ik me hier in?
        Blijkbaar vergis je je niet, Francis. Net zoals de links die krisdg zelf eerder gaf dat ook aantonen
        En daar ging de discussie toch over? Maar ....

        Neen, het is verstandiger te zwijgen Laat de strijdbijl waar hij is.

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Mensen toch, kan er nu echt niet op een gemanierde toon gediscuteerd worden? Dit kan toch niet zo moeilijk zijn.
        Als dat zo verder gaat komt hier een slotje op. Men is bij dezen gewaarschuwd.

        Red Falcon
        Moderator
        Waar wacht je op ? Op verdere reactie?
        Last edited by nabi; 25 januari 2011, 12:46. Reden: verduidelijkt

        Comment


        • Re: eindelijk een mac

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Pol, een Mac, nee, Mac OS vraagt aanpassing, dat is nu eenmaal zo als je gewoon bent van met windows te werken, ik heb dat zelf ook ondervonden, sommigen passen zich verbluffend snel aan, anderen ( zoals ik ) niet, ik zeg geen kwaad woord over MacOS want werken doet het zoals het moet. Vastlopers heb ik nooit gekend, alle werkt prima samen.
          Als je zo'n duur systeem aanschaft als jij nu hebt gedaan, zou ik nog even op mijn tanden bijten en toch nog wat oefenen. Beperkingen ( zoals de meeste windows gebruikers dat vanuit hun standpunt bekijken ) worden door Mac gebruikers gewoon op een andere manier opgelost, voor hen is het geen beperking, enkel een andere manier van werken, zoals zij dat dus gewoon zijn.
          Het enige wat ik gewoon altijd spijtig vind, is dat sommige MacOS gebruikers niet lijken te begrijpen dat wat voor hen de perfectie is, soms niet werkt voor anderen . . . niet meer, niet minder.
          Francis, inderdaad jouw beweringen kan ik heel goed volgen, temeer dat jij er ook van geproefd hebt. Maar goed, ik ben voorlopig nog wat aan het aanmodderen en probeer met mijn hardnekkigheid het systeem te leren kennen en beter te waarderen. En mij kennende zal ik daar ook in slagen. Dus voor wie dacht een goed occasie op te kop te kunnen tikken, "vergeet het maar!".
          En inderdaad sommige MacOS gebruikers gaan daar zo fanatiek mee om dat zij Windows gebruikers precies van een andere planeet wanen. Dat wist ik tot voor kort niet maar nu ik midden in de debatten zit weet ik al beter. Je bent nooit te oud op te leren.
          En als de heethoofden aan het woord zijn zal mij in de toekomst wat meer op de vlakte houden. Dat hebben wij ook al geleerd bij de Canon/Nikon discussie.
          Het is alleen spijtig dat sommige individuen interessante onderwerpen verloederen door ervan uit te gaan dat zij alleen de waarheid in pand hebben en geen enkele tegenspraak dulden. Maar allicht is dit een kenmerk van onvolwassenheid.
          Last edited by enero; 25 januari 2011, 13:13.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • Re: eindelijk een mac

            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Waar wacht je op ? Op verdere reactie?
            Uitzonderlijk zal ik u antwoorden.
            Ik zat op school les aan het volgen.
            En straks ben ik weer afwezig.

            Red Falcon
            Moderator
            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • Re: eindelijk een mac

              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
              Maw, er bestaat dus toch een Macbook Pro met 2 USB poorten naast elkaar voor de prijs van 3K?? Factuur liegt niet denk ik . . . en of het nu een 2.6 of 2.8 is, maakt weinig uit voor de plaatsing van de USB poorten vermoed ik, of vergis ik me hier in?
              Is het nu echt zo moeilijk te lezen wat er staat?
              Neen voor mij is dit zelf geen mac pc discutie, ik krijg de voor sommige erg volwassen mannen de onvolwassen kriebels als ik flagrante fouten tegenkom en als de argumenten maar fragmentair gelezen worden.
              Neem eens de eerlijke moeite en je kan lezen dat ik al lang geantwoord heb op de opmerking van de usbpoorten.
              Blijkbaar ben je hier een fanatiekeling als je sommigen op grove stomiteiten wijst.
              Hoe kan je iemand zijn argumenten sereuis nemen na dergelijke flaters.
              Lees maar eens goed de ganse tread na.

              Comment


              • Re: eindelijk een mac

                Niet alleen macfans, ook windowsfans zijn in deze onderwerpen fanatiek. Sommige antwoorden doen me denken aan een kudde schapen die maar de grote hoop volgen zonder te weten waar naartoe.

                Albert
                Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

                Comment


                • Re: eindelijk een mac

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Maw, er bestaat dus toch een Macbook Pro met 2 USB poorten naast elkaar voor de prijs van 3K?? Factuur liegt niet denk ik . . . en of het nu een 2.6 of 2.8 is, maakt weinig uit voor de plaatsing van de USB poorten vermoed ik, of vergis ik me hier in?
                  nu vraag ik me af is dit slechte wil of is er iets mis met je ogen.
                  eerst zie je een verkkerde foto en je beschouwd het als bewijs;
                  dan zie je een screendump van een vrij in te vullen pagina op internet en je maakt er een bewijzend factuur van.

                  Comment


                  • Re: eindelijk een mac

                    Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                    dan zie je een screendump van een vrij in te vullen pagina op internet en je maakt er een bewijzend factuur van.
                    Kan de koper dan ook de prijs invullen??

                    Comment


                    • Re: eindelijk een mac

                      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                      Kan de koper dan ook de prijs invullen??
                      in en betoog klinkt het natuurlijk stoerder te spreken van een "factuur als bewijs" dan kijk eens op de website.

                      tja en hoeveel moet ik daarvan geloven als men zijn eigen toestel niet herkend???????

                      waar ligt de grens?

                      Comment


                      • Re: eindelijk een mac

                        Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                        nu vraag ik me af is dit slechte wil of is er iets mis met je ogen.
                        eerst zie je een verkkerde foto en je beschouwd het als bewijs;
                        dan zie je een screendump van een vrij in te vullen pagina op internet en je maakt er een bewijzend factuur van.
                        Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                        vreemd, je heb je blijkbaar in doekskes laten doen, ik vind nergens een mac waar de 2 usbpoorten direct naast mekaar staan voor 3k.
                        nu begrijp ik je frustraties.
                        Ik ga proberen beleefder te reageren dan sommige anderen plegen te doen...
                        Als bewijs heb ik dit gepost : http://www.apple.com/benl/macbookpro/#image4
                        Als dit verkeerd is, dan is de site van Apple ook verkeerd, volgens mij is dit toch een Macbook Pro waar de 2 USB poorten duidelijk naast elkaar te zien zijn.....ok, je geeft achteraf wel een link waar de duidelijk de 2 USB poorten te zien zijn op een Macbook pro, maar je geeft wel niet toe dat je eerst verkeerd was.

                        Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                        in en betoog klinkt het natuurlijk stoerder te spreken van een "factuur als bewijs" dan kijk eens op de website.
                        Maw, je geeft de indruk of je vermoedt dat Mr. Pol Callens liegt over de prijs en die screendump zo maar plaatst?
                        Last edited by Franciskine; 25 januari 2011, 17:59.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • Re: eindelijk een mac

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Ik ga proberen beleefder te reageren dan sommige anderen plegen te doen...
                          Als bewijs heb ik dit gepost : http://www.apple.com/benl/macbookpro/#image4
                          Als dit verkeerd is, dan is de site van Apple ook verkeerd, volgens mij is dit toch een Macbook Pro waar de 2 USB poorten duidelijk naast elkaar te zien zijn.....


                          Maw, je geeft de indruk of je vermoedt dat Mr. Pol Callens liegt over de prijs en die screendump zo maar plaatst?

                          Misschien komt de verwarring hier doordat de oudere modellen MacBook Pro 1 USB-poort aan beide zijden had...

                          Comment


                          • Re: eindelijk een mac

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Ik ga proberen beleefder te reageren dan sommige anderen plegen te doen...
                            Als bewijs heb ik dit gepost : http://www.apple.com/benl/macbookpro/#image4
                            Als dit verkeerd is, dan is de site van Apple ook verkeerd, volgens mij is dit toch een Macbook Pro waar de 2 USB poorten duidelijk naast elkaar te zien zijn.....


                            Maw, je geeft de indruk dat Mr. Pol Callens liegt door die screendump te plaatsen?
                            jij verwart een screendump met een factuur en ik sugereer iets?

                            in mijn originele post van de foto heb ik gereageerd omdat de foto niet juist was.
                            Ik met mijn onkennis (wat niet gesugereerd maar letterlijk geschreven is en dit gaat dan over mijn beroepsbezigheden) heb aangegeven dat het een kemel is te spreken van een toestel van 3 k en er dan een foto van een toestel van nog net geen 1 k bij te plaatsen. waar de juiste foto op 1 klik verwijderd was.
                            Als je goed gelezen hebt zou je gemerkt hebben dat (ik herhaal het nog eens) eerder al gereageerd heb op de plaatsing van de slots en dit zeker niet ontkend heb. Verder vind "de wijze"," geduldige"," taalpuriteinse" heer C. het nodig om vanuit andere topics waar hij ook rare kronkels maakt (aangaande de pedagogisch overantwoorde manier waarop unix omgaat met taal) hiernaar te verwijzen.
                            Ik heb geleerd kritiek te geven met argumenten en er geen slaatje van verkeerde voorbeelden e.d. van te maken.
                            Als mensen met dergelijke gefabrikeerde wanargumenten (en of ze nu pc of mac zijn maakt me echt niet uit, door omstandigheden erken ik sneller deze aangaande mac dan PC) afkomen heb ik inderdaad de neiging de argumenten van deze verder met de nodige omzichtigheid te benaderen.
                            Als ultieme verdediging dan beginnen zagen dat ge een macfreak bent, waar ik nergens ook maar ergens gezegd heb dat mac beter zou zijn of windows slechter getuigd van weinig relativeringsvermogen.
                            En nu mag men verder hierover zagen maar dan zonder mij, weeral enkele mensen die bewezen hebben dat ze maar wat aanlullen zonder ook maar serieus af te vragen of wat ze beweren, lezen, argumenteren wel klopt, zelf bij chitchat zou men toch enige inspanning moeten doen om beweringen e.d. te verifiëren.

                            Comment


                            • Re: eindelijk een mac

                              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Ik ga proberen beleefder te reageren dan sommige anderen plegen te doen...
                              Als bewijs heb ik dit gepost : http://www.apple.com/benl/macbookpro/#image4
                              Ik ga ook proberen
                              Jouw foto gaat idd. over een Macbook Pro.

                              Die foto van Pol is van een Macbook (zonder Pro...)

                              De Pro heeft een aparte geluidsinvoer en aparte geluidsuitvoer.
                              (twee ronde ingangen van 3,5 denk ik)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: eindelijk een mac

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Ik ga ook proberen
                                Jouw foto gaat idd. over een Macbook Pro.

                                Die foto van Pol is van een Macbook (zonder Pro...)

                                De Pro heeft een aparte geluidsinvoer en aparte geluidsuitvoer.
                                (twee ronde ingangen van 3,5 denk ik)
                                Theo, de usb poorten van een Macbook en Macbook pro staan op net dezelfde afstand van mekaar, hij gebruikt de verkeerde foto maar eigenlijk maakt het geen verschil, je moet enkel wat goede wil tonen. Dit screenshot diende enkel als voorbeeld, misschien had hij beter een echte foto gemaakt van zijn toestel, dan was alle dicussie ineens gedaan . . .
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                                Comment

                                Working...
                                X